Контрольна робота за темою «Будова слова. Орфографія»

Про матеріал
Контрольна робота за темою «Будова слова. Орфографія» із тестовими завданнями та завданнями відкритої форми
Перегляд файлу

Контрольна робота

«БУДОВА СЛОВА. ОРФОГРАФІЯ»

Варіант 1

І рівень (6 балів)


1. У якому рядку всі слова відповідають такій морфемній будові: префікс, корінь, суфікс, закінчення?

А Провулок, вибірково, легенький;

Б засніжений, налетіти, священний;

В весняний, похмуро, винахід;

Г прибережний, безмежний, обручка.

2. Префікс при- мають усі слова в рядку:

А пр..сісти, пр..звище, пр...подобний;

Б пр..землений, пр..йти, пр..рва;

В пр..красний, пр..мружити, пр..вітати;

Г пр..єднати, пр..лягти, пр..морський.

3. Пре- в усіх словах пишеться в рядку

А пр..стол, пр..велебність, пр..довгий, пр..амбула

Б пр..сгрій, пр..милий, пр..мудрий, пр..меншений

В пр..тензійний, пр..нишклий, пр..старий, пр..бій

Г пр..тяжкий, пр..бавитися, пр..чистий, пр..бинтувати

Д пр..велебний, пр..досить, пр..людія, пр..борканий

4. Спільнокореневими є всі слова в рядку:

А ніч, нічний, уночі;

Б сонце, сонця, на сонці;

В проводити, підводний, вода;

Г весна, навесні, весну.

5. Яка морфема (значуща частина слова) служить для утворення форм одного й того самого слова?

А Суфікс;                             

Б префікс;

В корінь;                              

Г закінчення.

6. У якому рядку всі слова утворені за допомогою двох префіксів?

А Неперевершений, непримиренний, недійсний;

Б попривозити, позакривати, неподільний;

В позашлюбний, подорожний, непохитний;

Г ненормований, вирішити, знебарвлений.

7. Значущі частини слова, що служать для утворення нових слів, — це:

А префікс і суфікс;                

Б префікс і корінь;

В суфікс і корінь;                  

Г суфікс і закінчення.

8. Укажіть слово, в якому правильно виділено закінчення:

А весел-о;               Б малю-ю;             В сиді-ти;

9. Укажіть слово з нульовим закінченням:

А стіл;                    Б кіно;                   В весна.

10. Укажіть слово, в якому правильно виділено суфікс:

А зимовий;          Б квіточка;            В столик.

11. Спільнокореневим до слова гора є

А горянка

Б горечко

В горючий

Г гороскоп

12. Спільнокореневим до слова сонний є

А спросонку

Б унісон

В соняшник

Г соната

 

 


ІІ рівень (6 балів)

1. Утворити нові слова за допомогою префіксів від слів сипати, тлумачити, чудовий, мусити, великий, в’язати, полоти, кинути.

2. Утворити нові слова за допомогою суфіксів від слів учити, мудрий, нога, дівчина, голова, гарний, білий, стіна.

3. Вставити пропущені букви:

Пр..дставити, пр..морський, пр..берегти, пр..зирство, пр..бій, пр.. близно, пр..красно, пр..борканий.

 

 

Контрольна робота

«БУДОВА СЛОВА. ОРФОГРАФІЯ»

Варіант 2

І рівень (6 балів)


1. У якому рядку всі слова відповідають такій морфемній будові: префікс, корінь, суфікс, закінчення?

А Сумно, прекрасно, розбитий;

Б беззубка, пролісок, перекручений;

В простенький, вимір, надзвичайний;

Г надбудова, невинно, розклад.

2. За допомогою якої морфеми (значущої частини слова) утворюємо нові форми слова?

А Кореня;                                                    

Б суфікса;

В префікса;                                                 

Г закінчення.

3. Префікс при- слід писати в усіх словах у рядку:

А пр..пишний, пр..йти, пр..йменник;

Б пр..єднання, пр..сісти, пр..мусити;

В пр..чепити, пр..багатий, пр..лягти;

Г пр..їхати, пр..міський, пр..добрий.

4. Пре- в усіх словах пишеться в рядку

А пр..хороший, пр..берегти, пр..биральник, пр..злий

Б пр..стольний, пр..тоВстий, префект, пр..фіксація

В пр„цедент, пр..балтійський, пр..бивний, пр„болотний

Г пр..тендент, Пр..балтика, пр„бережжя, пр..м'єра

Д президент, пр..завзятий, пр..зидія, пр..бадьоритися

5. Спільнокореневими є слова в рядку:

А пролісок, проліском, (у) проліску;

Б водний, водити, вода;

В читати, читанка, прочитаний;

Г стежинка, на стежинці, стежинкою.

6. Укажіть рядок, у всіх словах якого правильно виділені закінчення:

А Коров [а], йду [чи], [сад]ок;

Б дитин [а], люби [ти], сиротлив [ий];

В учениц [я], квасол [я], городин [а];

Г весел [о], сух [ий], поміча [ти].

7. Знайдіть рядок, у якому всі слова мають префікси:

А Безсилий, премудрість, провесінь;

Б бережечок, рябенький, сизуватий;

В надвисокий, тихесенький, боєць;

Г обмеження, грушка, сестриця.

8. Укажіть слово, яке не має закінчення:

А читати;              Б несу;                    В озеро.

9. Укажіть слово, в якому неправильно виділено корінь:

А рука;                 Б  ручка;                 В руці.

10. Укажіть слово, в якому правильно виділено префікс:

А  розпис;             Б розсипати;          В розібрати

11. Спільнокореневим до слова радити є

А радіо

Б порада

В радист

Г радість

12. Спільнокореневим до слова водити є слово

А водень

Б водночас

В водевіль

Г водійський


 

ІІ рівень (6 балів)

1. Утворити нові слова за допомогою префіксів від слів турбота, принцип, перечити, суфікс, шити, трусити, кипіти, хвалити.

2. Утворити нові слова за допомогою суфіксів від слів щирий, виховувати, рука, страждати, козак, рідний, гарний, рано.

3. Вставити пропущені букви:

Пр..гарний, пр..звище, пр..своїти, пр..буток, пр..горілий, пр..землитися, пр..хилити, пр..д’явник.

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
4.0
Загальна:
4.3
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Латинская Екатерина
    Извените а какие правельные ответы?
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    4.0
docx
Додано
31 липня 2019
Переглядів
7689
Оцінка розробки
4.3 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку