Контрольна тестова робота з теми "Числівник"

Про матеріал
Тестові завдання допоможуть вчителям перевірити знання учнів із теми "Числівник"
Перегляд файлу

Тема. Контрольна робота за темою «Числівник» (завдання тестового характеру)

Мета: оцінити рівень навчальних досягнень учнів з теми «Числівник», з’ясувати недоліки в опануванні мовної теорії;                                                    розвивати пам’ять, логічне мислення, увагу, мовлення;                                           виховувати повагу та шанобливе ставлення до інших.

Обладнання: тестові завдання, зошити

Тип уроку: урок оцінювання навчальних досягнень учнів, метод практичного навчання

                                                       Хід уроку

І. Організаційний момент

*Перевірка готовності учнів до уроку

ІІ. Систематизація й узагальнення знань за числівником

*Бесіда за питаннями:

--- Яка частина мови називається числівником?

--- Числівник --- це службова чи самостійна частина мови? (самостійна)

--- Назвіть розряди числівників за значенням. (кількісні та порядкові)

--- Які ви знаєте групи числівників за будовою? (прості, складні і складені)

--- Як пишуться складені числівники? (окремо)

--- З якою частиною мови найчастіше поєднуються числівники? (з іменником)

ІІІ. Оголошення теми й мети уроку                                                                                IV. Підготовча робота

*Мотивація навчальної діяльності учнів. Проведення інструктажу щодо виконання завдань тестового характеру.                                                                           V. Запис у зошити дати, теми контрольної роботи                                                        VI. Виконання завдань тестового характеру

1. Повнозначна самостійна частина мови, яка називає кількість предметів або порядок їх при лічбі --- це:

      А) іменник;                                  Б) прикметник;

      В) числівник;                               Г) дієслово.

2.  Визначте рядок, у якому вказані кількісні числівники:

      А) перший, один, дванадцять;                 Б) три, п’ять, сто;

      В) третій, сотий, десять;                           Г) дев’ять, четвертий, тисяча.

3. Вкажіть на розряди числівників за значенням:

       А) кількісні та порядкові;                     Б) прості та кількісні;

       В) прості, складні та складені;             Г) порядкові, складні

4.  Кількісні числівники змінюються за :

       А) родами;                                   Б) числами;

       В) відмінками;                            Г) не змінюються.

5.  В реченні числівник виступає:

      А) обставиною;                                Б) додатком, обставиною;

      В) підметом, другорядними членами речення;

      Г) підметом, додатком, означенням, частиною присудка.

6.  В поєднанні з якою частиною мови числівники несуть повну інформацію:

      А) іменником;                           Б) прикметником;

      В) дієсловом;                            Г) займенником.

7.  На які питання відповідають порядкові числівники:

      А) скільки;                                     Б) котрий? скільки?;

      В) який? чий?;                               Г) який? котрий?

8.  Вкажіть рядок, у якому вжиті числівники:

      А) до нього, сьогодні, сім;                       Б) гіллям, її, матері;

      В) гарна, у небі, селом;                            Г) п’ять, мільйон, другий.

9.  Якими бувають кількісні числівники:

      А) цілі, прості, порядкові;                  Б) збірні, цілі, складені;

      В) цілі, збірні, дробові;                       Г) прості, цілі, дробові.

10.  У складних числівниках в кінці першої частини пишеться:

           А) м’який знак;                        Б) м’який знак не пишеться;

           В) ставиться дефіс;                  Г) ставиться апостроф.

11.  Числівник стотридцятип’ятитисячний пишеться:

           А) разом;                                      Б) окремо;

           В) через дефіс;                             Г) з апострофом.

12.   Числівники, що складаються з двох і більше простих чи складних числівників відносяться до розряду:

           А) простих;                                    Б) складних;

           В) складених;                                Г) кількісних.

VII. Організований збір зошитів

VIII. Відповіді на питання, що виникли в учнів під час виконання контрольної   роботи

IX. Підсумок уроку

X. Домашнє завдання

      *Повторити тему «Числівник».  

docx
Додано
26 січня 2023
Переглядів
904
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку