Контрольна робота за розділом «Історичне минуле в літературі»

Про матеріал
перевірити рівень засвоєння учнями навчального матеріалу в обсязі теми «Історичне минуле в літературі»; актуалізувати та систематизувати набуті знання, удосконалювати вміння творчо їх використовувати при виконанні різнорівневих завдань; розвивати навички самостійності, аналітичності, вміння застосовувати набуті знання.
Перегляд файлу

Контрольна робота за розділом

«Історичне минуле в літературі» (Вальтер Скотт «Айвенго»; К.І.Галчинський «Лист із полону»,  «Пісня про солдатів з Вестерплятте»; А.Маргул-Шперпбер «Про назву концтабору Бухенвальд»; І.Вайсглас «Круки»; Джон Бойн «Хлопчик у смугастій піжамі»)

Мета: перевірити рівень засвоєння учнями навчального матеріалу в обсязі теми «Історичне минуле в літературі»; актуалізувати та систематизувати набуті знання, удосконалювати вміння творчо їх використовувати при виконанні різнорівневих завдань; розвивати навички самостійності, аналітичності, вміння застосовувати набуті знання.

Варіант І

Початковий та середній рівні

1. Кого вважають засновником історичного роману?

А) Константи Галчинський;   

Б) Вальтера Скотта;  

В) Джона Бойна.

2. Укажи напис, який був викарбуваний на щиті Айвенго, коли він взяв участь у турнірі:

А) «За справедливість»;         

Б) «Улюбленець долі»;  

В) «Позбавлений спадщини».

3. Історичні події Англії якого періоду розгортаються в романі «Айвенго»?

А) ІХ ст.;        

Б) ХІІ ст.;       

В) Х ст.

4. Які письменники зображували трагедію Другої світової війни? (оберіть декілька вірних варіантів – 2 письменника)


А) Альфред Маргул-Шпербер;

Б) Роберт Льюїс Стівенсон;

В) Джон Бойн;

Г) Вальтер Скотт;


5. Підґрунтям для розвитку воєнної теми в поезії Константи Ільдефонса Галчинського є:

А) витвір власної фантазії;     

Б) архівні матеріали Другої світової війни;

В) власний життєвий досвід.

6. Ключовою темою в романі Джона Бойна «Хлопчик в смугастій піжамі» є:

А) трагедія Голокосту – масового знищення євреїв нацистською Німеччиною під час Другої світової війни;

Б) тема кар’єрного зростання та положення у суспільстві;

В) розповідь про назву концтабору Бухенвальд та сумні спомини про дитинство та юність.

Достатній рівень

  1. Доведіть або спростуйте твердження, що Айвенго – ідеал лицаря і людини.
  2. Продовжте речення, роман – це…
  3. Встановіть  відповідність:

В. Скотт                             Польща

К. Галчинський                 Шотландія

А. Маргул-Шпербер        Ірландія

І. Вайсглас                         Румунія

Дж. Бойн

Високий рівень

1. Напиши твір-мініатюру на одну з тем.

- Література і війна.

- Чи потрібно читати літературу про війну, чому?

- Чого нас навчають художні твори Другої світової війни?

 

Варіант ІІ

Початковий та середній рівні

1.В образі Айвенго втілено:

А) риси воїна-переможця;  

Б) ідеал коханого;        

В) кодекс лицаря.

2.Укажи ім’я зброєносця Айвенго під час турніру:

А) Ісак;

Б) Гурт;

В) Локслі.

3.Оберіть ім’я героїні, які доглядала за пораненим Айвенго.
А) Ребекка;        

Б) Ровена;           

В) Гретель.

4. Які письменники зображували трагедію Другої світової війни? (оберіть декілька вірних варіантів – 2 письменника)


А) Імануель Вайсглас;

Б) Роберт Льюїс Стівенсон;

В) Вальтер Скотт;

Г) Константи Галчинський.


5. Чому присвячений вірш «Пісня про солдатів з Вестерплятте»?

А) героїчній обороні міста;         

Б) стійкості ув`язнених в таборах;  

В) красі людських взаємин.

6. Хто є головним героєм роману Джона Бойна «Хлопчик в смугастій піжамі»?

А) єврейський хлопчик Шмуль;   

Б) дев’ятирічний хлопчик Бруно;

В) Батько Бруно Ральф.

Достатній рівень

1. Напишіть порівняльну характеристику образів Бруно і Шмуля (повість «Хлопчик у смугастій піжамі» Дж.Бойна).

2. Продовжте речення, історичний роман – це…

3. Встановіть  відповідність:

В. Скотт                             «Круки»

К. Галчинський                  «Айвенго»

А. Маргул-Шпербер         «Хлопчик в смугастій піжамі»

І. Вайсглас                          «Лист з полону»

Дж. Бойн                             «Про назву концтабору Бухенвальд»

Високий рівень

1. Напиши твір-мініатюру на одну з тем.

- Література і війна.

- Чи потрібно читати літературу про війну, чому?

- Чого нас навчають художні твори Другої світової війни?

 

 

docx
Додано
30 листопада 2023
Переглядів
1450
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку