Контрольна робота з теми: Показникова функція

Про матеріал
Тема уроку: Тематична контрольна робота Мета уроку: Перевірити навчальні досягнення учнів з теми «Показникова функція». Підручник : Мерзляк "Алгебра. 11 клас", профільний рівень. Тема - прказникова функція. Рівнянння та нерівності.
Перегляд файлу

Варіант 1.

1.  Порівняти числа:  а) 50,4 і 50,7; б) і .

2.        Порівняти основу a > 0 з одиницею, якщо: 

 а) a7 < a9;   б) a10 < a5.

3. Розв’язати графічно рівняння .

 

4.        Розв’язати рівняння:

 А)  4x – 3  2x + 2 = 0.

          Б)  4x + 1 – 4x – 4x  1 = 44; 

        В).

 

5.           Розв’язати нерівність

 а) 2x + 1 + 2x > 24;  б) .

 В) .

 

.

 Варіант 2.

1.  Порівняти числа:   а) 70,9 і 71,2;  б) і .

 

2.        Порівняти основу a > 0 з одиницею, якщо: 

 а) a14 < a19;  б) a7 < a3.

 

3. Розв’язати графічно рівняння .

4.         Розв’язати рівняння:

        А). 9x – 4  3x + 3 = 0.

 

 Б) 5x + 1 – 5x + 5x  1 = 105; 

 В).

  5.       Розв’язати нерівність

 а) 3x + 2 + 3x  1 > 28;  б) .

       В) .

Варіант 1.

1.  Порівняти числа:  а) 50,4 і 50,7; б) і .

2.        Порівняти основу a > 0 з одиницею, якщо: 

 а) a7 < a9;   б) a10 < a5.

3. Розв’язати графічно рівняння .

 

4.        Розв’язати рівняння:

 А)  4x – 3  2x + 2 = 0.

          Б)  4x + 1 – 4x – 4x  1 = 44; 

        В).

 

5.           Розв’язати нерівність

 а) 2x + 1 + 2x > 24;  б) .

 В) .

 

.

 

 

Варіант 2.

1.  Порівняти числа:   а) 70,9 і 71,2;  б) і .

 

2.        Порівняти основу a > 0 з одиницею, якщо: 

 а) a14 < a19;  б) a7 < a3.

 

3. Розв’язати графічно рівняння .

4.         Розв’язати рівняння:

        А). 9x – 4  3x + 3 = 0.

 

 Б) 5x + 1 – 5x + 5x  1 = 105; 

 В).

  5.       Розв’язати нерівність

 а) 3x + 2 + 3x  1 > 28;  б) .

       В) .

Варіант 1.

1.  Порівняти числа:  а) 50,4 і 50,7; б) і .

2.        Порівняти основу a > 0 з одиницею, якщо: 

 а) a7 < a9;   б) a10 < a5.

3. Розв’язати графічно рівняння .

 

4.        Розв’язати рівняння:

 А)  4x – 3  2x + 2 = 0.

          Б)  4x + 1 – 4x – 4x  1 = 44; 

        В).

 

5.           Розв’язати нерівність

 а) 2x + 1 + 2x > 24;  б) .

 В) .

 

.

 Варіант 2.

1.  Порівняти числа:   а) 70,9 і 71,2;  б) і .

 

2.        Порівняти основу a > 0 з одиницею, якщо: 

 а) a14 < a19;  б) a7 < a3.

 

3. Розв’язати графічно рівняння .

4.         Розв’язати рівняння:

        А). 9x – 4  3x + 3 = 0.

 

 Б) 5x + 1 – 5x + 5x  1 = 105; 

 В).

  5.       Розв’язати нерівність

 а) 3x + 2 + 3x  1 > 28;  б) .

       В) .



 

ТЕМА 16. ПОКАЗНИКОВІ НЕРІВНОСТІ

Самостійні роботи

 77.  Варіант 1.

Середній рівень

 Розв’язати нерівність:

1. 1) ;   2) .

2. 53x  1 < 25.   3. .

Достатній рівень

 Розв’язати нерівність (1 — 2):

1. 1) 2x + 1 + 2x > 24;  2) .

2. 4x – 6  2x + 8 < 0.

3. Розв’язати графічно нерівність 2x > 3 ‑ x.

Високий рівень

 Розв’язати нерівність:

1. 1) x2  3x – 3x + 1 ;  2) 4x  5 + 2  25x .

2. .

3. Розв’язати графічно нерівність .

 

 78.  Варіант 2.

Середній рівень

 Розв’язати нерівність:

1. 1) ;   2) .

2. .   3. .

Достатній рівень

 Розв’язати нерівність (1 — 2):

1. 1) 3x + 2 + 3x  1 > 28;  2) .

2. 4x – 2x < 12.

3. Розв’язати графічно нерівність .

Високий рівень

 Розв’язати нерівність:

1. 1) 22 + x ‑ 2x + 3 – 2x + 4 > 5x + 1 – 5x + 2; 2) 2x + 23  x <9;.

2. .

3. Розв’язати графічно нерівність .

 

 79.  Варіант 3.

Середній рівень

 Розв’язати нерівність:

1. 1) ;   2) .

2. 102x + 1 < 0,1.  3. .

Достатній рівень

 Розв’язати нерівність (1 — 2):

1. 1) 3x + 2 + 3x < 30;  2) .

2. .

3. Розв’язати графічно нерівність .

Високий рівень

 Розв’язати нерівність:

1. 1) x2  0,2x – 0,2x + 2 < 0; 2) 3x + 32  x > 10.

2. .

3. Розв’язати графічно нерівність .

 

 80.  Варіант 4.

Середній рівень

 Розв’язати нерівність:

1. 1) ;  2) .

2. 103x + 1 > 0,001.  3. .

Достатній рівень

 Розв’язати нерівність (1 — 2):

1. 1) 5x + 1 – 3  5x  2 < 122; 2) .

2.  9x + 11  3x < 4.

3. Розв’язати графічно нерівність .

Високий рівень

 Розв’язати нерівність:

1. 1) ;  2) 22 + x + 22  x > 15.

2. .

3. Розв’язати графічно нерівність .

Тематичне оцінювання: теми 14  16

Контрольна робота 5

 81.  Варіант 1.

Середній рівень

1. 1) Побудувати графік функції y = 4x і записати її властивості.

 2) Розв’язати рівняння .

 Розв’язати нерівність:

 3) ;   4) .

 Розв’язати рівняння (2 — 3):

2. 7x + 2 – 7x = 42.

3. 25x – 6  5x + 5 = 0.

Достатній рівень

1. 1) Побудувати графік функції і записати її властивості.

 2) Розв’язати рівняння 4x + 2x + 1 = 80.

 3) Розв’язати нерівність .

2. Розв’язати нерівність .

3. Розв’язати систему рівнянь

Високий рівень

1. 1) Побудувати графік функції y = 2x  3 – 1.

 2) Розв’язати рівняння 7  49x + 5  14x = 2  4x.

 3) Розв’язати нерівність 2x – 23  x > 2

2. Розв’язати систему рівнянь .

3. Побудувати графік функції y = 0,5|x|.

 

 82.  Варіант 2.

Середній рівень

1. 1) Побудувати графік функції y = 4x і записати її властивості.

 2) Розв’язати рівняння .

 Розв’язати нерівність:

 3) ;   4) .

 Розв’язати рівняння (2 — 3):

2. 3x + 2 + 3x = 270.

3. 4x – 9  2x + 8 = 0.

Достатній рівень

1. 1) Побудувати графік функції і записати її властивості.

 2) Розв’язати рівняння 22x + 1 + 2x + 2 = 16.

 3) Розв’язати нерівність .

2. Розв’язати нерівність .

3. Розв’язати систему рівнянь

Високий рівень

1. 1) Побудувати графік функції y = 2x + 4 – 1.

 2) Розв’язати рівняння 3  9x = 2  15x + 5  25x.

 3) Розв’язати нерівність 31 + x + 32  x < 28.

2. Розв’язати систему рівнянь .

3. Побудувати графік функції .

 

 83.  Варіант 3.

Середній рівень

1. 1) Побудувати графік функції y = 5x і записати її властивості.

 2) Розв’язати рівняння 7x + 4 – 1 = 0.

 Розв’язати нерівність:

 3) 25x  1 < 32;   4) .

 Розв’язати рівняння (2 — 3):

2. 5x + 2 – 5x = 120.

3. 9x – 10  3x + 9 = 0.

Достатній рівень

1. 1) Побудувати графік функції і записати її властивості.

 2) Розв’язати рівняння 3x + 2 + 9x + 1 – 810 = 0.

 3) Розв’язати нерівність .

2. Розв’язати нерівність .

3. Розв’язати систему рівнянь

Високий рівень

1. 1) Побудувати графік функції .

 2) Розв’язати рівняння 2  25x ‑ 5  10x + 2  4x = 0

 3) Розв’язати нерівність 5x – 51  x < 4.

2. Розв’язати систему рівнянь .

3. Побудувати графік функції y = 4|x|.

 

 84.  Варіант 4.

Середній рівень

1. 1) Побудувати графік функції y =  і записати її властивості.

 2) Розв’язати рівняння 92x  1 – 1 = 0.

 Розв’язати нерівність:

 3) 103x  1 > 100000;   4) .

 Розв’язати рівняння (2 — 3):

2. 2x + 3 + 2x = 36.

3. 9x – 7  3x ‑ 18 = 0.

Достатній рівень

1. 1) Побудувати графік функції і записати її властивості.

 2) Розв’язати рівняння 3x + 2 + 9x + 1 – 108 = 0.

 3) Розв’язати нерівність .

2. Розв’язати нерівність .

3. Розв’язати систему рівнянь

Високий рівень

1. 1) Побудувати графік функції .

 2) Розв’язати рівняння 2  4x ‑ 5  6x + 3  9x = 0

 3) Розв’язати нерівність 5x – 5 x + 2 > 24.

2. Розв’язати систему рівнянь .

3. Побудувати графік функції y = 5|x|.

 


Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Перепелиця Тетяна Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Соловей Петрович
    Чудова контрольна. Все так як і треба.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
17 січня 2022
Переглядів
5046
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку