Курсова робота "РОЗВИТОК ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ"

Про матеріал
Під час виконання даної роботи нами було досліджено проблему розвитку пізнавальної активності молодших школярів у процесі навчальної діяльності, оскільки в наш час дане питання набуває актуальності. Це пов’язано з тим що в наш час навчанню дітей відводиться провідне місце. Перед вчителями стоїть завдання підготувати підростаюче покоління до життя, до активної участі у науково-технічному і соціальному процесі. А в зв’язку з цим є важливим розвиток пізнавальної активності, оскільки вона є основним важелем навчання учнів.
Перегляд файлу

Розглянуто                                                                            ЗАТВЕРДЖЕНО

навчально-методичною радою                                           Директор ВП «Лисичанський

ВП «Лисичанський педагогічний                                       педагогічний  коледж ЛНУ

коледж ЛНУ імені Тараса Шевченка»                               імені Тараса Шевченка»

________    Л. Ю. Тарарива                                                ________    Г.М.Мінєнко

 

 

 

 

 

 

 

ПОЛОЖЕННЯ

 

про  написання курсових робіт

для студентів всіх спеціальностей

та освітньо-кваліфікаційних рівнів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Лисичанськ – 2014

Рекомендовано навчально-методичною радою ВП «Лисичанський педагогічний коледж ЛНУ імені Тараса Шевченка» ( протокол № 1 від 26.08.2014 року ) як навчальний посібник для студентів педагогічного коледжу.

 

Укладачі: Сергієнко Л. В., кандидат педагогічних наук, викладач ц. к. 

                  загальної філології, завідувач навчально-методичного кабінету;

                  Тарарива Л. Ю., кандидат філологічних наук, викладач ц. к.   

                  загальної філології, заступник директора з навчальної роботи;

                   Ігнатуша А.Л., голова ц. к. загальної педагогіки і психології, магістр

                  початкової освіти, викладач загальної  педагогіки, завідувач 

                  навчально-виробничої практики.

                  Шуліка Л. В., голова ц. к. загальної філології, магістр початкової

           освіти, завідувач навчально-методичної лабораторії

 

          

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Загальні положення

Однією із важливих форм підготовки висококваліфікованих фахівців є виконання курсових робіт.

Курсова робота розвиває творчу уяву студентів, активність, ініціативність, самостійність, вчить систематизувати матеріал. Під час виконання курсової роботи студенти розширюють коло знань, закріплюють набуті в процесі навчання уміння самостійно досліджувати і ознайом­люватися з працями науковців.

Курсова робота передбачає виявлення загальної підготовки студентів на певному етапі їх навчання. Виконання роботи як однієї з основних форм самостійного дослідження націлює студентів на творчі пошуки як у питаннях відбору, опрацювання і використання наукової літератури, так і в питаннях систематизації ті аналізу дібраного дидактичного матеріалу.

Написання курсової роботи вимагає від студентів наполегливої, систематичної праці, так як вона містить в собі всі основні елементи як науково-дослідної, так і науково-методичної роботи. Вона повинна мати певне практичне спрямування: після відповідного редагу­вання використовуватися як методичний посібник чи доповідь з окремих питань.

Курсова робота може мати три напрямки виконання:

1. ТЕОРЕТИЧНИЙ. З обраної теми курсової роботи студент проводить поглиблене дослідження, вивчення та узагальнення досвіду практичної роботи учителів, розкриває рівень своїх умінь опрацювати літературу, узагальнювати матеріал, робити висновки, висловлювати власні методичні рекомендації для більш успішного завдання діть­ми матеріалу.

2. ТЕОРЕТИКО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНИЙ. Вивчити та проаналізувати теоретичну літературу з обраної теми, узагальнити досвід роботи практичних учителів та поради науковців, студент може запропонувати свої засо­би для покращення результатів навчання і виховання. Цінність самостійно ускладненого матеріалу перевіряється студентами під час проходження педагогічної практики в школі.

3. ДОСЛІДНИЦЬКИЙ. Проводиться дослідження певного питання з теми курсової роботи, робляться висновки, пропозиції , розробляються рекомендації.

Використання ІКТ-технологій:

Обов’язковим для всіх напрямків виконання курсових робіт є наявність розробок за програмою Intel®. «Навчання для майбутнього» або іншої сучасної  педагогічної технології чи результатів дослідницької діяльності.

Рекомендовано під час оформлення курсової роботи  використовувати програмний продукт Microsoft Office. Захист роботи проводити  використовуючи презентацію виконану в програмі  Microsoft PowerPoint. В експериментальній частині для розрахунків використовувати Microsoft Excel, для збору анкетних даних сервіси Google для онлайн-опитування. Якщо курсова робота передбачає розробки уроків або виховних заходів, вони обов’язково повинні супроводжуватись мультимедійними презентаціями або звуко-, відео- фрагментами до теми уроку.

Складові частини роботи.

Курсова робота має характер цільної, завершеної роботи як щодо змісту, вичерпності теми, так і 1-2 форми, структури, композиції В ній повинні бути наявними всі основні  складові частини:

1. Титульна сторінка

2.   Зміст (або план)

3.   Вступ

4.   Основна частина з відповідними розділами та підрозділами

5.   Висновки

6.   Додатки

7.   Список використаної літератури

 

Титульна сторінка включає в себе:

1  Назву міністерства та навчального закладу

2.Назву теми.

3.Вид роботи, назву предмета, спеціальності та прізвище того, хто виконує роботу.

4 Прізвище та ініціали керівника роботи.

5.Місце, рік виконання роботи.

  Титульна сторінка оформлюється без малюнків (Див. додаток А)

Зміст розташовується на самому початку роботи відразу після титульного листка. У ньому зазначають назви розділів і основних підрозділів, сторінки роботи, на яких вміщено ці назви. (Див. додаток Б)

Вступ курсової роботи повинен бути максимально стислим, лаконічним і висвітлювати такі обов'язкові моменти:

а)  обґрунтування вибору теми, її актуальність;

б) визначення мети і завдання роботи, предмету  і об’єкту дослідженої проблеми;

в) гіпотеза дослідження, (якщо робота має дослідницький характер);

г) методи дослідження.

Вступ до курсової роботи не поділяється на підрозділи чи пункти, в ньому не виділяються окремими заголовками чи підрозділами висловлювані питання.

Основна  частина курсової  роботи  поділяється  на  теоретичну  і  практичну  (експериментальну)  частини.

Основна  частина  курсової  роботи  складається  з  2  (3)  розділів,  кожен  з  яких  поділяється  на  декілька  підрозділів  (параграфів).  Назви  розділів  та  параграфів  формулюють  стисло  і  чітко.

В основній частині розкривається тема роботи, подаються опис та аналіз матеріалу, оцінка факторів і явищ, підкріплені даними наукової літератури, узагальненнями і висновками з окремих теоретично обґрунтованих висвітлювання питань. Розташування розділів і підрозділів повинно забезпечити послідовність, взаємозв'язок викладу, логічний перехід від одного питання до іншого.

В експериментальній частині курсової роботи на підставі  проведеного аналізу обґрунтовується напрямок розробки чи пропозицій і  викладається їх зміст з необхідною аргументацією, розрахунками, схемами  тощо. 

Практична частина роботи може включати спостереження студента під час науково-виробничого стажування, аналіз власної педагогічної роботи за проблемою дослідження; опис методики педагогічного експерименту, результати кількісного та якісного аналізу експериментальної роботи.

Вивчення етапу навчально-виховної роботи в школі може бути проведене за допомогою:

- контрольної роботи і наступного аналізу її результатів;

- індивідуальних бесід з учнями;

- вивчення класного журналу, учнівських зошитів;

- бесід з учителями;

- бесід з батьками учнів;

- анкетування.

Дослідження подасться у вигляді схем, таблиць, діаграм, на яких конкретно показано ступінь досягнення поставленої мети.

Наприкінці кожного розділу основної частини роботи потрібно  формулювати  локальні  висновки. 

Висновки по роботі. У розділі віддзеркалюється ступінь досягнення  поставленої  цілі  роботи  шляхом  систематизації в інтегрованому  вигляді  всього змісту та результатів роботи. Цей розділ повинен показувати  незалежному читачу (скажімо, члену державної  комісії, який мало знайомий з роботою, але  зобов'язаний  мати  аргументи для об'єктивного оцінювання  роботи):  важливість, значимість і актуальність проблеми, яким чином вона вивчалася і аналізувалася у минулому та слухачем, що показав аналіз, які додаткові дослідження були  зроблені, чому для вирішення проблеми були обрані саме таки шляхи, що конкретно розроблено у роботі.

Список використаних джерел. До списку джерел включаються наукові  публікації різного рівня, архівні джерела, що використовувалися  автором для обґрунтування позицій своєї роботи. Посилання на літературу подаються відповідно  до  прийнятих  стандартів, наприклад [1, с. 34].

Додатки. Курсова робота може включати  такий структурний підрозділ як Додатки, до яких  входять  таблиці,  рисунки,  графіки, анкети, тести, програми бесід із студентами, програми  спостережень, питання до інтерв'ю зі студентами, педагогічними  працівниками, методичні  розробки тощо. Додатки розміщують в порядку  появи  посилань  у  тексті. Крім таблиць,  рисунків,  графіків, сюди  можуть  бути  включені  анкети, трести,  програми  бесід  з учнями,  програми  спостережень, питання до інтерв'ю зі студентами, педагогічними  працівниками, методичні  розробки тощо.

ПРАВИЛА  ОФОРМЛЕННЯ  КУРСОВОЇ  РОБОТИ

Курсову роботу друкують на комп'ютері з одного боку аркуша  білого паперу формату А4 (210x297 мм) з полуторним міжрядковим  інтервалом.

Оптимальний обсяг курсової роботи 25-30 сторінок  без урахування  списку  використаних  джерел  та додатків.

Текст курсової роботи  необхідно  друкувати, залишаючи поля:  вгорі,  внизу – 20 мм, з лівого боку – 30 мм, з правого  боку    15  мм. Абзац    1,25.  Шрифт – Times New Roman, кегль – 14. Шрифт друку повинен  бути  чітким,  чорного  кольору,  середньої  жирності.

Заголовки  структурних  частин  курсової  роботи,  а  саме:  "ЗМІСТ", "ВСТУП", "РОЗДІЛ", "ВИСНОВКИ", "СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ", "ДОДАТКИ" друкують великими літерами симетрично  до  тексту.

Заголовки підрозділів (параграфів) друкують з абзацу маленькими  літерами (крім  першої  літери,  яка  друкується  великою).  Крапка  в  кінці  заголовків  не  ставиться.  Якщо  заголовок  складається  з  двох  або  більше  речень,  їх  розділяють  крапками. 

Відстань між заголовком структурних частин та підрозділів  (параграфів)    повинна  дорівнювати  2 інтервалам.           

Кожен розділ  роботи  слід  починати  з  нової  сторінки.

При  друкуванні  тексту  слід  чітко  диференціювати  тире  та  дефіс. Дефіс    це  коротка  риска  (-),  що  вживається  як  знак  переносу  частин  слова  з  одного  рядка на інший  або  як  з'єднувальна  риска між словами, наприклад: „навчально-виховний процес”. Тире  (–)  ставиться  перед  перед  узагальнюючим  словом,  що  стоїть  після  однорідних  членів  речення,  тощо,  наприклад:  „методи навчання – це ...”,  „В. О. Сухомлинський    педагог-практик,  педагог-новатор”.

Нумерація. Нумерація сторінок подається арабськими  цифрами  без  знака  №. Першою сторінкою курсової роботи є титульний аркуш, який  включається  до  загальної  нумерації  сторінок,  але  номер  сторінки  (1)  не  ставиться. На  наступних  сторінках  номер  ставиться  у  правому  верхньому  куті  сторінки  без  крапки  в  кінці.

Вступ,  висновки,  список  використаних  джерел  не  нумерують.  Тобто  не  друкують  „1.  Вступ”  або  „6.  Висновки”. 

Номер  розділу  ставиться  після  слова  "РОЗДІЛ",  після  номера  крапка  не  ставиться  (РОЗДІЛ  1).  Заголовок  розділу  друкується  з  нового  рядка  великим  літерами  симетрично  до  тексту.

Номер  підрозділу  складається  з  номера  розділу  й  порядкового  номера  параграфа,  між  якими  ставиться  крапка.  У кінці  номера  підрозділу  теж  ставиться  крапка  і  далі,  в  цьому  ж  рядку,  йде  заголовок  підрозділу. Наприклад: 

 

РОЗДІЛ 1

ІНТЕРАКТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ – ТЕХНОЛОГІЇ

МІЖОСОБИСТІСНОЇ ВЗАЄМОДІЇ

 

  1. Теоретичні основи інтерактивних технологій навчання

Досліджувана нами проблема, як показує аналіз науково-педагогічної літератури……(текст).

Кожний новий розділ починається з нової сторінки, підрозділ – ні.

Якщо в тексті роботи  використовуються  ілюстрації  (малюнки,  графіки,  схеми)  і  таблиці    це  необхідний  елемент  наукової  праці),  то  вони  подаються  безпосередньо  після  тексту,  де  вони  згадуються  вперше. Якщо  ілюстрація чи  таблиця  мають  розмір  більший  за  формат А 4, то її можна розмістити у  додатках. 

Ілюстрації позначають словом  "Рис." і нумерують послідовно в межах  розділу (за винятком ілюстрацій, поданих у додатках). Номер ілюстрації  складається  із  номера  розділу  і  порядкового номера  ілюстрації,  між  якими  ставиться крапка. Наприклад: "Рис. 1.3" (третій  рисунок  першого  розділу). Номер  ілюстрації, її назва і пояснювальний підпис розміщується безпосередньо під  ілюстрацією. 

Таблиці нумеруються послідовно (за винятком таблиць, поданих у  додатках)  в  межах  розділу.  У  правому  верхньому  куті  над  відповідним    заголовком  таблиці  розміщується  напис  "Таблиця"  із  зазначенням  її  номера.  Номер  таблиці  повинен  складатися  з  номера  розділу  і  порядкового  номера  таблиці,  між  якими  ставиться  крапка.  Наприклад:  "Таблиця  1.2"  (друга  таблиця  першого  розділу). 

Якщо  таблиця  переноситься  на  наступну  сторінку,  то  над  таблицею  пишеться "Продовження  таблиці" і вказується її номер, наприклад:   "Продовження  табл. 1.2". Назви  граф  у  таблиці  пишуться  з  великої  літери,  підзаголовки    з  маленької, якщо вони складають одне речення із заголовком. Якщо вони  самостійні, то пишуться з великої літери. Висота  рядків  повинна  бути  не  менше  8  мм. 

Ілюстрації

Основними  видами  ілюстративного  матеріалу  у  курсових роботах  є:  креслення,  схема,  фотографія,  діаграма,  графік.  Кожна  ілюстрація  має  відповідати  тексту,  а  текст    ілюстрації. 

Номер ілюстрації та відповідну назву розміщують під малюнком. За  необхідності ілюстрації доповнюють пояснювальними даними (під малюнковий   підпис).   

У тому місці наукової роботи, де викладається тема, пов’язана із  ілюстрацією,  і  де  читачеві  треба  вказати  на  неї,  розміщують  посилання  в  вигляді  виразу  в  круглих  дужках,  наприклад:  (рис.  3.1)  або  зворот  типу:  „...  як  це  видно  з  рис.  3.1”  або  „...як  це  показано  на  рис.  3.1)”.

 

Приклад подання ілюстрації:


Рис. 1.2. Порівняння успішності учнів

контрольної та експериментальної груп

Таблиці

Цифровий матеріал, як правило, повинен оформлюватися у вигляді таблиць.

 

Таблиця (номер)

Назва таблиці

Головка

 

 

 

 

Рядки

 

 

 

 

Заголовки граф

Підзаголовки граф

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

    Боковик  (заголовки рядків)           Графи (колонки)

                  

Кожна таблиця повинна мати назву, яку розміщують над таблицею та друкують симетрично до тексту. Назву і слово «Таблиця» починають з великої літери. Таблицю розміщують після першого згадування про неї в тексті так, щоб її можна було читати без повороту переплетеного блоку роботи або з поворотом за стрілкою годинника. Таблицю з великою кількістю рядків можна переносити на наступну сторінку.

При  посиланні  в  тексті  на  таблиці  слово  "таблиця"  пишеться  скорочено,  наприклад:  "...  в  табл.  1.2". 

 

Загальні  правила  цитування  та  посилання  на  використані джерела

У  процесі  написання  наукової  роботи  студент  повинен  обов'язково  посилатися  на  авторів  і  джерела,  з  яких  запозичив  матеріали  або  окремі  результати.  Посилання робити  на  останні  видання  публікацій!!!  На  більш  ранні  видання  можна  посилатися  лише  в  тих  випадках,  коли  праці,  в  яких  міститься  необхідний  матеріал,  не  перевидавалися  (твори  відомих  педагогів,  психологів  та  ін.).

Для підтвердження власних аргументів посиланням на авторитетне джерело або для критичного аналізу того чи того друкованого твору слід наводити цитати. Науковий етикет потребує точного відтворення цитованого тексту, бо найменше скорочення наведеного витягу може спотворити зміст, закладений автором. Використовувати цитати в тексті  роботи  доцільно тоді,  коли  є  потреба  порівняти  погляди  різних  авторів  з  приводу  одного й того ж питання. Текст, який цитується,  береться  в  лапки  і  супроводжує  посиланням  на  джерела.  Посилання  роблять  і  тоді,  коли  думка  автора  переказується.

Посилання  в  тексті  курсової  роботи  на  джерела  слід  зазначати  у  квадратних  дужках  порядковим  номером  цього  джерела  за  бібліографічним  списком  (списком  використаної  літератури) і  відповідною  сторінкою,  наприклад:  [9, с. 67],  Цей  запис  означає,  що  науковець  посилається  на  роботу,  яка  значиться  у списку літератури під номером 9, а матеріал  взято  зі  сторінки  67 цього  джерела. 

Переказ  думок  ряду  авторів  оформляється  зазначенням  у  квадратних  дужках  номерів  їх  праць  у  бібліографічному  списку  через  крапку  з  комою.  Наприклад,  запис  [4;  5;  7;  9] означає  посилання  на  джерела  під  номерами  4,5,7,9  у  списку  літератури.

 

Вимоги  до  оформлення  списку  використаних  джерел

Список  використаних  джерел    елемент  бібліографічного  апарату,  котрий  містить бібліографічні описи використаних джерел  і  розміщується після  висновків. Джерела, що використані  для  написання  наукових робіт, слід розміщувати у  списку в алфавітному порядку прізвищ авторів (якщо  авторів  декілька, то  прізвищ  перших), а також заголовків праць. До списку літератури включаються всі  публікації  вітчизняних  і  зарубіжних  авторів,  на  які  є  посилання  в  роботі. Всі  джерела  вказуються  тією  мовою,  якою  вони  видані. Неприпустимим є переклад  російських  видань  українською мовою. Література  іноземними  мовами  наводиться  в  кінці  списку  використаної  літератури.  Відомості  про  джерела, що включені  до  списку, подаються згідно з вимогами державного стандарту.

Зразки  оформлення  бібліографічного  опису  у  списку  джерел

Один автор

1. Василій Великий. Гомілії / Василій Великий ; [пер. з давньогрец. Л. Звонська]. – Львів : Свічадо, 2006. – 307 с. – (Джерела християнського Сходу. Золотий вік патристики IV–V ст. ; № 14).

2. Коренівський Д. Г. Дестабілізуючий ефект параметричного білого шуму в неперервних та дискретних динамічних системах / Коренівський Д. Г.– К. : Ін-т математики, 2006. – 111 с. – (Математика та її застосування) (Праці / Ін-т математики НАН України ; т. 59).

3. Матюх Н. Д. Що дорожче срібла-золота / Наталія Дмитрівна Матюх. – К. : Асамблея діл. кіл : Ін-т соц. іміджмейкінгу, 2006. – 311 с. – (Ювеліри   України; т. 1).

Два автори

1. Матяш І. Б. Діяльність Надзвичайної дипломатчної місії УНР в Угорщині : історія, спогади, арх. док. / І. Матяш, Ю. Мушка. – К. : Києво-Могилян. акад., 2005. – 397, [1] с. – (Бібліотека наукового щорічника “Україна дипломатична” ; вип. 1).

2. Ромовська З. В. Сімейне законодавство України / З. В. Ромовська, Ю. В. Черняк. – К. : Прецедент, 2006. – 93 с. – (Юридична бібліотека. Бібліотека адвоката) (Матеріали до складання кваліфікаційних іспитів для отримання Свідоцтва про право на заняття адвокатською діяльністю ; вип. 11).

3. Суберляк О. В. Технологія переробки полімерних та композиційних матеріалів : підруч. [для студ. вищ. навч. закл.] / О. В. Суберляк, П. І. Баштанник. – Львів : Растр-7, 2007. – 375 с.

Три автори

1. Акофф Р. Л. Идеализированное проектирование: как предотвратить завтрашний кризис сегодня. Создание будущего организации / Акофф Р. Л., Магидсон Д., Эддисон Г. Д. ; пер. с англ. Ф. П. Тарасенко. – Днепропетровск : Баланс Бизнес Букс, 2007. – XLIII, 265 с.

Чотири автори

1. Методика нормування ресурсів для виробництва продукції рослинництва / [Вітвіцький В. В., Кисляченко М. Ф., Лобастов І. В., Нечипорук А. А.]. – К. : НДІ “Украгропромпродуктивність”, 2006. – 106 с. – (Бібліотека спеціаліста АПК. Економічні нормативи).

П’ять і більше авторів

1. Психология менеджмента / [Власов П. К., Липницкий А. В., Лущихина И. М. и др.]; под ред. Г. С. Никифорова. – [3-е изд]. – Х. : Гуманитар. центр, 2007. – 510 с.

Довідники

1. Географія : словник-довідник / [авт.-уклад. Ципін В. Л.]. – Х. : Халімон, 2006. – 175, [1] с.

Законодавчі та нормативні документи

1. Кримінально-процесуальний кодекс України : за станом на 1 груд. 2005 р. / Верховна Рада України. – Офіц. вид. – К. : Парлам. вид-во, 2006. – 207 с. – (Бібліотека офіційних видань).

Електронні ресурси

Бібліотека і доступність інформації у сучасному світі: електронні ресурси в науці, культурі та освіті : (підсумки 10-ї Міжнар. конф. “Крим-2003”) [Електронній ресурс] / Л. Й. Костенко, А. О. Чекмарьов, А. Г. Бровкін, І. А. Павлуша // Бібліотечний вісник. – 2003. – № 4. – С. 43. – Режим доступу до журн. : http://www.nbuv.gov.ua/articles/2003/03klinko.htm.

Без автора

1. Історія Свято-Михайлівського Золотоверхого монастиря / [авт. тексту В. Клос]. – К. : Грані-Т, 2007. – 119 с. – (Грані світу).

2. Воскресіння мертвих : українська барокова драма : антологія / [упорядкув., ст., пер. і прим. В. О. Шевчук]. – К. : Грамота, 2007. – 638, [1] с.

Частина книги, періодичного, продовжуваного видання

1. Козіна Ж. Л. Теоретичні основи і результати практичного застосування системного аналізу в наукових дослідженнях в області спортивних ігор / Ж. Л. Козіна // Теорія та методика фізичного виховання. – 2007. – № 6. – С. 15–18, 35–38.

4. Зеров М. Поетична діяльність Куліша // Українське письменство XIX ст. Від Куліша до Винниченка : (нариси з новітнього укр. письменства) : статті / Микола Зеров. – Дрогобич, 2007. – С. 245–291.

5. Третьяк В. В. Возможности использования баз знаний для проектирования технологии взрывной штамповки  / В. В. Третьяк, С. А. Стадник, Н. В. Калайтан // Современное состояние использования импульсных источников энергии в промышленности : междунар. науч.-техн. конф., 3-5 окт. 2007 г. : тезисы докл. – Х., 2007. – С. 33.

6. Чорний Д. Міське самоврядування: тягарі проблем, принади цивілізації / Д. М. Чорний // По лівий бік Дніпра: проблеми модернізації міст України : (кінець ХІХ–початок ХХ ст. / Д. М. Чорний. – Х., 2007. – Розд. 3. – С. 137–202.

В  описах  дозволені  скорочення  тільки  таких  міст:  К.  (Київ,  Киев),  М.  (Москва),  Л.  (Ленінград),  СПб  (Санкт-Петербург),  закордонних  -Р.  (Рагіs),  (London),  N.Y.  (New  York).

Додатки

У  кінці  наукових  робіт  розміщуються  додатки  в  порядку  появи  посилань  у  тексті.  Крім  таблиць,  рисунків,  графіків,  сюди  можуть  бути  включені  анкети,  тести,  програми  бесід  з  учнями,  програми  спостережень,  питання  до  інтерв'ю  зі  студентами,  педагогічними  працівниками,  методичні  розробки  тощо.  Додаток  повинен  мати  заголовок,  який  друкується  у  правому  верхньому  куті  малими  літерами  (перша – велика)  із  зазначенням  його  номера,  але  без  знака  №,  наприклад:  "Додаток  Б".  Якщо  до  наукової  роботи  включено  лише  один  додаток,  то  слово  "Додаток"  подається  без  номера.

ІІІ. Порядок виконання курсової роботи

Виконання курсової роботи починається з вибору теми. Потрібно вибрати тему, до якої є найбільший потяг, з тих питань, в яких студент най­більше обізнаний.

Працювати над курсовою роботою слід в такій послі­довності:

- вибір теми;

- консультації з керівником; збирання бібліографії;

- поповнення теоретичних знань, розробка системи зразкових прийомів, конспектів уроків, системи вправ, засобів унаоч­нення для практичного користування;

- складання плану, який повинен включати такі розділи:

а) постановка завдань курсової роботи;

б) вивчення потрібної літератури;

в) спостереження педагогічної практики і аналіз спостере­жень;

г) розробка власних рекомендацій (системи уроків, методів, прийомів роботи);

д)експериментальна робота;

с) остаточне оформлення роботи;

ж) написання тексту роботи;                                                                

з) оформлення тексту; 

к) захист.

IV.   Захист і оцінка курсової роботи.

За два тижні до захисту курсова робота повністю завершена, перепле­тена і підписана, подається керівникові для рецензування. У рецензії керівника визначаються такі моменти:

- зв’язок теми з актуальними проблемами педагогіки, психології, методик викладання;

- теоретичне і практичне значення  розробки;

- композиційна стрункість курсової роботи;

- критичне і творче використання наукової і методичної лі­тератури з даної проблеми;

- якісна і кількісна характеристика зібраного матеріалу, рівень його аналізу;

- характер висновків і узагальнень;

- повнота списку використаної літератури;

- стиль викладу;

- стан грамотності та оформлення курсової роботи.

           На захисті курсових робіт автор курсової роботи протягом 10 хвилин розповідає про зміст своєї роботи, відповідає на запитання.

          Оцінка виставляється з урахуванням рецензії і якості захисту  роботи автором. Курсова робота оцінюється за п’ятибальною системою.

ОЦІНКА"5" ставиться за курсову роботу, що має теоретичне і практичне  значення, композиційну чіткість, в якій критично і творчо використана література з теми, дано якісний ана­ліз узагальненням, подано перелік використаної літерату­ри. Робота характеризується високим рівнем мовної і стилістичної культури, охайно і грамотно оформлена. При за­хисті роботи студент повинен виявити знання даної проб­леми, вільне володіння нормами літературної мови.

ОЦІНКА"4". Ставиться тоді, коли робота має ті ж позитивні якості, що властиві роботі з оцінкою”5”, але в ній допущені дві стилістичні, орфографічні і пунктуаційні помилки, не пов­ний список використаної літератури, не досить критичне використання окремих джерел.

ОЦІНКА "З". Ставиться тоді, коли тема розкрита, проаналізовано фак­тичний матеріал, але студент не завжди виявляє самостій­ність в окремих місцях роботи трапляються порушення системи викладу, або немає композиційної стрункості.

Такої ж оцінки заслуговує робота, в якій допущено 3-4 стилістичних, 3 орфографічні, 3 пунктуаційні помилки незалежно від II змісту.

Робота, яка оцінюється на "2" до захисту не допускається, її повертають для доопрацювання з відповідними вказівками керівника.

          Якщо при захисті роботи студент не показав пот­рібної ерудиції, то оцінка знижується на один бал.

 

 

 

 

Додаток А

Міністерство освіти і науки України

ВП «Лисичанський педагогічний коледж

Луганського національного університету

 імені Тараса Шевченка»

 

 

 

Циклова комісія загальної педагогіки і психології

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ЕКОЛОГІЧНЕ ВИХОВАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ

 

 

 

 

 

Курсова робота з педагогіки

студентки 4 курсу, групи А

спеціальності «Початкова освіта»

ОКР «молодший спеціаліст»

Бахтіної Ірини Володимирівни

 

 

                                                             Керівник: Ігнатуша А.Л., магістр        

                                                             початкової освіти, викладач загальної

                                                             педагогіки

 

 

 

 

 

 

 

Лисичанськ – 2014

 

 

Додаток Б

ЗМІСТ

ВСТУП

.......................................................................................................

3

РОЗДІЛ 1.

НАЗВА РОЗДІЛУ........................................................................

7

 

1.1. (Назва підрозділу) ...............................................................

7

 

1.2. (Назва підрозділу) ...............................................................

15

РОЗДІЛ 2.

НАЗВА РОЗДІЛУ…....................................................................

16 

 

2.1. (Назва підрозділу) …............................................................

16

 

2.2. (Назва підрозділу) …...........................................................

25

ВИСНОВКИ

…..............................................................................................

30

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ …………………………………...             

34

ДОДАТКИ…...................................................................................................

44

Додаток В

 

 

 

doc
Пов’язані теми
Математика, Інші матеріали
Додано
20 лютого 2021
Переглядів
1404
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку