Контрольна робота з теми «Вступ. Жанр балади у європейських літературах»

Про матеріал
Контрольна робота з теми «Вступ. Жанр балади у європейських літературах» І варіант І рівень 1. Дайте визначенню поняття «переклад» а) відтворення змісту усного висловлювання чи писемного тексту засобами іншої мови; б) усна народна творчість; в) твір (як правило віршований), написаний за мотивами твору іншого автора, з елементами наслідування першоджерела, наближений до перекладу, але з яскраво вираженою авторською позицією 2. Хто така Кунігунда в баладі Ф. Шиллера «Рукавичка»? а) дочка короля; б) красива дівчина-селянка, у яку був закоханий лицар; в) дама серця лицаря; г) ворожка
Перегляд файлу

Контрольна робота з теми «Вступ. Жанр балади у європейських літературах»

І варіант

І рівень

1. Дайте визначенню поняття «переклад»

а)  відтворення змісту усного висловлювання чи писемного тексту засобами іншої мови;

б)  усна народна творчість;

в)  твір (як правило віршований), написаний за мотивами твору іншого автора, з елементами наслідування першоджерела, наближений до перекладу, але з яскраво вираженою авторською позицією

2. Хто така Кунігунда в баладі Ф. Шиллера «Рукавичка»?

а)  дочка короля;

б)  красива дівчина-селянка, у яку був закоханий лицар;

в)  дама серця лицаря;

г)  ворожка

3. Образами-символами у баладі А. Міцкевича «Світязь» є:

а) білі лілії, вода;                     б) рукавичка, вересовий напій;

в) золота стріла, ріжок;            г) гусла, ліра

4. Що знайшов королівський васал (балада Р. Стівенсона «Вересовий трунок»)?

а) двох броварів;

б) бочки з вересовим трунком;

в) рецепт вересового трунку

5. Робін Гуд у народних баладах є образом:

а) традиційним;                       б) вічним;

в) казковим;                             г) образом-символом

6. Яке запитання поставив Король Лір своїм дочкам?

а) чи готові вони вийти заміж за його вибором;

б) як вони будуть правити королівством після його смерті;

в) що кожна може зробити для нього на підтвердження своєї любові;

г) що кожній необхідно для щастя

ІІ рівень

7. Розкрийте значення поняття «балада».

8. Як звали доньок Короля Ліра?

9. Схарактеризуйте образ Робіна Гуда.

10. Де і коли відбуваються події, зображені в баладі «Як Робін Гуд став розбійником»?

11. Дайте характеристику одній з доньок Короля Ліра.

 

Контрольна робота з теми «Вступ. Жанр балади у європейських літературах»

ІІ варіант

І рівень

1. Дайте визначенню поняття «переспів»

а) твір (як правило віршований), написаний за мотивами твору іншого автора, з елементами наслідування першоджерела, наближений до перекладу, але з яскраво вираженою авторською позицією;

б)  усна народна творчість;

в) відтворення змісту писемного тексту засобами іншої мови

2. Робін Гуд у народних баладах є образом:

а) традиційним;                          б) вічним;

в) казковим;                                г) образом-символом

3. Княжна-світязянка, коли зрозуміла, що вороги наступають, попросила у Бога (балада «Світязь» А. Міцкевича):

а) убити їх громом або забрати під землю;

б) щоб князь повернувся і захистив їх;

в) щоб під ворогами розверзлася земля;

г) щоб усі перетворилися на квіти

4. Чому старий пикт із балади Р. Стівенсона «Вересовий трунок» не відкрив королю секрет трунку?

а) вважав це зрадою народу;

б) загубив рецепт;

в) хотів рецепт продати

5. Чому лицар Делорж кинув рукавичку в лице дами Кунігунди (в баладі Ф. Шиллера «Рукавичка»)?

а) бо вона не відповіла взаємністю на його почуття;

б) бо вона не оцінила його героїчний подвиг;

в) бо вона повела себе не гарно, необдумливо та егоїстично

6. Яке запитання поставив Король Лір своїм дочкам?

а) чи готові вони вийти заміж за його вибором;

б) як вони будуть правити королівством після його смерті;

в) що кожна може зробити для нього на підтвердження своєї любові

ІІ рівень

7. Розкрийте значення поняття «балада».

8. Як звали доньок Короля Ліра?

9. Схарактеризуйте образ Робіна Гуда.

10. Де і коли відбуваються події, зображені в баладі «Як Робін Гуд став розбійником»?

11. Дайте характеристику одній з доньок Короля Ліра.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.8
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 6
Оцінки та відгуки
  1. Трембач Марія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Fat Oksana
    Дякую. Супер
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Івашіна Таміла Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Горіневська Тетяна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Полуляхова Валентина Омелянівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Романівна Іванна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 3 відгука
doc
Додав(-ла)
Шемота Алла
Додано
8 жовтня 2023
Переглядів
17820
Оцінка розробки
5.0 (6 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку