Квест - гра "Голосні та приголосні звуки"

Про матеріал

Мовний квест до уроків навчання грамоти в 1 класі.. Мета квесту: повторити та узагальнити знання з теми"Голосні та приголосні звуки". Тривалість квесту до 5 хвилин. Завдання: працюючи в групах, виконати завдання квесту. Завершити його і спробувати створити карту знань

Перегляд файлу

 

Квест - гра 

«Голосні та приголосні звуки»

Автори квесту: 

Ковальова Оксана Миколаївна, вчитель початкових класів                             

КЗ «Веселівська районна різнопрофільна гімназія»,                                                спеціаліст вищої категорії, звання «учитель-методист»

Можаєва Наталія Анатоліївна, вчитель початкових класів                               КЗ «Веселівська районна різнопрофільна гімназія»,                                      спеціаліст вищої категорії, звання «старший учитель»

Назва квесту: «Голосні та приголосні звуки»

Предмет: навчання грамоти

Клас: 1 клас

Тривалість квесту: до 5 хвилин

(до 15 хвилин, якщо використовувати  сервіс  bubbl.us.

 Мета: повторити та узагальнити знання                                                                                          з теми «Голосні та приголосні звуки».

Завдання: виконати завдання квесту, працюючи в групах,                      завершити його і спробувати створити карту знань.

Передбачуваний результат:

 учасники квесту, виконавши завдання,  можуть створити карту знань,  використовуючи  сервіс bubbl.us.,  або в паперовому вигляді -  на дошці за допомогою шаблонів.

 

Учитель роздруковує  три аркуша із завданнями, з'єднує їх між собою і роздає дітям. Учні працюють у групах. 

                

 

                                                                                                                        

 

 

 

 

 

 

Аналізуємо досягнення

1.      Прізвище та ім'я учасника квесту   _______________________________

2.      Виконуючи завдання Ви:

А) повторювали вивчене

Б) вчили матеріал спочатку

В) спілкувалися у групі

3.      Яке завдання було для Вас найлегшим?

 ___________________________

4.      Що викликало найбільші труднощі?

 ______________________________

5.      Завдання для вас були:

А) занадто складними

Б) легкими та зрозумілими

В) у своїй більшості відповідали моєму рівневі знань

6.      Які труднощі виникали у Вас під час роботи над квестом?

________________________________________________

7.      Чи хотіли б Ви стати учасником наступного квесту?

А) так          Б) ні

8.      Запропонуйте тему нового квесту  ____________________________

 

 

 

 

 

 

 

Працюємо в групах з квестом 

 

 

Створюємо «карту знань»  за допомогою сервісу bubbl.us.

 

 

 

 

Розроблено на основі матеріалів:

1.       http://morfik-2015.blogspot.com/p/blog-page_39.html

2.       http://teacherjournal.com.ua/shkola/ukrainska-mova-ta-literatura/30648-kvest-test-qvdokremlen-chleni-

rechennyaq8-kl.html

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Маслієнко Лариса
    Дякую.Цікаво, незвично, сучасно.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pdf
Додано
11 квітня 2018
Переглядів
2730
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку