Контрольні різнорівневі завдання до теми "Історичне минуле в літературі"

Про матеріал
Різнорівневі завдання до контрольної роботи "Історичне минуле в літературі"
Перегляд файлу

 

Історичне минуле в літературі (7 клас)

Контрольна робота

I варіант

  I рівень

  1. Письменник, якого по праву називають основоположником жанру історичного роману. Запишіть його прізвище та ім’я.  (Вальтер Скотт)
  2. Білоруський письменник, автор романів та повістей та оповідань, переважно про Другу світову війну. (В.В.Биков)
  3. Установіть відповідність між поетичним твором та його автором :

             1. К.І.Галчинський                         а) «До побачення, хлопчики»   

       2. А.Маргул-Шпербер                   б) «Пісня про солдатів із Вестерплятте»

       3. Б.Ш.Окуджава                           в)   «Про назву концтабору Бухенвальд»                                               

1- б ; 2 – в ; 3 - а

     II рівень

  1. Випадкова супутниця Івана Терешка , головного героя повісті Володимира Бикова «Альпійська балада». (Джулія)
  2. Ім’я рицаря,  на щиті якого був викарбуваний девіз : «Рицар,  позбавлений спадку». (Айвенго)
  3. Художні засоби творення : «стояли…, як мур», «…до неба лавами ішли…», « …ми в хмарах після бур», «…не брали нас гармати…». З якого твору ці рядки? ( «Пісня про солдатів із Вестерплятте»)

  III рівень

  1. Історичний роман – це

(Історичний роман – це прозовий твір, що побудований на історичному сюжеті, який відтворює у художній формі якусь епоху, певний період історії)

  1. Вкажіть ознаки жанру балади у повісті Володимира Бикова «Альпійська балада».

 ( Герої переживають романтичні пригоди,вони здатні до самопожертви, кохання протиставляється смерті, напружений сюжет, динаміка подій)

  1. Назвіть жіночі персонажі, які представлені у романі «Айвенго»

(Леді Ровена, Ребекка, Ульріка)

 

        IV рівень

(Вибрати одне із завдань) 

 

  1. Скласти сенкан на тему : «Війна» ( «Кохання», «Рицар», «Сучасний солдат»).
  2. Мініатюра «Чи потрібно писати про війну?».

 

 

II варіант

I рівень

  1. Російський поет, бард,  філолог та кіноактор. (Булат Окуджава)
  2. Англійський письменник, творець історичного роману . (Вальтер Скотт)
  3. Установіть відповідність між назвою та уривками із поетичних творів :

 

  1. «До побачення, хлопчики»   а)   «Як близько звідси Веймар гомонів»
  2. «Лист із полону»                    б)   «Ох, війна, що ж ти, підла накоїла…»
  3. «Про назву концтабору Бухенвальд»     в)   «Ти щастя моє весняне…»

1 – б; 2 – в; 3 - а                                                               

II рівень

  1. Що подарувала перед своїм від’їздом  Ребекка леді Ровені? (Скриньку із коштовностями)
  2. «Насупивши широкі русяві брови, він спинився за кілька кроків од Зандлера, на освітленому місці долівки».З якого твору ці рядки та вкажіть  автора.
  3. Основна думка вірша Константи Галчинського «Пісня про солдатів із Вестерплятте» (захист своєї землі – святий обов’язок кожного громадянина)

III рівень

  1. Повість – це  (епічний прозовий твір, який характеризується однолінійним сюжетом, а за широтою охоплення життєвих явищ посідає проміжне місце між романом та оповіданням)
  2. Запишіть проблеми, які порушені в романі Вальтера Скотта «Айвенго» (боротьба за незалежність, протистояння народу та влади, об’єднання країни, честі, зради, кохання, любові до рідних, співчуття та милосердя, людської гідності, рівності)
  3. Що в перекладі означає Бухенвальд? («букові ліси»)

IV рівень

(Вибрати одне із завдань)

  1. На основі прочитаного роману «Айвенго» укладіть пам’ятку «Закони лицарства».
  2. Скласти сенкан на тему : «Війна» ( «Кохання», «Рицар», «Сучасний солдат»).

 

 

docx
До підручника
Зарубіжна література 7 клас (Волощук Є.В.)
Додано
23 листопада 2021
Переглядів
4603
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку