Контрольний диктант до теми: «Види та засоби товарної інформації»
з дисципліни «Товарознавство»
для студентів спеціальності «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність»
Контрольний диктант ТЕМА: ВИДИ ТА ЗАСОБИ ТОВАРНОЇ ІНФОРМАЦІЇ. |
||
№з/п |
Питання |
Відповідь |
1 |
Товарна інформація – це відомості про товар призначені суб’єктам комерційної діяльності, контроль ним службам та споживачам. |
так |
2 |
Первинним джерелом інформації про товар є продавець. |
ні
|
3 |
Швидкість просування товарів на ринку не залежить від якості надання інформації. |
ні |
4 |
Залежно від призначення товарну інформацію поділяють на три види: основоположну, комерційну та споживчу. |
так |
5 |
Основоположна товарна інформація призначена для виробників. |
ні |
6 |
Комерційна товарна інформація призначена для споживачів. |
ні |
7 |
Споживча товарна інформація – це відомості, призначені для створення споживчих переваг товару. |
так |
8 |
За формою (способам) надання товарну інформацію поділяють на словесну, цифрову, образну, символьну та штрихову. |
так |
9 |
Словесна інформація чітка, лаконічна, однотипна. |
ні |
10 |
Символьна інформація для сприйняття потребує певної професійної підготовки. |
так |
11 |
Маркування як засіб товарної інформації виконує три основні функції |
ні |
12 |
Експлуатаційними називають інформаційні знаки призначені для забезпечення споживача відомостями про товари, експлуатація яких є потенційно небезпечною для нього чи навколишнього середовища. |
ні |
Найвища оцінка за диктант – 5 балів (відповіді на всі питання правильні). Далі, в залежності від кількості правильних відповідей, кількість балів визначається так:
12 – 100% - 5
11 - 9 92% - 75% - 4
8 – 6 67% - 50% - 3
5 – 3 42% - 25% - 2
2 - 1 17% - 8% - 1