Контрольна робота за темою «Природа і людина»
(за підручником «Зарубіжна література» 5 клас.
Автор О. М. Ніколенко, Т. М. Конєва, О. В. Орлова)
Перевірити рівень засвоєння учнями навчального матеріалу, уміння давати розгорнуті відповіді, толерантно висловлювати свою думку.
Початковий рівень
А. Джон Кітс; В. Йоганн Вольфганг Гете.
Б. Генріх Гейне;
2. У якому з віршів події відбуваються літом та зимою?
А. «Задзвени із глибини»; В. «Про коника та цвіркуна».
Б. «Нічна пісня подорожнього»;
3. Яке почуття було незнайоме Снапові?
А. самотності; В. прив`язаності.
Б. страху; 3 бали.
Середній рівень
4. Установіть відповідність між автором та темою його твору.
1. Джон Кітс. |
А. Дружба людини та собаки, надзвичайна хоробрість бультер`єра. |
2. Генріх Гейне. |
Б. Зображення краси нічної природи. |
3. Йоганн Вольфганг Гете |
В. Пробудження краси весняної природи та відродження людської душі. |
4. Ернест Сетон-Томпсон |
Г. Спів коника та цвіркуна – це звуки природи, символи життя. |
5. Установіть відповідність між твором та його головною думкою.
1. «Про коника та цвіркуна» |
А. Жертвувати собою заради друга. |
2. «Снап» |
Б. Поезія землі не вмре ніколи. |
3. «Нічна пісня подорожнього» |
В. Людина й природа – нерозривне ціле. |
4. «Задзвени із глибини» |
Г. Бажання поета привітати кохану. |
3 бали.
Достатній рівень
6. Підкресліть епітети в рядках:
Задзвени із глибини
Тихої печалі,
Мила пісенько весни, -
Линь все далі й далі!
7. Що таке метафора? Наведіть приклади.
8. Доведіть, що за жанром «Снап» - оповідання.
3 бали.
Високий рівень.
9. Виконайте одне із завдань у формі твору-мініатюри:
Б. Снап – справжній герой.
3 бали.