Контрольна робота за темами «Билини і балади».

Про матеріал
• навчальна: перевірити якість засвоєння учнями опанованого навчального матеріалу, рівень сформованості певних знань, умінь та навичок; уміння виконувати творче завдання; • розвивальна: розвивати в учнів пам’ять, образне та логічне мислення, увагу, навички зв’язного писемного мовлення, вміння виділяти головне, оперувати морально-етичними поняттями, висловлювати думки та враження; • виховна: прищеплювати учням пошану до вічних цінностей, до духовної спадщини попередніх поколінь; спонукати до виховання в собі кращих моральних якостей, прагнення досягти найкращих результатів.
Перегляд файлу

Урок 12

Тема. Контрольна робота за темами «Вступ» та «Билини і балади»

Мета:

  • навчальна: перевірити якість засвоєння учнями опанованого навчального матеріалу, рівень сформованості певних знань, умінь та навичок; уміння виконувати творче завдання;
  • розвивальна: розвивати в учнів пам’ять, образне та логічне мислення, увагу, навички зв’язного писемного мовлення, вміння виділяти головне, оперувати морально-етичними поняттями, висловлювати думки та враження;
  • виховна: прищеплювати учням пошану до вічних цінностей, до духовної спадщини попередніх поколінь; спонукати до виховання в собі кращих моральних якостей, прагнення досягти найкращих результатів.

Обладнання: тестові завдання (2 варіанти; за кількістю учнів); ТЗН.

Тип уроку: урок перевірки та коригування знань.

Хід уроку

І. Організаційний момент

ІІ. Оголошення теми й мети уроку

ІIІ. Контроль і коригування знань, умінь і навичок

1. Пояснення щодо виконання контрольної роботи

2. Виконання тестових завдань

Варіант І

Початковий рівень (усього 3 бали)

1. Чим схожі та відмінні переклад і переспів? (1 бал)

2. У чому полягає різниця між фольклорною та літературною баладою? (2 бали)

Середній рівень (усього 3 бали; по 1 балу за кожну правильно встановлену відповідність)

Знайдіть відповідність між назвою твору та його автором.

1) «Рукавичка»       а) Й. В. Ґете

2) «Вільшаний король»     б) Р. Л. Стівенсон

3) «Балада про вересовий напій»     в) Ф. Шиллер

(«Вересовий трунок»)

Відповідь: 1 — в; 2 — а; 3 — б.

Достатній рівень (3 бали)

Назвіть жанрові особливості балади, наведіть приклади.

Високий рівень (3 бали)

Творче завдання. Напишіть твір-мініатюру на одну з тем на вибір:

Варіант ІІ

Початковий рівень (усього 3 бали)

1. Що спільного між фольклорною та літературною баладою? (1 бал)

2. Назвіть жанрові особливості билини й балади. (2 бали)

Середній рівень (усього 3 бали; по 1 балу за кожну правильно встановлену відповідність)

Знайдіть відповідність між назвою твору та його автором.

1) «Пісня про віщого Олега»       а) А. Міцкевич

2) «Світязь»          б) народ

3) «Ілля Муромець і Соловей-Розбійник»      в) О. С. Пушкін

Відповідь: 1 — в; 2 — а; 3 — б.

Достатній рівень (3 бали)

Наведіть приклади реальності й художньої вигадки в билинах.

Високий рівень (3 бали)

Творче завдання. Напишіть твір-мініатюру на одну з тем на вибір:

(Методична порада. Оцінювати виконання завдання високого рівня учнями пропонуємо в такий спосіб: якщо твір виконано на 10–12 балів — учень здобуває 3 бали за цей рівень завдання, якщо на 7–9 балів — отримує 2 бали, якщо на 4–6 балів — здобуває 1 бал, якщо на 1–3 бали — жодного бала не отримує.)

ІV. Домашнє завдання

За підручником історії Середніх віків або енциклопедією ознайомитися із подіями, що відбувалися в Англії у XII ст.; читати роман В. Скотта «Айвенго» (розділи I–V). Особливу увагу приділити розділам IV і V (вечеря і розмова в домі Седрика Сакса).

 

docx
До підручника
Зарубіжна література 7 клас (Волощук Є.В.)
Додано
4 серпня 2019
Переглядів
3805
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку