Урок "Історичне минуле в літературі"

Про матеріал
Контрольна робота для учнів 7 класу з теми "Історичне минуле в літературі" Робота містить завдання тестового характеру з однією правильною відповіддю, завдання на встановлення відповідності , відповідь на запитання та творче завдання.
Перегляд файлу

7 клас  Контрольна робота №2 .  «Історичне минуле в літературі»

 

 Початковий та середній  рівні  (0,5 б. за кожну правильну відповідь)

1.В.Скотт – засновник жанру

 

      а) новели;     б) балади;       в) історичного роману;  г) детективу

2. Трагедію Другої світової війни зображували такі письменники, як

 

      а) Р.Стівенсон, К.І.Галчинський, В.Скотт;  

      б) А.Маргул-Шпербер, В.Скотт, Д.Бойн;

      в)Д.Бойн, К.І.Галчинський, А.Маргул-Шпербер;

      г) Р.Стівенсон, А.Маргул-Шпербер, І.Вайсглас

 3 Джон Бойн – це письменник

 

      а) американський;   б)ірландський ;   в) французький;  г) норвежський;

4. В романі «Айвенго» зображена Англія

 

      а) Xст.;    б) XIIст.;    в) XVIIІст.;   г) XVI;

 5. Головний противник Айвенго – це

 

      а) Бріан де Буагільбер;   б) Фрон де Беф;   в) принц Джон; г) король Річард;

  6.  Айвенго переміг на турнірі:

 

     а) короля Річарда І ; б) Фрон де Бефа ;   в)Бріана де Буагільбера: г) Фрон де Бефа;  

 

 7. Що саме служить кульмінацією у творі «Хлопчик у смугастій піжамі»?

 

      а) Бруно спостерігає за «фермою»;                     б) зустріч хлопчиків;

      в) Бруно потрапляє на територію концтабору;   г) Бруно зраджує Шмуля;

 

  8. Тема вірша "Круки"?

     а) розповідь про птахів ;                                        б) розповідь про  бій з нацистами; 

     в) розповідь про  фашистські табори смерті;       г)   розповідь про щасливе життя;

 9. Як перекладається слово «Бухенвальд»?

       а) табір смерті ;   б) жорстокий час :      в) буковий ліс ;  г) вороже лігво; 

  10. У якому творі війна зображується через сприйняття дитини?

       а) «Пісня про солдатів Вестерплятте»;  б) «Про назву концтабору Бухенвальд»; 

       в) «Хлопчик у смугастій піжамі»; г)  «Круки».

Достатній рівень  (4 бали)    

   11. Встановіть відповідність між твором і автором.(1 бал)

       1 «Круки»                                                                А) В.Скотт

       2 «Хлопчик у смугастій піжамі…»                       Б) Маргул-Шпербер

       3 «Про назву концтабору Бухенвальд»»              В) К.І.Галчинський

       4 «Айвенго»                                                             Г)  Д.Бойн

                                                                                         Д) І.Вайсглас

 

  12. Встановіть відповідність між проблематикою твору і його назвою(1 бал)

       1 розповідь про подвиги лицаря на тлі ворожнечі норманів та саксів

                                                                                        А «Пісня про солдатів з Вестерплятте»

       2 людина в нелюдських умовах                            Б «Про назву концтабору Бухенвальд»

       3 захист Батьківщини понад усе                           В «Айвенго»

       4 проблема історичної пам’яті                              Г «Хлопчик в смугастій піжамі»

 

 

  13 Дати   відповідь на запитання  ( 2 б.)  

 

       Визначте тему та ідею роману Д. Бойна «Хлопчик у смугастій піжамі»    ___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 14. Напишіть невеликий твір-відгук (7-10 речень) на вивчений  твір про Другу світову війну   за планом:                    (3 б.)

  1. Автор та назва твору. До якого жанру відноситься текст (роман, повість, поема, вірш тощо)?
  2. Про що розповідається в тексті? (Стисло)
  3. Персонажі (якщо є). Хто найбільше привернув увагу, чому ?
  4. Які епізоди справили на вас найбільше враження?
  5. Як текст читається (цікаво, нецікаво, складно)?
  6. Чим ви збагатилися після прочитання? Над якими питаннями задумалися?

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ 

 

docx
До підручника
Зарубіжна література 7 клас (Волощук Є.В.)
Додано
3 грудня 2023
Переглядів
1975
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку