Методична розробка уроку з дисципліни «Товарознавство» на тему: «Кондитерські вироби. Розпізнання асортименту борошняних кондитерських виробів.»

Про матеріал
Методична розробка уроку закріплення і удосконалення нових знань, умінь, навичок з дисципліни «Товарознавство» на тему: «Кондитерські вироби. Розпізнання асортименту борошняних кондитерських виробів.» для студентів спеціальності «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність»
Перегляд файлу

Методична розробка уроку з дисципліни «Товарознавство» на тему: «Кондитерські вироби. Розпізнання асортименту борошняних кондитерських виробів.»

 

для студентів спеціальності «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність»

 

МЕТОДИЧНА РОЗРОБКА УРОКУ

ТЕМА: КОНДИТЕРСЬКІ ВИРОБИ.

РОЗПІЗНАННЯ АСОРТИМЕНТУ БОРОШНЯНИХ КОНДИТЕРСЬКИХ ВИРОБІВ.

Мета: закріпити знання, отримані на теоретичних заняттях; формувати вміння застосовувати теоретичні знання в практичній діяльності; розвивати алгоритмічне мислення, сенсорні відчуття; виховувати культуру споживання органічних продуктів, почуття відповідальності і уміння працювати в колективі.

Методи навчання:

- словесні методи (бесіда, пояснення)

- наочні методи (демонстрація натуральних зразків, спостереження учнів)

- практичні методи (вправи, практична робота)

- інтерактивні методи (створення виробничих ситуацій, вирішення виробничих завдань).

Тип уроку: Урок закріплення і удосконалення нових знань, умінь, навичок.

Вид уроку: практичне заняття.

Матеріально-технічне і методичне забезпечення: поурочно-тематичний план, план-конспект уроку, натуральні зразки борошняних кондитерських виробів, лінійка, ваги ВНЦ-2 (або електронні), стандарти, плакати, таблиці, підручник Сірохман І.О. «Товарознавство продовольчих товарів», методичні рекомендації та інструкції щодо виконання практичних робіт.

Міжпредметні зв’язки: «Охорона праці», «Організація і технологія продажу продовольчих товарів», виробниче навчання; виробнича практика.

ХІД УРОКУ

  1. Організаційний момент:
  • перевірка присутності учнів;
  • перевірка готовності учнів до уроку.
  1. Актуалізація і систематизація опорних знань:

Пропоную вам згадати навчальний матеріал. Проведемо перевірку знань методом гри «Впізнай мене».

Контроль знань учнів

  1.                Желеподібний продукт, який отримують виварюванням фруктово-ягідної  сировини з цукром або іншими добавками. Буває фруктово- ягідний, желейний, желейно-фруктовий.

                 Мармелад                  Пастила                       Джем (варіанти відповідей)

Учень: Бажана відповідь -мармелад

2. Основна сировина для виробництва шоколаду та шоколадних виробів це

Ірис            Какао-порошок              Какао-боби (варіанти відповідей)

Учень: Бажана відповідь -какао-боби

3. Цей виріб отримують збиванням вивареного фруктово - ягідного пюре з цукром та яєчним білком, різновид клейової пастили.

Мармелад                   Нуга                     Зефір (варіанти відповідей)

Учень: Бажана відповідь - зефір

4. Ці вироби , переважно, дрібних розмірів, круглої форми, вкриті глянцевою захисною оболонкою?

Драже                      Карамель                   Крекер (варіанти відповідей)

Учень: Бажана відповідь - драже

5. Кондитерський виріб шарово-волокнистої структури, який складається з тонких волокон збитої карамельної маси і розтертих смажених олійних ядер?

Тістечко                     Халва                     Рахат-лукум (варіанти відповідей)

Учень: Бажана відповідь - халва

6. Однорідний густий продукт, який отримують уварюванням фруктово- ягідного пюре з цукром до щільної або мазкої консистенції, на товарні сорти не ділиться.

Шоколад                  Варення                    Повидло (варіанти відповідей)

Учень: Бажана відповідь -  повидло

7.Тонкоподрібнений продукт  з відпресованих залишків какао, використовується для приготування напоїв, виробництва кондитерських виробів і деяких інших продуктів.

Какао-порошок             Вафлі                  Шоколад (варіанти відповідей)

Учень: Бажана відповідь – какао-порошок

8.Цей продукт отримують уварюванням згущеного молока з цукром, патокою та жиром з додаванням смакових і ароматичних речовин. Буває напівтвердий, м’який або тягучий?

Пряник                 Нуга                                 Ірис (варіанти відповідей)

Учень: Бажана відповідь -  ірис

9.Залежно від способу випуску цей кондитерський виріб буває плитковим, фігурним і в порошку; за складом – без начинки і з начинкою, без добавок і з добавками; звичайним і десертним.

Шоколад                       Ірис                          Пастила (варіанти відповідей)

Учень: Бажана відповідь - шоколад

10. Цей кондитерський виріб готують із цукру, патоки з додаванням  кислоти, барвників, есенції; буває льодяниковою і з начинкою; загорненою і відкритою.

Ірис                         Мармелад                  Карамель (варіанти відповідей)

Учень: Бажана відповідь - карамель

Викладач:

Отже що відноситься до цукрових кондитерських виробів?

Учні відповідають по черзі - Варення, джем, карамель, ірис, повидло, цукати, мармелад, пастила, халва, шоколад, какао-порошок, цукерки, драже, східні солодощі, зефір.

Викладач:

Добре з ваших відповідей можна зробити висновок що попередню тему ви засвоїли.

  1. Мотивація навчання:

- значення теоретичної підготовки для практичної професійної діяльності, для досягнення успіху в обраній професії;

- роль продавця в підвищення якості життя споживачів.

Питання до учнів:

Як класифікують  борошняні кондитерські вироби в залежності від набору сировини й особливостей технологічного процесу?

Учень:

печиво, крекер (сухе печиво) і галети; пряники; вафлі; тістечка і торти; кекси; рулети та ромові баби.

Викладач:

На минулому уроці ви  одержали домашнє завдання – самостійно підготувати цікаві повідомлення, які пов‘язані з борошняними кондитерськими виробами. Почнемо з повідомлень про печиво.

Учень 1. Інформація «Історія виникнення печива»

Печиво

Хлібці, які можна порівняти з печивом, існували, вірогідно, з того часу, як люди навчилися випікати хліб. Частково це пов'язано з тим, що такий продукт добре зберігався під час подорожей. Проте подібні вироби не були достатньо солодкими, аби їх можна було ототожнювати із печивом у сучасному розумінні.

Поява солодкої випічки відмічається у VII сторіччі в Ірані, через деякий час після того, як в регіоні отримав розповсюдження цукор. Це печиво потрапило до Європи разом з арабами, що прийшли на Піренейський півострів. В XIV столітті воно вже було широко відоме всім верствам європейського населення, від аристократів до простих міських мешканців.

Із розвитком морської торгівлі печиво отримувало все ширше розповсюдження, перетворюючись на типового попутника моряків, еквівалентом «хлібців мандрівника», що використовувалися з давніх давен. Завершальне приведення печива до сучасного вигляду, мабуть, сталося в XVIII сторіччі, коли солодкі коржі почали змащувати помадкою з масла та цукру.

Питання до учнів:

Яке печиво називають затяжним та його відмінні особливості?

Учень 

Затяжне печиво - виготовляють з еластично-пружного і в той же час досить пластичного тіста, яке для кращого набухання білків готують більшої вологості, при більш високій температурі і більш тривалий час. Після замісу таке тісто піддають багаторазової прокатці з витримкою для надання йому пластичних властивостей. Щоб уникнути появи бульбашок на поверхні при випічці затяжне печиво при формуванні проколюють по всій поверхні. Затяжне печиво менш крихке,не розсипчасте, повільно набухає у воді, має шарувату структуру та проколи на поверхні.

Викладач

З запропонованих натуральних зразків оберіть затяжне печиво ( учень називає та демонструє печиво)

Викладач 

Добре, яке печиво називають цукровим та його відмінні ознаки?

Учень 

Печиво цукрове – отримують з пластичного тіста зі слабкою та середньою клейковиною. Має солодкий смак, темніше забарвлення поверхні, підвищену крихкість і пористість на зломі, а також характерний малюнок поверхні. Містить 20-30 % цукру та не менш 9,5% жиру.

 Викладач 

З запропонованих натуральних зразків оберіть цукрове печиво.

( учень називає та демонструє печиво)

            Викладач

Добре, яке печиво називають здобним та його відмінні особливості?

Учень 

Здобне печиво готують тільки з борошна вищого ґатунку, в’язкості жиру використовують вершкове масло. Це печиво містить більше цукру, жиру, яєчних та молочних продуктів, ніж цукрове та затяжне. Печиво має невеликі розміри, різну форму і структуру. Поверхню оздоблюють цукатами, шоколадом, помадкою тощо. Значна кількість печива випускається глазурованою. Печиво здобне поділяють на пісочне - виїмкове, пісочне - відсадне, збивне, горіхове і сухарики.

Викладач

З запропонованих натуральних зразків оберіть здобне печиво.

( учень називає та демонструє печиво).

Викладач 

Добре. Назвіть як зберігають печиво.

Учень 

Зберігати: печиво треба за температури (18±3)°С і відносної вологості повітря не вище 75 %. У цих умовах передбачені такі терміни придатності до споживання печива з дня виготовлення: печиво цукрове і затяжне - 3 міс., печиво цукрове і затяжне, упаковані в полімерну плівку, - 6 міс, печиво здобне з вмістом жиру: до 10 % - 2 міс., понад 20 % і – 1 міс.

Викладач

Давайте розглянемо наступний виріб - це крекер. Хто підготував повідомлення про крекер, розповідайте.

Учень 2 Інформація  «Історія виникнення крекеру»

Крекер - це сухе печиво, що здатне зберігати свої смакові якості протягом тривалого часу. Крекер - чудовий замінник хлібу для людей, що схильні до повноти, діабетиків. Крекери містять рослинний білок і без холестеринові жири рослинного походження.

Історія крекеру бере початок в 1792 році, коли пекар Джон Персон з міста Н'юберріпорт, що в штаті Массачусетс, лише з борошна та води виготовив хрусткі хлібці, які одразу набули популярності серед моряків, оскільки мали довгий строк зберігання. Вони отримали назву «галети», або «морське печиво».

Але справжній крекер народився 1801 року, коли інший пекар з Массачусетсу, Джозія Бент, перетримав партію печива в печі. Звуки, що виходили з підгорілого печива, і надали йому назву - крекер (в перекладі з англійської «crack» означає «тріщати», «лускати»).

Викладач

Що таке крекери та галети та які їх відмінні риси?

Учень 

Крекер та галети це різновиди печива.

Галети це сухі борошняні кондитерські  вироби, вони мають пласку прямокутну або квадратну форму з проколами на поверхні. Сировиною для виробництва є пшеничне борошно всіх сортів, дріжджі, хімічні розпушувачі, сіль; в дієтичні сорти додають жирі цукор, в покращені -жир.

Крекер виробляють із пшеничного борошна вищого і 1-го сортів. Тісто готують тільки на дріжджовий опарі або на опарі з додаванням хімічних розпушувачів. Крекер відрізняється від галет великим вмістом жиру менш щільною, пористою, шаруватою структурою.

Викладач 

З запропонованих натуральних зразків оберіть крекер, галети.

( учень називає та демонструє печиво).

Викладач 

Добре. Назвіть як зберігають крекер та галети.

Учень

Зберігати крекер потрібно за температури не вище 18 °С і відносної вологості повітря, що не перевищує 75 %. Гарантійний строк зберігання галет простих герметично упакованих – 2 роки, вагових -6 місяців, крекер від 1 до 6 місяців.

Викладач

Наступне питання нашого уроку -  вафлі. Хто підготував повідомлення про вафлі?

Учень 3. Інформація  «Історія виникнення вафель» (учень 3, учень 4, учень 5)

Вафлі - борошняні кондитерські вироби, що складаються з вафельних листів та начинки. Виробляються, в залежності від сорту, із додаванням різноманітних смакових добавок (молока, горіхів, кави, какао-порошку), а також неглазурованими та глазурованими.

Пращурами сучасних вафель були вафлі середньовічні, які являли собою дуже тонке хрустке печиво, виготовлене у вафельниці, що складалася з двох металічних тарілок, з'єднаних петлею. Кожна з тарілок закріплювалася на довгій дерев'яній ручці. Вафельницю клали на вогонь і перевертали, аби пропекти корж з обох боків. Варто відзначити, що, на відміну від сучасних вафель, які виготовляються переважно з пшеничного борошна, їх середньовічні попередники випікалися з вівса та ячменю.

Історія вафель містить немало курйозних сторінок. Так, наприклад, в середньовічній Європі у свята дозволялося торгувати вафлями біля входу до церкви. З часом конкуренція біля релігійних споруд стала настільки несамовитою і жорстокою, що французький король Карл IX видав указ, в якому торговцям заборонялося розташовуватись один від одного менше ніж за 6 футів (близько 2 м). 

Справжніми шанувальниками вафель були Йоганн Штраус і Фредерік Шопен, Йоганн Вольфганг фон Гете і Пабло Неруда, Альфред Нобель і Зигмунд Фрейд.

Учень 4

Якщо у вісні ви бачите вафлі, то наяву вам не уникнути конфліктних ситуацій як всередині сім'ї, такі поза нею. Пригощати кого-небудь вафлями до приємного знайомства. Для молодої жінки сон, у якому вона їсть вафлі, означає, що вона проживе безбідне життя. Для чоловіка такий сон є застереженням від можливого банкрутства. Якщо жінці наснилося, що вона пече вафлі, то це є сигналом, що вона дуже боїться не вийти заміж.

До речі, у норвезьких моряків є повір'я: щоб риболовля пройшла вдало, перед виходом в море не рекомендується робити декілька речей. Наприклад, не можна спати на передодні риболовлі з відкритою кватиркою, носити в кишенях брюк носовичок і їсти вафельний торт.

Викладач

Охарактеризуйте асортимент вафель.

Учень

Асортимент вафель поділяють за наявністю начинки: без начинки і з начинкою; за видами начинки; за способом випуску: дрібно-фасовані, фасовані і вагові. Основна кількість вафель випускається неглазурованими, але частина - у кондитерській або шоколадній глазурі. Окремо виділяють вафлі дієтичні, батончики вафельні, вафельні трубочки і вафельні рулетики. Вафлі листові є напівфабрикатом для виготовлення вафель з начинками, тортів і цукерок. Вафлі з начинками  вирізняються за складом начинки: жирові, горіхові, фруктові, молочні, комбіновані, шоколадні.

Викладач

Вірно. З запропонованих натуральних зразків оберіть вафлі.

( учень називає та демонструє вафлі).

Викладач 

Добре. Вкажіть як зберігають вафлі?

Учень

Зберігати вафлі треба в добре провітрюваних, сухих, чистих критих складах, які не мають сторонніх запахів, не заражені шкідниками хлібних запасів, за температури 18 ± 3°С і відносної вологості повітря 65-70 %. Такі строки зберігання вафель: з жировими начинками на одному вершковому маслі - 15 днів; з помадними начинками - 25 днів; з начинками фруктовими, желейними, жировими, праліновими, типу праліне і листових вафель - 2 міс; вафлі вагові з жировою начинкою, виготовлені на основі рослинних твердих жирів з тривалими термінами зберігання і вафлі без начинки - 3 міс., вафлі з начинками фруктовими, желейними, жировими, праліновими та типу праліне загорнуті в повітронепроникні матеріали - 4 міс.

Викладач 

Хто підготував повідомлення про пряники?             

Учень Інформація «Історія виникнення пряників»

Історія пряників йде вглиб століть. Його виникнення нерозривно пов'язано з таким найбільшим відкриттям людства, як хліб, який з'явився ще в неолітичну епоху.

Перша письмова згадка о приправлених спеціями медових коржиках - близько350 дон. е.. Уже стародавні єгиптяни знали про них. Римляни знали «panusmellitus»: намазані медом коржики, які з медом же і випікалися.

Медові коржі вперше в історії відомі під назвою «Лебкухен» (сьогодні це німецькі різдвяні пряники), які у відомій нам сьогодні формі спочатку були винайдені в Бельгії в місті Динанта.

Питання до учнів:

Охарактеризуйте асортимент пряників.

Учень

Залежно від способу приготування пряники поділяють на сирцеві та заварні. Залежно від форми та вмісту начинки випускають – без начинки, пряники з начинкою, пряники типу заварної ковриги. Залежно від вигляду поверхні поділяють на глазуровані і неглазуровані. Заварні - замішують тісто на гарячому цукрово-патоковому сиропі. Ці пряники довго не черствіють, мають темний колір, ароматні. Сирцеві - замішують тісто на холодному цукрово-патоковому сиропі. Ці пряники переважно білого кольору і швидко черствіють.

Викладач

Вірно. З запропонованих натуральних зразків оберіть пряники.

( учень називає та демонструє пряники).

Викладач 

Добре. Вкажіть як зберігають пряники.

Учень

Зберігати пряникові вироби треба за температури 18 + 5°С і відносної вологості повітря не більше як 75 %.У цих умовах гарантійний термін зберігання становить, не більше ніж: 10 діб - для сирцевих і заварних пряників у літній період; 15 діб - для сирцевих, заварних пряників і ковриг типу м'ятних у зимовий період; 1 міс. - для заварних пряників у зимовий період; для сирцевих пряників(крім м'ятних) глазурованих і неглазурованих пряників і ковриг, упакованих у повітронепроникні полімерні матеріали; 1,5 міс. - для вагових заварних пряників, упакованих у мішки-вкладиші з повітронепроникних полімерних матеріалів; 2 міс. - для заварних пряників, упакованих у повітронепроникні полімерні матеріали;

Викладач 

А якщо не дотримуватись цих умов зберігання?

Учень

Під час зберігання пряникові вироби не повинні зазнавати впливу прямих сонячних променів. Вони можуть висихати і черствіти, внаслідок чого стають твердими, важко розжовуються, цукрова глазур осипається, смак і запах погіршуються. За відносної вологості повітря вище 80 % пряники зволожуються, а потім і пліснявіють.

Викладач 

Наступне  питання нашого уроку - торти та тістечка.

Це висококалорійні кондитерські вироби з великим вмістом олії, цукру та яєць (або тільки цукру і яєць). Вони мають різноманітну форму, смак і аромат і привабливий зовнішній вигляд, переважно художньо оброблену поверхню.  Випускають їх у вигляді штучних тістечок і тортів , а також вагових десертних              виробів.               

Питання до учнів:

Хто підготував повідомлення про торти та тістечка.

Учень: Інформація «Історія  виникнення тортів»

Сьогодні не можна з упевненістю сказати, де і хто винайшов торт. Деякі історики вважають, що грекам першим прийшла в голову ця ідея. Археологи знайшли в неолітичних селах простенькі тортики, які були виготовлені з м'ятих зерен.

Деякі історики в області кулінарії схиляються до висновку, що перший прототип торта зародився в Італії. Лінгвісти вважають, що саме слово торт в перекладі з італійського означає щось витіювате і хитромудре, і пов'язують його з численними прикрасами торта з розсипу різних кольорів, написів і орнаментів.           

Інші ж дотримуються іншої теорії походження тортів. Всім відомі дуже смачні солодощі Сходу, які навіть досвідченого гурмана можуть примусити схилитися перед своїм вишуканим смаком і чарівним ароматом. Послідовники цієї ідеї з'ясували, що стародавні кулінари найзагадковішої частини світу готували десерти з використанням молока, меду і кунжуту. Та й за формою вони нагадували ті торти, які ми звикли бачити на наших столах.

Яка б не була думка про походження перших тортів, не можна не погодитися з тим твердженням, що законодавцем моди у світі десерту є Франція. Саме там, в маленьких кав'ярнях і кафе, з'явившись одного разу, торт завоював весь світ. Саме французькі кулінари і кондитери протягом багатьох століть диктували тенденції в сервіровці та оздобленні цього солодкого шедевра. Не дивно, що в цій країні любові і романтики з'явилися найвідоміші назви десертів, до цих пір пестять нам слух: безе, крем, карамель, желе і бісквіт.

Учень 9. Інформація «Походження назв тортів»

З часом переваги на торти у жителів усього світу знаходили свої традиції. Так в Угорщині гостей неодмінно пригостять знаменитим тортом «Естерхайз». У Франції обожнюють відкриті фруктові торти TarteTatin. У Швейцарії святкові столи немислимі без морквяного і вишневого торта, в який кладуть для пікантності ядерця з вишневих кісточок.

Швеція пишається відразу двома тортами - «Яблучним» і «Шведським повітряним», прикрашеним збитими вершками.

Австрія - країна «Торта з Лінца» з начинкою із червоної смородини - торт названий по імені міста і гарний тим, що може дуже довго зберігається.

Торта з російською назвою «Анна Павлова» в Росії немає, його вміють готувати лише в Новій Зеландії. У 1926 році там гастролювала російська балерина. Вона так вразила новозеландців, що вони придумали торт, такий же повітряний і легкий, як сама Анна Павлова.

Досить дивний торт-пропонують покуштувати в Іспанії. Називається він Tartadebellota. Одного разу турист з Росії поцікавився у офіціанта, з чого зроблений цей торт. Судячи по смаку, туди входили мед і зернятка маку. Однак чорних макових точок в бісквіті не було. Офіціант розповів, що з корму для свиней. Спантеличений турист попросив рецепт. Виявилося, що «кормом для свиней» офіціант назвав жолуді.

Незважаючи на назву, не знайти горіхів і в італійському бісквітному «Горіховому». Його начиняють білою дробленою квасолею. Справжні ж горіхи в «фірмових» тортах попадаються рідко, хіба що в Португалії абсолютно в усі торти додають мигдаль.

Викладач

Що собою являють торти та тістечка?

Учень

Торти - вироби із значним вмістом цукру, жиру, яєць, привабливим зовнішнім виглядом, різноманітним смаком і ароматом, великого розміру, складного оздоблення, обмеженої стійкості у зберіганні. Вони являють собою покриті кремом, фруктовою начинкою, марципаном або іншими масами шари з випечених напівфабрикатів і оздоблених кремом, начинками, помадою, глазур'ю, фруктами, ягодами, шоколадом напівфабрикатами вироби.

Тістечка - штучні вироби різноманітної форми і порівняно невеликих розмірів.

Викладач

Назвіть як формується асортимент тортів та тістечок?

Учень

Асортимент тортів і тістечок формується залежно від виду напівфабрикату, способу оздоблення і деяких інших ознак. Залежно від виду напівфабрикату торти та тістечка бувають: бісквітні, пісочні, вафельні,листкові, повітряні, мигдальні, бісквітно- повітряні, пісочно- кремові, пісочно- фруктові.

Викладач

Асортимент  кондитерських виробів регіональних виробників, а саме  тортів та тістечок пропоную  подивитися на мультимедійному проекторі.

Кожний вид напівфабрикату має свої особливості. Бісквітний напівфабрикат найбільш пухкий і легкий. Він має пористу, еластичну структуру м’якушки, тонку верхню кірочку. Пісочний  напівфабрикат – розсипчастий завдяки великому вмісту масла вершкового, цукру, використанню борошна зі слабкою клейковиною і дотриманню умов приготування. Листковий напівфабрикат складається зі зв’язаних між собою тонких листків випеченого тіста, які легко відокремлюються. Особливістю приготування листкового тіста є розкачування його на тонкі листки, між якими містяться прошарки масла. Заварний напівфабрикат виробляють у вигляді заварних трубочок, кілець і круглих коржів Шу з пустотою всередині, яку заповнюють кремом або начинкою. Повітряний ( Білково-збивний) напівфабрикат становить випечену з великими порами масу, яка збита з яєчних білків з цукром без борошна і вирізняється легкістю і хрусткістю.

Питання до учнів: назвіть умови та строки зберігання тортів та тістечок?

Учень

Зберігають торти і тістечка з кремовими та фруктовими оздобленням у холодильних шафах і камерах при температурі(6±2) ° С.Для тортів  і тістечок без оздоблення кремом і вафельних-температура зберігання 18°С і відносна вологість повітря 70- 75%. Терміни зберігання тістечок і тортів встановлюють з моменту їх виготовлення: з заварним кремом - не більше 6год,з вершковим кремом – не більше 36г, зі збитими вершками - небільше7ч, з білково-збитих кремом або фруктовою обробкою і без оздоблення - небільш72г, шоколадно-вафельних не більше 15діб, вафельних з праліновими і жировими начинками - не більше 30.

Викладач

Пропоную самостійно заповнити асортиментні таблиці, користуючись інструкцією.

  1. Користуючись підручниками, довідниками, ознайомтесь з асортиментом печива, що є в кабінеті товарознавства.
  2. Користуючись підручниками, довідниками, ознайомтесь з асортиментом пряників, що є в кабінеті товарознавства.
  3. Користуючись підручниками, довідниками, ознайомтесь з асортиментом вафель, що є в кабінеті товарознавства.
  4. Користуючись підручниками, довідниками, ознайомтесь з асортиментом крекерів, галет, що є в кабінеті товарознавства.
  5. Запишіть результати у таблицю 1 (для печива) і таблицю 2 (для пряників).

 

Таблиця 1. Асортимент печива, вафель, крекеру

Вид виробу

Тип виробу

Сорт борошна

Найменування виробу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Таблиця 2. Асортимент пряників

Вид виробу

Тип виробу

Форма виробу

Обробка поверхні

Сорт борошна

Назва виробу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5. Підсумки уроку: 

- аналіз діяльності учнів у процесі уроку (аналізує типові помилки сумісно з учнями, їх причини, та розглядає методи попередження та усунення помилок; проводить аналіз якості виконання вправ, виконання практичних завдань);

- повідомлення та обґрунтування оцінок. 

6. Викладач надає домашнє завдання і повідомляє тему наступного уроку.

Домашнє завдання – підготувати інформацію щодо асортименту м’ясних виробів з урахуванням регіональних виробників.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Чепакова Ніна Петрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
11 квітня 2019
Переглядів
2934
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку