Контрольна робота за ІІ семестр з історії України 10 клас

Про матеріал
Підсумкове оцінювання навчальних досягнень учнів за ІІ семестр з історії України в 10 класі. Різнорівнева контрольна робота дає змогу оцінити рівень навчальних досягнень учнів та перевірити уміння застосовувати набуті знання.
Перегляд файлу

Підсумкова контрольна робота з історії України за ІІ семестр 2020-2021 н. р. для учнів 6(10) класу

 

ІІ Варіант

Початковий рівень

  1. Коли і де було взято курс на індустріалізацію?                                        1 (б)

 

А. Квітень 1923 р. на ХІІ зї’зді РКП(б);  В. Грудень 1925 р. на ХІV зї’зді РКП(б);

Б. Травень 1924 р. на ХVІІ зї’зді РКП(б); Г Грудень 1927 р. на ХV зї’зді РКП(б).

 

  1. Вставте пропущене:  У розпал “Великого терору” 1)...... упродовж кількох днів з 27 жовтня, до 4 листопада  2)....... р. розстріляли 1111 в’язнів, серед яких видатні діячі української культури:Лесь Курбас, Микола Куліш, Микола Зеров...

 

А. 1) у Биківнянському лісі поблизу Києва 2) 1937 р.

Б. 1) в урочищі Сандормох у Карелії 2)  1937 р.                                           1 (б)

В. 1) на Соловецьких островах 2) 1936 р.

Г. 1) в урочищі Сандормох Карелія 2) 1938 р.

 

  1. Акт відновлення “Української держави” було проголошено:

 

А. 30 червня 1941 р.;            В. 10 березня 1941 р.                               1(б)

Б. 10 липня 1941 р.;              Г. 31 січня 1942 р.

 

Середній рівень

  1. Дайте визначення поняттю:

 

Колективізація - це...                                                                                       1(б)

 

  1. Поясніть, яке прізвище є зайвим у переліку? Чому?

 

   Микола Лебідь, Степан Бандера, Кость Левицький, Євген Коновалець. 1(б)

 

  1. Установіть хронологічну послідовність  подій.

 

А. Створення ОУН  

Б. Проведення польською владою пацифікації                                              1(б)

В. Надання автономії Підкарпатській Русі

Г. Заснування УНДО

 

Достатній рівень

  1. Яку подію описано в уривку? Коли вона відбулась?                                1(б)

Зі спогадів військовослужбовця, учасника операції:  “О 3 годині 30 хвилин ранку підійшли до степового аулу Ойсул. Ми заходили в хати і оголошували: “Іменем радянської влади! За зраду Батьківщини ви висиляєтесь в інші райони Радянського Союзу”. Операція була підготовлена блискуче: в аул прибуло стільки новеньких американських фордів і студебекерів, що вони вивезли все населення за одну ходку до найближчої залізничної станції...

 

  1. Установіть відповідність  між назвами “націоналістичних ухилів” 20-30-х рр. 20 ст. Та групами опозиційних сил режиму, які їх уособлювали.

 

  1. “скрипниківщина”              А. наукова інтелігенція
  2. “волобуєвщина”                  Б. творча інтелігенція
  3. “шумськізм”                        В. працівники партійного апарату               2(б)
  4. “хвильовізм”                        Г. стара ленінська гвардія

                                                  Д. працівники медицини

 

Високий рівень

 

  1. Охарактеризуйте політичне та соціально-економічне становище українських земель у складі Польщі у міжвоєнний період.                                                3(б)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підсумкова контрольна робота з історії України за ІІ семестр 2020-2021 н. р. для учнів 6(10) класу

 

І Варіант

Початковий рівень

  1. В якому році була сфабрикована “Шахтинська справа” над спеціалістами вугільної промисловості.                                                                                 1 (б)

 

А. 1927 р.;                                            В. 1929 р.;

Б. 1928 р.;                                             Г 1930 р.

 

  1. Вставте пропущене:  Адміністративним центром рейхскомісаріату “Україна” було місто 1)...... де розташовувалася резиденція рейхскомісара України  2)....

 

А.    1) Рівне        2) Е. Кох

Б.    1)  Київ        2) А. Розенберг                                                                    1 (б)

В.    1) Одеса      2) Е. Кох

Г.     1) Рівне       2) А. Розенберг

 

  1. Незалежність Карпатської України було проголошено

 

А. 30 грудня 1938 р.;              В. 15 березня 1939  р.                                      1(б)

Б. 30 вересня 1938 р.;              Г. 20 січня 1940 р.

 

Середній рівень

  1. Дайте визначення поняттю:

 

Осадництво - це...                                                                                             1(б)

 

  1. Поясніть, який термін є зайвим у переліку? Чому?

 

   “Шумськізм”, “волобуєвщина”, “єжовщина”, “хвильовізм”.                    1(б)

 

  1. Установіть хронологічну послідовність  подій.

 

А. Депортація кримсько-татарського народу з Криму

Б. Ялтинська конференція лідерів трьох держав антигітлерівської коаліції                                           

В. Масові розстріли євреїв у Бабиному Яру в Києві                                      1(б)

Г. Створення Чернівецької та Аккерманської областей УРСР

 

Достатній рівень

 

  1. Яку подію описано в уривку? Коли вона відбулась?                                1(б)

З роману хронічки Докії Гуменної “Хрещатий Яр”: “По обидва боки широченної Хрещатицької долини... стоять... кияни і дивляться. Порівнюють. Ще позавчора цими ж дорогами йшла поморена, розбита Червона армія, пленталася-брела жалюгідна піхота, стомлена з оброслими, заболоченими і байдужими до власних страждань лицями, у брудних розпанаханих шинелях... ці всі добірні, виглянсувані, сяючі чистотою, молодістю, червонощокістю, красою нордійських облич.”

 

  1. Установіть відповідність між іменами історичних діячів та поняттями, які їх стосуються.

 

  1. А. Волошин            А. УНДО, посол (депутат) сейму Польщі
  2. А. Шептицький      Б. премєр-міністр, президент, Карпатська Україна
  3. В. Мудрий              В. ОУН, варшавський та львівський судовий процес    2(б)
  4. С. Бандера              Г. Греко-Католицька Львівська богословська академія

                                     Д. Татарбунарське повстання

 

Високий рівень

 

  1. Охарактеризуйте політичне та соціально-економічне становище українських земель у складі Чехословаччини у міжвоєнний період.                                    3(б)

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Бойко Вадим
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
До підручника
Історія України (рівень стандарту, академічний) 10 клас (Струкевич О.К., Дровозюк С.І., Котенко Л.В.)
Додано
23 грудня 2021
Переглядів
4979
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку