Квест - гра з ЛМР розвитку для дітей 5-6 років

Про матеріал
Квест - гра з ЛМР допомагає дітям закріпити вивченний матеріал: рахунок предметів в межах 5, позначати кількість предметів відповідною цифрою, називати площинні геометричні фігури, порівнювати з об/ємними, орієнтуватися в просторі, писати математичні поняття, логічно мислити. Діти активні, легко виконують завдання.
Перегляд файлу

           Квест - гра з ЛМР розвитку за темою:

            “ Подорож в країну Математики”

      (для  дітей 5-6 років, 2021 р. гр. № 6 “Дзвіночки”

                                            вихователь: Луценко Н.О.

       Мета:закріпити знання дітей лічити предмети в межах

                  від 1 -  5,  позначати множини відповідною

                  цифрою, розрізняти і називати площинні

                   та об'ємні геометричні фігури, називати спільне

                   та від'ємне цих фігур, викладати з лічильних

                    паличок чотирикутники, писати математичні

                    поняття: точка, промінь, лінія пряма, ламана,

                    хвиляста, відрізок, знаки - мінус, плюс,

                    дорівнює, орієнтуватися в просторі, логічно

                    мислити.

     Обладнання:” Чарівний мішечок”, предмети для лічби,

                            набор цифр від 1- 5, палички для

                            викладання геометричних фігур, таблиці

                            на орієнтування в просторі, зошити, прості і

                            кольорові олівці, позначення:”Цифрова”,

                            “Фігурна”, “Логічна”.

                                            

                                                 Хід гри

 

                          Вихователь пропонує дітям  Д/Г  “Чарівний мішечок”.

(В ньому знаходяться предмети, які діти по черзі дістають і називають.Це - олівець, куб, лінійка, об'ємне зображення цифри.)  Вихователь запитує:

  • На якому занятті використовують діти ці предмети?

Відгадайте загадку: “ Рахуємо кружечки, малюємо квадратики, на занятті з …(математики)

  • Хочете бути справжніми математиками?

(ВІДПОВІДІ ДІТЕЙ)

Запрошую вас помандрувати в країну Математики,де на вас чекають цікаві завдання на зупинках.

Вихователь разом з дітьми крокує до країни.

1-2, 3-4 ми крокуємо до країни, 3-4, 1-2, ми крокуєм до

 країни.

Перед дітьми з'являється перша зупинка “ Цифрова”

 Щоб потрапити до країни Математики, потрібно виконати

 завдання на цій зупинці.

Д/Г “Полічи і познач цифрою”

( на підставках знаходяться множини предметів, діти в парах рахують кількість предметів і позначають відповідною цифрою )

 Виконавши успішно завдання діти мандрують далі.

(стають один за одним, кладуть руки на плечі і вирушають “Потягом” до країни.

граючи діти промовляють: паровозик наш біжить,

                                             паровозик наш шумить,

                                             вирушає вчасно,

                                             він везе своїх діток,

                                            чу-чу- чу, чу- чу- чу,

                                            чох, чох, чох,!

Діти прибувають на другу зупинку, яка називається фігурною.

 ІІ зупинка “Фігурна”

(на дошці розміщені площинні фігури : овал, трапеція, ромб, трикутник, квадрат, прямокутник, кружечок)

Д/Г “Назви площину фігуру”

(діти називають площинні фігури)

Вихователь говорить, що у нього є ще фігури.

(куб, куля)

Д/Г “ Порівняй геометричні фігури”

(що є спільне, що є відмінне у квадрата і куба,

 кружечка і кулі?)

Діти порівнюють площинні і об'ємні геометричні фігури.)

 Після виконання завдання на другій зупинці діти далі мандрують літаком до  країни Математики.

 (діти , розводять руки в сторони, заводять мотори, летять літаком у- у- у)

 Вихователь оголошує: третя зупинка “ Логічна”

Це остання зупинка, але завдання будуть не легкими.

 Діти сідають за столи і виконують завдання з лічильними

 паличками.

“Виклади з паличок”

(квадрат, прямокутник, трикутник, ромб трапецію)

Після виконання завдання з дітьми проводиться фізхвилинка : І право, і наліво,

                        щоб  нічого не боліло,

                        1,2,3,4 - набираємося сили.

                         нахилились, піднялися,

                        до сусіда посміхнулися,

                        до роботи всі повернулися..

А тепер : “Математичний диктант”

Він виконується у зошиті кожної дитини.

(вихователь диктує математичні поняття:

 крапка, промінь,  пряма  лінія, відрізок, ламана лінія, хвиляста, знак - плюс, знак - мінус, знак - дорівнює)

Діти закривають зошити. Вихователь говорить, що є ще завдання. Дітям пропонуються робота за  таблицями : “Далеко- близько”

“Попереду- позаду”, “Високо - низько”

Щоб потрапити до країни Математики,де чекає на  вас сюрприз, потрібно уважно слухати  і відповідати на запитання: - Скільки кінців має палка?

                   - Якого кольору волосся у Колобка?

                   - Скільки стане яблук, коли його розрізати на

                     половину?

                 - У бабусі Ніни внучка Даша, котик Мурзик і      цуценятко Дружок. Скільки онуків у бабусі?

                 -На тарілці лежали: два яблука, три груші.

                   Скільки було овочів?

(діти дають відповіді на питання)

Вихователь говорить, що всі завдання діти старанно виконали, вони потрапили в країну Математики. Де отримує

кожна дитина нагороду: “Медаль -Справжній ерудит”

  •  
docx
Додав(-ла)
Луценко Наталя
Додано
31 травня 2021
Переглядів
923
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку