Підсумкова контрольна робота з української мови для 8 класу
1.Лише словосполучення наведено в рядку(1 бал)
А) поблизу гімназії, невпинно зростати
Б) правда і кривда, перемелювати каву
В) досі не прочитаний, ті футболісти
Г) казка про лева, накрапає дощик
Д) світла любов, народився в сорочці
2. Установіть відповідність (2 бали)
Приклад |
Односкладне речення |
1.Весни такої не було й не буде. |
А) називне |
2.Старі фотографії на стіл розклади. |
Б)безособове |
3.За цю науку цілуйте батькам руку. |
В)означено-особове |
4.Цибулю для салату нарізають кільцями |
Г)неозначено-особове |
|
Д)узагальнено-особове |
3.Установіть відповідність(2бали)
Ускладнювальний компонент |
Приклад (розділові знаки пропущено) |
1.вставне слово |
А)Ще назва є а річки вже немає. |
2.однорідні члени |
Б)Реве та стогне Дніпр широкий. |
3.поширене звертання |
В)Прогнози звісно то недячна річ. |
4.непоширене звертання |
Г)Пригадайте мамо те прощання край воріт. |
|
Д)Журавлику мій сірий ти вже летиш у вирій? |
4. Спишіть речення, розставляючи потрібні розділові знаки. Підкресліть відокремлені члени речення.(2 бали)
Один лише Ярема Бобир наш родич по дідовому коліну не постраждав.
Окрім посуду трипільці виробляли фігурки Матері-землі.
Бояри запрошуючи гостей на весілля співали і віддавали запрошення.
Перегук билин народжених багато років тому звучить тут і понині.
5. Спишіть речення, підкресліть головні члени речення. Випишіть одне словосполучення й побудуйте до нього схему.(2 бали)
Дно було не рівне, і солдати мусили посуватися обережно, крок за кроком.
6. Спишіть, розставляючи пропущені розділові знаки. Виконайте письмово синтаксичний розбір речення(3 бали)
Місяць закоханий у ніч чарівну сяє щасливий і світить.