Квест - гра з ЛМР розвитку за темою:
“ Подорож в країну Математики”
(для дітей 5-6 років, 2021 р. гр. № 6 “Дзвіночки”
вихователь: Луценко Н.О.
Мета:закріпити знання дітей лічити предмети в межах
від 1 - 5, позначати множини відповідною
цифрою, розрізняти і називати площинні
та об'ємні геометричні фігури, називати спільне
та від'ємне цих фігур, викладати з лічильних
паличок чотирикутники, писати математичні
поняття: точка, промінь, лінія пряма, ламана,
хвиляста, відрізок, знаки - мінус, плюс,
дорівнює, орієнтуватися в просторі, логічно
мислити.
Обладнання:” Чарівний мішечок”, предмети для лічби,
набор цифр від 1- 5, палички для
викладання геометричних фігур, таблиці
на орієнтування в просторі, зошити, прості і
кольорові олівці, позначення:”Цифрова”,
“Фігурна”, “Логічна”.
Хід гри
Вихователь пропонує дітям Д/Г “Чарівний мішечок”.
(В ньому знаходяться предмети, які діти по черзі дістають і називають.Це - олівець, куб, лінійка, об'ємне зображення цифри.) Вихователь запитує:
Відгадайте загадку: “ Рахуємо кружечки, малюємо квадратики, на занятті з …(математики)
(ВІДПОВІДІ ДІТЕЙ)
Запрошую вас помандрувати в країну Математики,де на вас чекають цікаві завдання на зупинках.
Вихователь разом з дітьми крокує до країни.
1-2, 3-4 ми крокуємо до країни, 3-4, 1-2, ми крокуєм до
країни.
Перед дітьми з'являється перша зупинка “ Цифрова”
Щоб потрапити до країни Математики, потрібно виконати
завдання на цій зупинці.
Д/Г “Полічи і познач цифрою”
( на підставках знаходяться множини предметів, діти в парах рахують кількість предметів і позначають відповідною цифрою )
Виконавши успішно завдання діти мандрують далі.
(стають один за одним, кладуть руки на плечі і вирушають “Потягом” до країни.
граючи діти промовляють: паровозик наш біжить,
паровозик наш шумить,
вирушає вчасно,
він везе своїх діток,
чу-чу- чу, чу- чу- чу,
чох, чох, чох,!
Діти прибувають на другу зупинку, яка називається фігурною.
ІІ зупинка “Фігурна”
(на дошці розміщені площинні фігури : овал, трапеція, ромб, трикутник, квадрат, прямокутник, кружечок)
Д/Г “Назви площину фігуру”
(діти називають площинні фігури)
Вихователь говорить, що у нього є ще фігури.
(куб, куля)
Д/Г “ Порівняй геометричні фігури”
(що є спільне, що є відмінне у квадрата і куба,
кружечка і кулі?)
Діти порівнюють площинні і об'ємні геометричні фігури.)
Після виконання завдання на другій зупинці діти далі мандрують літаком до країни Математики.
(діти , розводять руки в сторони, заводять мотори, летять літаком у- у- у)
Вихователь оголошує: третя зупинка “ Логічна”
Це остання зупинка, але завдання будуть не легкими.
Діти сідають за столи і виконують завдання з лічильними
паличками.
“Виклади з паличок”
(квадрат, прямокутник, трикутник, ромб трапецію)
Після виконання завдання з дітьми проводиться фізхвилинка : І право, і наліво,
щоб нічого не боліло,
1,2,3,4 - набираємося сили.
нахилились, піднялися,
до сусіда посміхнулися,
до роботи всі повернулися..
А тепер : “Математичний диктант”
Він виконується у зошиті кожної дитини.
(вихователь диктує математичні поняття:
крапка, промінь, пряма лінія, відрізок, ламана лінія, хвиляста, знак - плюс, знак - мінус, знак - дорівнює)
Діти закривають зошити. Вихователь говорить, що є ще завдання. Дітям пропонуються робота за таблицями : “Далеко- близько”
“Попереду- позаду”, “Високо - низько”
Щоб потрапити до країни Математики,де чекає на вас сюрприз, потрібно уважно слухати і відповідати на запитання: - Скільки кінців має палка?
- Якого кольору волосся у Колобка?
- Скільки стане яблук, коли його розрізати на
половину?
- У бабусі Ніни внучка Даша, котик Мурзик і цуценятко Дружок. Скільки онуків у бабусі?
-На тарілці лежали: два яблука, три груші.
Скільки було овочів?
(діти дають відповіді на питання)
Вихователь говорить, що всі завдання діти старанно виконали, вони потрапили в країну Математики. Де отримує
кожна дитина нагороду: “Медаль -Справжній ерудит”