Корекційно-розвиткове заняття для дитини із ЗПР «Моя країна»

Про матеріал

Заняття спрямованe на корeкцію уявлeнь про форму прeдмeтів у старших дошкільників із ЗПР, розвиток пізнавальних компонeнтів та формування eмоційно-вольовоІ сфeри.

Перегляд файлу

ЗАНЯТТЯ «МОЯ КРАЇНА»

 

Мета: коригування уявлень про форму предметів, розвивати моторику рук, пам'ять та увагу, виявити ставлення дитини до самого себе, до сім’ї, діагностувати актуальні проблеми у стосунках із навколишнім світом, зняти емоційне напруження.

Обладнання: аркуші паперу форматом А4, фломастери, фарби, баночки для води, пензлики, аудіозапис «Звуки природи», метафоричні картки «Казкові персонажі».

 

Хід заняття:

Вправа «Привітання»

Мета: створення позитивного емоційного настрою, атмосфери довіри та доброзичливості.

Я всміхаюсь сонечку:

«Здрастуй золоте!»

Я всміхаюсь квіточці,

Хай вона цвіте

Всміхаюсь дощику:

«Лийся, мов із відра!»

І тобі всміхаюся,

Зичу я добра!

Психолог

У кожної людини є своя маленька країна – це її домівка. В ній мешкають найрідніші люди. Сьогодні на занятті ми створюватиме твою маленьку країну. І допоможуть нам у цьому звичайні аркуші паперу.

 

Вправа «Мій будиночок»

Мета: розвиток уваги та пам’яті,  дрібної моторики руки дитини

Форма роботи: техніка оригамі

Хід виконання:

  1. Квадратний аркуш паперу згинаємо по діагоналі так, щоб утворився трикутник.
  2. Загинаємо 1/3 частину трикутника так, щоб утворилася зовнішня складка.
  3. Відкриваємо утворену складку, загинаючи донизу верхній кут.
  4. Нижній край утвореного чотирикутника тягнемо вгору, роблячи складку – дах будиночка.
  5. Правий нижній кут фігури загинаємо вбік, щоби будиночок мав опору.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Після того, коли будиночок уже зроблений, пропонуємо дитині його розфарбувати за власним смаком.

 

 

 

Далі пропонуємо дитині розповісти про мешканців будиночку як про казкових героїв. Для цього використовуємо колоду карток «Казкові персонажі».

 

Вправа «Мешканці дому»

Мета: виявити ставлення дитини до самого себе, до сім’ї, діагностувати актуальні проблеми у стосунках із навколишнім світом, зняти емоційне напруження

Обладнання: картки «Казкові персонажі»

 

 

Орієнтовні запитання для роботи з дитиною:

  • На якого казкового персонажа схожий хазяїн цього будиночку?
  • Яким персонажем є ти?
  • Як почувається твій герой у будиночку?
  • Чим люблять займатися мешканці дому?
  • Чи дружать вони між собою? (якщо дитина відповідає, що ні, то можна запропонувати скласти невеличку історію про те, як у будиночок прийшов мир. З цією метою можна використати інших казкових персонажів).

 

Вправа-медитація «Чарівні квіти»

Мета: стабілізація психічного стану, зняття напруги

Зміст: «У чарівному лісі, в заповідному місці, там, куди не кожен міг зайти, Добра Фея посадила Кольорові квіти. Минав час, і появилися невеличкі бутони (пропонуємо дитині утворити руками над головою бутон). Їх зігрівало сонечко, а Чарівна фея поливала квіти живою водою. І в один прекрасний день Чарівні квіти розпустились. Їх краса була неймовірна. Всі мешканці чарівного лісу приходили подивитися на Чарівні Квіти, адже Фея наділила їх чарівною силою. В них було стільки добра і краси, що вони могли подарувати радість будь-кому, хто дивився на них. Йшов час, квіти ставали , а їх сила збільшувалась. Так у чарівному лісі з’явилися Чарівні квіти, які дарували радість і доброту всім, хто міг прийти в це заповідне місце.

 

Рефлексія заняття:

  • Як ти себе почуваєш?
  • Що тобі сьогодні сподобалось, а що ні?

 

doc
Додав(-ла)
Сайчишин Любов
Додано
14 серпня 2018
Переглядів
1891
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку