ЗМІСТ
1.1. Поняття маркетингу .......................................................................................
1.2. Еволюція маркетингу ..............................................................................................
1.3. Концепції маркетингової діяльності .................................................................
1.4. Функції маркетингу ..................................................................................................
1.5. Процес управління маркетингом .........................................................................…
1.6. Види маркетингу в залежності від структури маркетингової концепції..
1.7. Види маркетингу в залежності від території охоплення .....................................
1.8. Види маркетингу в залежності від попиту ....................…......................................
1.9. Споживчі ринки і купівельна поведінка споживачів.........
1.10.Ринок підприємств і поведінка покупців від імені підприємства ....
1.11.Організаційна структура маркетингових служб ..........................................
Тема 2. Комплексне дослідження ринку ....................................
2.1. Поняття, напрямку маркетингового дослідження .....................................
2.2. Концепція, складові і переваги маркетингової інформаційної системи..............
2.3. Види інформації, що використовують при проведенні маркетингових досліджень
2.4. Методи проведення маркетингових досліджень
2.5. Маркетингові опитування споживачів .................................................................
2.6. Сегментування ринку, вибір цільових сегментів, позиціонування товару
Тема 3. Маркетингова товарна політика.................................…....
3.1. Поняття і класифікація товарів .........................................................................
3.2. Атрибути товарної політики ....................................................................................
3.3. Створення нових товарів .........................................................................................
3.4. Життєвий цикл товару .......................................................................................…....
3.5. Оцінка конкурентноздатності товару ..............................................................…
Тема 4. Маркетингова цінова політика .....................................
4.1. Цінова політика і фактори, що впливають на неї..................................................
4.2. Методи ціноутворення ............................................................................................
4.3. Найбільш типові задачі, успішне рішення яких залежить від цінової політики підприємства
4.4. Фактори, що впливають на рішення по цінам.....................................................
4.5. Види цін, знижок і заліків...................................... ...................................................
Тема 5. Маркетингова політика комунікацій ............................
5.1. Поняття і складові комунікаційної політики.................................
5.2. Розробка рекламної програми...........................................................................
5.3. Стимулювання збуту ...............................................................................................
Тема 6. Маркетингова політика розподілу товарів...................
6.1. Вибір каналів збуту товарів.....................................................................................
6.2. Оцінка поведінки покупців-посередників..........................................................
Тема 7. Контроль маркетингової діяльності..................................
7.1. Сутність і зміст маркетингового контролю ................................................
7.2. Рівні контролю ......................................................................................................