КТП з української мови. 5 клас. За підручником Заболотний О.В, Заболотний В.В
№ з/п |
Дата |
Зміст уроку |
Повторення |
65 |
15.01 |
Правопис префіксів з-(зі-), с-, роз- (розі-) |
п.1 |
66 |
16.01 |
Основні правила переносу |
п.2 |
67 |
17.01 |
Позначення м'якості приголосних на письмі буквами ь,і,я,ю,є. Сполучення йо,ьо |
п.3 |
68 |
18.01 |
Правила вживання знака м'якшення |
п.4 |
69 |
22.01 |
РМ. Усний твір-есе про красу й милозвучність української мови |
п.5 |
70 |
23.01 |
Правила вживання апострофа |
п.6 |
71 |
24.01 |
Подвоєння букв та позначення м'яких приголосних та збігу однакових приголосних |
п.7 |
72 |
25.01 |
Написання слів іншомовного походження. Словник іншомовних слів |
п.8 |
73 |
29.01 |
Букви і, и. Правопис знака м'якшення та апострофа в словах іншомовного походження |
п.9 |
74 |
30.01 |
Подвоєння букв у загальних та власних назвах. Виразне читання вголос |
п.10 |
75 |
31.01 |
Контрольна робота |
п.11 |
76 |
01.02 |
Аналіз контрольної роботи. Тренувальні вправи |
п.12 |
|
|
Тема. Відомості з синтаксису та пунктуації |
|
77 |
05.02 |
Словосполучення. Відмінність словосполучення від слова, його форми та речення. Головне й залежне слово в словосполученні |
п.13 |
78 |
06.02 07.02 |
Культура мовлення. Засвоєння словосполучень, у яких трапляються помилки у формі залежного слова. Культура мовлення. Синонімічність словосполучень різної будови. |
п.14 п.15 |
79 |
08.02 |
РМ. Розігрування діалогів відповідно до запропонованої ситуації спілкування. Діалог-розпитування «Домашня тварина», «Твоє улюблене заняття» |
п.16 |
80 |
12.02 |
Речення, його граматична основа (підмет і присудок). Речення з одним головним членом (загальне ознайомлення) |
п.17 |
81 |
13.02 |
Види речень за метою висловлювання: розповідні, питальні, спонукальні |
п.18 |
82 |
14.02 |
Окличні речення. Розділові знаки в кінці речення |
п.19 |
83 |
15.02 |
Пунктуаційна помилка та її умовне позначення. Культура мовлення. Інтонування розповідних, питальних, спонукальних, а також окличних речень |
п.20 |
84 |
19.02 |
РМ. Складання висловлення з використанням опорних словосполучень. «Мої улюблені квіти», «Шкільний сад» |
п.21 |
85 |
20.02 |
РМ. Усна і письмові форми тексту. Простий план готового тексту. Усний вибірковий переказ художнього тексту, що містить опис предмета, за колективно складеним планом |
п.22 |
86 |
21.02 |
Другорядні члени речення: додаток, означення, обставина |
п.23 |
87 |
22.02 |
Другорядні члени речення: додаток, означення, обставина. Культура мовлення. Засвоєння складних випадків слововживання |
п.24 |
88 |
26.02 |
Головні і другорядні члени речення. Текст. Удосконалення вмінь поширювати думку за допомогою другорядних членів речення, давати поширені визначення понять |
п.25 |
89- 90 |
27.02 28.02 |
РМ. Письмовий твір-роздум за колективно складеним планом у художньому стилі на теми: «Чому необхідно знати історію свого народу?»; «Чого не можна купити за гроші?»; «Чому потрібно берегти природу?» |
c.7-9 c.12-14 |
91 |
01.03 |
РМ. Аналіз твору. Типи мовлення (різновиди текстів): розповідь, опис, роздум, оцінка предмета |
с.21-22 |
92 |
05.03 |
Контрольна робота |
с.24-26 |
93 |
06.03 |
Речення з однорідними членами (без сполучників і зі сполучниками а, але, і) |
п.26 |
94 |
07.03 |
Правопис. Кома між однорідними членами |
с.27-28 |
95 |
12.03 |
РМ. Складання тексту вітальної листівки до Дня матері |
п.27 |
96- 97 |
13.03 14.03 |
Речення з однорідними членами. Узагальнювальне слово при однорідних членах речення |
с.31-33 с.34-35 |
98 |
15.03 |
Правопис. Двокрапка і тире при узагальнювальних словах |
п.28 |
99 |
19.03 |
Тренувальні вправи з теми: «Речення з однорідними членами». Культура мовлення. Правильне інтонування речень з однорідними членами |
с.35-37 |
100 |
20.02 |
Звертання. Поширені і непоширені. Роль звертань у реченні (практично) |
п.29 |
101 |
21.02 |
Правопис. Розділові знаки при звертанні. Культура мовлення. Правильне інтонування речень зі звертаннями |
с.39-49 |
102 |
22.03 |
Ознайомлення з найбільш уживаними вставними словами (практично) |
п.30 |
103 |
02.04 |
Правопис. Виділення вставних слів на письмі комами. Культура мовлення. Правильне інтонування речень зі вставними словами |
с.42-44 |
104 |
03.04 |
Складні речення зі сполучниковим і безсполучниковим зв'язком |
с.46-48 |
105 |
04.04 |
Правопис. Кома у складному реченні. Читання мовчки текстів різних стилів |
с.50-52 |
106 |
05.04 |
Контрольна робота |
с.54-55 |
107 |
10.04 |
Аналіз контрольної роботи. Культура мовлення. Синонімічність складних речень |
п.31 |
108 |
11.04 |
РМ. Письмовий контрольний переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами роздуму, що містить однорідні члени речення |
с.60-62 |
109 |
12.04 |
РМ. Письмовий контрольний переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами роздуму, що містить однорідні члени речення |
с.62-64 |
110 |
16.04 |
РМ. Складання інформації до шкільного веб-сайта про цікавий випадок із життя класу |
с.66-67 |
111 |
17.04 |
Пряма мова. Розділові знаки при прямій мові |
п.32 |
112 |
18.04 |
Пряма мова. Розділові знаки при діалозі |
с.68-70 |
113 |
19.04 |
Діалог. Тире при діалозі |
с.72-73 |
114 |
23.04 |
Правопис. Розділові знаки при прямій мові. Виразне читання вголос |
п.33 |
115 |
24.04 |
РМ. Аналіз контрольного переказу. Помилки в змісті й побудові висловлювання (практично) |
с.74-76 |
116 |
25.04 |
РМ. Складання листа до рідної людини |
с.80-82 |
117 |
26.04 |
РМ. Ділові папери. Оформлення конверта, адреси |
с.83-84 |
118 |
30.04 |
РМ. Складання розповіді. Інсценування байки, текст якої містить діалог |
с.86-87 |
|
|
Тема. Повторення й узагальнення вивченого в кінці року |
|
119 |
02.05 |
Лексикологія |
с.88-90 |
120 |
03.05 |
Лексикологія |
с.92-94 |
121 |
07.05 |
Будова слова й орфографія |
с.95-96 |
122 |
08.05 |
Будова слова й орфографія |
с.98-99 |
123 |
10.05 |
Контрольний диктант |
с.100-103 |
124- 125 |
14.05 15.05 |
Фонетика й графіка Фонетика й графіка |
с.104-105 |
126- 127 |
16.05 17.05 |
Орфоепія й орфографія Орфоепія й орфографія |
с.107-108 |
128 |
21.05 |
Контрольна робота |
с.110-112 |
129 |
22.05 |
Синтаксис і пунктуація |
с.113-115 |
130 |
23.05 |
Синтаксис і пунктуація |
с.117-120 |
131 |
24.05 |
Узагальнення вивченого матеріалу за рік |
|