Корекційне заняття "Неіснуюча тварина"

Про матеріал
Конспект корекційного заняття з дітьми старшого дошкільного віку за програмою С.В.Тєргоєвої "Розвиток емоційно-вольової сфери та соціальна адаптація". Мета: продовжувати вчити розпізнавати емоції; розвивати вміння відображувати емоції та почуття мімікою та пантомімою; формувати чутливість до емоційного стану інших; виховувати любов до всього живого.
Перегляд файлу

 

 

Управління освіти Бахмутської міської ради

Центр практичної психології і соціальної роботи

Дошкільний навчальний заклад ясла-садок №27 «Зірочка»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Конспект

корекційного заняття з дітьми

старшого дошкільного віку

за програмою Тєргоєвої С.В.

«Розвиток емоційної сфери особистості дитини

 та соціальна адаптація»

 

 

 

                                                   Підготувала і провела

                                                   практичний психолог

                                                ДНЗ №27 «Зірочка»

                                          Снегірьова Н.А.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

МЕТА: продовжувати вчити розпізнавати емоції; розвивати вміння відображувати

              емоції та почуття мімікою та пантомімою; формувати чутливість до

              емоційного стану інших; виховувати любов до всього живого.

 

МАТЕРІАЛ

- демонстраційний: чарівний клубочок, набір картинок «Дитячі емоції», набір картинок

                       «Емоції персонажів із мультфільмів» для демонстрації на ПК,

                        музичний супровід, мультимедійна фізхвилинка;

- роздавальний: аркуші паперу, фарби, поролон, шматочки свічки на кожну дитину.

 

Хід заняття.

 

  1. Вводна частина.

 

  1. Привітання «Клубочок по колу»

 

  • Діти, подивіться, що у мене в руках? Як ви вважаєте, що це? (клубок)
  • Цей клубочок незвичайний, а чарівний – він вміє розмовляти. Клубок сказав мені, що хоче пограти з вами. Ви згодні? Добре.
  • Давайте присядемо на килимок. Будемо казати один одному приємні, ласкаві слова. Кажемо своєму сусіду щось приємне (наприклад: «Як гарно, що ти прийшов сьогодні в дитсадок!») Намотуємо на пальчик нитку й передаємо клубок по колу.

Діти передають клубок один одному, промовляючи добрі, ласкаві слова.

  • Приємно було почути добрі слова? Вам сподобалось?

 

2. Розминка «Велика добра тварина»

 

        - Уявіть собі, що ми з вами велика добра тварина. У нас з вами одне дихання на всіх

           і одне серце. Давайте зобразимо як дихає наша тварина. Крок вперед – вдих,

           крок назад – видих (3 рази добиватися синхронності).

  • Так не тільки дихає наша тварина, але так рівно й чітко б’ється її серця.

           Крок вперед – крок назад (3 рази добиватися синхронності).

  • Ми візьмемо дихання й серце тварини собі.

    Чи вийшло в нас зобразити добру тварину?

 

  1. Основна частина.

 

  1. Вправа «У країні емоцій»

 

  • Клубок запрошує нас у цікаву подорож до країни емоцій. Подивіться на ці картинки. Що ми бачимо на них?

Розгляд дітьми набору картинок «Емоції дітей»

(радість, сум, злість, страх, здивування)

 

 

Запитання:

  • Що ми бачимо?
  • Як ми радіємо?Покажіть. Як ви здогадалися, що це емоція радості? Що ми бачимо на обличчі?
  • Коли ми радіємо?
  • Як вважаєте, чому ми можемо сумувати?
  • Покажіть як ми сумуємо? Яке в нас обличчя?

-    Що ми можемо зробити, аби покращити свій настрій?

  • Як ми злимося?
  • На що ми можемо злитися? Як ми себе почуваємо, коли на щось злимося?
  • Як допомогти дитині яка злиться?
  • Хто це? Чого можна злякатися? Спробуйте показати страх. Чого ми боїмося?
  • Хто це? Чому здивувався?Як ми з вами дивуємося? З чого дивуємося ми?

 

  1. Вправа «Відгадай тварину»

 

    Одна дитина бере картку із зображенням тварини. Потім намагається показати

           цю тварину з допомогою пантоміми. Діти  відгадують, яку тварину  загадано.

           Потім діти показують як поводяться тварини, коли їм радісно, коли сумно.

           Настрій можна передати не тільки виразом обличчям, а й за рухами тіла.

 

  1. Малювання «Неіснуюча тварин»

 

  • Малювати будемо так. Замість олівця візьмемо свічку, а замість пензлика –  

     поролон. Малюємо свічкою тварину і розфарбовуємо її фарбою.

(Робота дітей під музичний супровід)

Запитання:

  • Хто в тебе вийшов?
  • Яка вийшла тварина радісна чи сумна?
  • Чи є посмішка на обличчі?
  • Як ти зрозумів, що тварина сумна чи радісна?
  • Коли тобі буває сумно, коли радісно?
  • Які емоції ми побачили?

 

  1. Фізхвилинка мультимедійна (Є.Железнова «Музика з мамою»)

 

  1. Ігрова вправа «Пташка-риба-звір»

 

Діти утворюють коло й по черзі повторюють: «пташка-риба-звір». За сигналом ведучого,  той хто в цей час промовляє слово, повинен назвати пташку, рибу або звіра відповідно до названого слова.

 

 

 

 

 

 

 

  1. Заключна частина.

 

            Рефлексія

 

  • Ми з вами здійснили подорож куди? (до країни емоцій)
  • Які емоції ми побачили? (радість, сум,злість, страх, здивування)
  • Які емоції живуть в нас радість чи смуток? (радість)
  • Як почуваєтесь? (відмінно)

 

Ритуал прощання

 

     « Ми йдемо, йдемо

   Весело граємо

   Один одного й себе

   приємно називаємо…» (Наталочка Анатоліївна, Машенька….)

 

- Я бажаю вам, хлопчики та дівчата, побільше радості й поменше смутку. Посміхайтеся, даруйте один одному радість, доброту і тепло.

 

doc
Додано
24 лютого
Переглядів
332
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку