24 березня о 18:00Вебінар: Розвиток критичного мислення та медіаграмотності на уроках англійської мови

Контрольна робота з теми:"Основна властивість дробу. Порівняння, додавання та віднімання звичайних дробів"

Про матеріал
Розробка тематичної контрольної роботи:"Основна властивість дробу. Порівняння, додавання та віднімання звичайних дробів" Контрольна робота складається з 6-ти завдань.
Перегляд файлу

Контрольна робота №2 «Основна властивість дробу. Порівняння, додавання та віднімання звичайних дробів»

І варіант

ІІ варіант

  1. Скоротіть дріб:

а)                 б)

 

  1. Скоротіть дріб:

а)               б)

  1. Зведіть до спільного знаменника дроби:

і

 

  1. Зведіть до спільного знаменника дроби:

і

 

  1. Порівняйте значення виразів:

+    і   -

 

  1. Порівняйте значення виразів:

+    і   -

 

  1. Розв’яжіть  рівняння:

а) х+2 = 5      б) + =

 

  1. Розв’яжіть  рівняння:

        а) х+1 = 4            б) + =

  1. Обчисліть значення виразу:

2 + -

 

  1. Обчисліть значення виразу:

        - + 2

  1. У магазині цукерки розфасували таким чином, що в першому пакеті було кг, а в другому – на кг більше. Скільки кілограмів цукерок у обох пакетах разом?

 

  1. У магазині цукерки розфасували таким чином, що в першому пакеті було кг, а в другому – на кг більше. Скільки кілограмів цукерок у обох пакетах разом?

 

 

Контрольна робота №2 «Основна властивість дробу. Порівняння, додавання та віднімання звичайних дробів»

І варіант

ІІ варіант

  1. Скоротіть дріб:

а)                 б)

 

  1. Скоротіть дріб:

а)               б)

  1. Зведіть до спільного знаменника дроби:

і

 

  1. Зведіть до спільного знаменника дроби:

і

 

  1. Порівняйте значення виразів:

+    і   -

 

  1. Порівняйте значення виразів:

+    і   -

 

  1. Розв’яжіть  рівняння:

а) х+2 = 5      б) + =

 

  1. Розв’яжіть  рівняння:

        а) х+1 = 4            б) + =

  1. Обчисліть значення виразу:

2 + -

 

  1. Обчисліть значення виразу:

        - + 2

  1. У магазині цукерки розфасували таким чином, що в першому пакеті було кг, а в другому – на кг більше. Скільки кілограмів цукерок у обох пакетах разом?

 

  1. У магазині цукерки розфасували таким чином, що в першому пакеті було кг, а в другому – на кг більше. Скільки кілограмів цукерок у обох пакетах разом?

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. V O
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
11 жовтня 2019
Переглядів
3543
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку