28 серпня о 18:00Вебінар: Методи і прийоми корекційної педагогіки, які можна використати на будь-якому уроці

Контрольна робота з української мови для учнів 7-х класів "Прислівник як частина мови".

Про матеріал

Контрольна робота з української мови для учнів 7-х класів

Тема. Прислівник як частина мови

Мета: оцінити рівень навчальних досягнень із мовної теми; виявити можливі прогалини в знаннях учнів; удосконалювати навички розпізнавати мовні явища; виховувати любов до слова, упевненість у власних знаннях.

Тип уроку: урок контролю знань, умінь і навичок.

Перегляд файлу

Українська мова. 7  клас.

Контрольна робота з теми «Прислівник як частина мови»

 

Мета: оцінити рівень навчальних досягнень із мовної теми; виявити можливі прогалини в знаннях учнів; удосконалювати навички розпізнавати мовні явища; виховувати любов до слова, упевненість у власних знаннях.

Тип уроку: урок контролю знань, умінь і навичок.

       Науки ні вода не затопить, ні огонь не спалить.

          Народна творчість

Хід уроку

I. Організаційний момент

Перевірка готовності семикласників до контрольної роботи.

II. Мотивація навчальної діяльності учнів

 Повідомлення теми, мети й завдань уроку

Створення максимально сприятливих умов для виконання контрольних тестових завдань.

 III. Контроль знань, навичок й умінь

  1. Усі слова прислівники в рядку (з 1 – 20 завдання по 0, 5 б.)

А по зимовому, завжди, весело

Б близько, близенький, по двоє

В увечері, денний, щоразу

Г на зло, уголос, донині

2. Усі прислівники якісно-означальні в рядку

А грізно, привітно, розумно

Б уголос, завжди, ніжно

В спокійно, тихо, згарячу

Г тепло, удень, надто

3. Усі прислівники кількісно-означальні в рядку

А вдало, дуже, довкола

Б тричі, надвоє, удвічі

В швидко, на щастя, зліва

Г навіщо, десь, удень

4. Усі прислівники способу дії в рядку

А пішки, жартома, підтюпцем

Б босоніж, напамять, ніжно

В давно, навмисне, верхи

Г навпочіпки, торік, зопалу

5. Прислівники місця в рядку

А звідти, додому, навшпиньки

Б здалеку, униз, вчора

В довкола, униз, туди

Г безшелесно, там, зранку

6. Прислівники мети в рядку

А вдало, жартома, набагато

Б наперекір, напоказ, умисне

В близько, на зло, навіщо

Г наспід, опівночі, вверх

7. Прислівники часу в рядку

А весело, безперечно, звечора

Б щоразу, ліворуч, навідріз

В збоку, засвітла, додолу

Г поночі, віддавна, понині

8. Прислівники причини в рядку

А заразом, звисока, по п’ятеро

Б напровесні, кудись, спросоння

В мимоволі, зопалу, знічев’я

Г мимоїздом, навкруги, низько

9. Від усіх прислівників можна утворити ступені порівняння

А низько, близько, трохи

Б упевнено, тепленько, спокійно

В міцно, точно, вузько

Г дорого, набагато, мілко

10. Правильно утворено ступені порівняння в рядку

А найкраще, вужче, щонайширше

Б більш точніше, тяжче, найменш сильніше

В голосніше, менш тепло, найбільш сильніше

Г якнайтеплесенько, більш зручніше, найгірше

11. Допущено помилку в рядку

А найбільш розумно, вище, гірше

Б найбільш яскравіше, щонайспокійно, менш завзятіше

В краще, найшвидше, менш вдало

Г більш голосно, найнижче, найближче

12. Не можна утворити ступені порівняння  від прислівників у рядку

А часто, швидко, низько

Б повно, обіч, завше

В обіруч, привселюдно, улітку

Г сильно, міцно, дорого

13.Допущено помилку в словосполученнях

А почуватися зручніше, лунати більш гучно

Б піднятися трохи вище, знати якнайбільше

В бути наймудрішим, сидіти рівніше

Г бігти більш швидше, кинути менш дальше

14. Допущено помилку в реченні

А На чорному оксамиті сліпуче висвічували небесні діаманти.

Б Тиждень тому наша сімя приїхала в найближче село.

В Уже догорів найтепліший літній день.

Г Після дощу більш свіжіше повітря.

15. Усі прислівники утворено префіксально-суфіксальним способом

А упяте, здалеку, навесні

Б улітку, зблизька, тричі

В мілко, дочиста, навколо

Г мимоволі, чимало, стрімголов

16. Усі прислівники пишуться разом у рядку

А без/черги, за/північ, на/поруки

Б видимо/невидимо, по/четверте, на/прокат

В на/приклад, на/разі, од/віку

Г у/п’ятеро, на/відмінно, по/батьківськи

17. Усі прислівники пишуться окремо в рядку

А до/обіду, так/то, без/міру

Б на/виріст, по/четверо, до/речі

В по/іншому, де/небудь, кінець/кінцем

Г хтозна/коли, по/вашому, на/щастя

18. Усі прислівники пишуться через дефіс у рядку

А на/самоті, на/ходу, сяк/так

Б по/змозі, без/упину, до/схочу

В по/одинці, з діда/прадіда, будь/де

Г  мало/помалу, з давніх/давен, зроду/віку

19. Усі прислівники необхідно писати через два дефіси в рядку

А будь/що/будь, не/сьогодні/завтра, без/кінця/краю

Б хіть/не/хіть, колись/не/колись, всього/на/всього

В на/тще/серце, пліч/о/пліч, на/швидку/руч

Г за/пів/дарма, по/вік/віки, раз/у/раз

20. Помилки допущено в рядку

А нагора, насамоті, казна-куди

Б потиху, спідлоба, аніяк

В доземно, босоніж, по-сусідськи

Г честь честю, до смаку, знадвору

21. Запишіть правильно прислівники, підкресліть орфограми ( 1 б.)

Над/вечір, не/втомно, до/запитання, стара(н, нн)о, з/краю/в/край, де/небудь, на/ радість, не/гада(н, нн)о, мало/по/малу, як/не/як, по/тиху, ані/трохи.

22. Складіть речення зі словами  згори, з гори. Виконайте морфологічний розбір прислівника. ( 1 б.)

IV. Організований збір зошитів для контрольних робіт

V. Відповіді на запитання, що виникли в учнів під час виконання завдань контрольної роботи

VI. Домашнє завдання

Створити алгоритм теоретичного матеріалу з теми «Прислівник як самостійна частина мови».

 

 

( 1 Г,   2 А,   3 Б,   4 А,  5 В,   6 Б,  7 Г,   8 В,  9 В,   10 А,  11 Б,  12 В,  13 Г,  14 Г,  15А,  16 В,  17 Б,   18 Г,   19 Б,   20 А;

21. Надвечір, невтомно, до запитання, старанно, з краю в край, де-небудь, на радість, негадано, мало-помалу, як-не-як,  потиху, анітрохи.)

doc
Додано
23 липня 2018
Переглядів
365
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку