28 серпня о 18:00Вебінар: Методи і прийоми корекційної педагогіки, які можна використати на будь-якому уроці

КУРС ЛЕКЦІЙ з дисципліни “ ОСНОВИ МАРКЕТИНГУ”

Про матеріал

ЗМІСТ

Тема 1. Сутність, характеристики маркетингу і його сучасна концепція

1.1. Поняття маркетингу .......................................................................................

1.2. Еволюція маркетингу ..............................................................................................

1.3. Концепції маркетингової діяльності .................................................................

1.4. Функції маркетингу ..................................................................................................

1.5. Процес управління маркетингом .........................................................................…

1.6. Види маркетингу в залежності від структури маркетингової концепції..

1.7. Види маркетингу в залежності від території охоплення .....................................

1.8. Види маркетингу в залежності від попиту ....................…......................................

1.9. Споживчі ринки і купівельна поведінка споживачів.........

1.10.Ринок підприємств і поведінка покупців від імені підприємства ....

1.11.Організаційна структура маркетингових служб ..........................................

Тема 2. Комплексне дослідження ринку ....................................

2.1. Поняття, напрямку маркетингового дослідження .....................................

2.2. Концепція, складові і переваги маркетингової інформаційної системи..............

2.3. Види інформації, що використовують при проведенні маркетингових досліджень

2.4. Методи проведення маркетингових досліджень

2.5. Маркетингові опитування споживачів .................................................................

2.6. Сегментування ринку, вибір цільових сегментів, позиціонування товару

Тема 3. Маркетингова товарна політика.................................…....

3.1. Поняття і класифікація товарів .........................................................................

3.2. Атрибути товарної політики ....................................................................................

3.3. Створення нових товарів .........................................................................................

3.4. Життєвий цикл товару .......................................................................................…....

3.5. Оцінка конкурентноздатності товару ..............................................................…

Тема 4. Маркетингова цінова політика .....................................

4.1. Цінова політика і фактори, що впливають на неї..................................................

4.2. Методи ціноутворення ............................................................................................

4.3. Найбільш типові задачі, успішне рішення яких залежить від цінової політики підприємства

4.4. Фактори, що впливають на рішення по цінам.....................................................

4.5. Види цін, знижок і заліків...................................... ...................................................

Тема 5. Маркетингова політика комунікацій ............................

5.1. Поняття і складові комунікаційної політики.................................

5.2. Розробка рекламної програми...........................................................................

5.3. Стимулювання збуту ...............................................................................................

Тема 6. Маркетингова політика розподілу товарів...................

6.1. Вибір каналів збуту товарів.....................................................................................

6.2. Оцінка поведінки покупців-посередників..........................................................

Тема 7. Контроль маркетингової діяльності..................................

7.1. Сутність і зміст маркетингового контролю ................................................

7.2. Рівні контролю ......................................................................................................


doc
Додано
3 січня
Переглядів
168
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку