Квест-гра «У пошуках скарбів»

Про матеріал
Мета розвивати ерудицію учнів, кмітливість, артистизм, вміння виразно читати художні тексти, точно та емоційно висловлювати свої думки; виховувати естетичні смаки, почуття поваги до суперників, толерантну поведінку.
Перегляд файлу

Квест-гра «У пошуках скарбів»

Мета: розвивати ерудицію учнів, кмітливість, артистизм, вміння виразно читати художні тексти,  точно та емоційно висловлювати свої думки;  виховувати естетичні смаки, почуття поваги до суперників, толерантну поведінку.

 

Обладнання: мультимедійна дошка, аркуші паперу, ручки,завдання для конкурсів музичне супроводження, картки із завданнями, декоративні скрині

 

Хід проведення . 

Учитель.  Дорогі шестикласники, сьогодні ми зібралися для того, щоб перевірити вашу увагу, кмітливість, продовжити цікаву подорож до країни Знань.

Наша гра проходитиме під девізом: «Не кажи «не вмію», а кажи: «навчуся» Це не біда ,коли людина щось не вміє роботи або чогось не знає,

 Біда тоді, коли людина не вміє , не знає і не хоче вчитися. Але ми сподіваємося, що серед вас таких немає. І зараз ви це ще раз доведете.

 

І.Стоїть Олімп
Із сотень тисяч книг
Дорога від підніжжя
До вершини.
І світ утратився б.
А може навіть зник,
Якби не їх багатотомні покоління.
Бо кожне із написаних там слів
Рождалось в мудрості,
А деякі – у муках.
І світ би жити
Просто не зумів
Без того рівно писаного духу.
Я не повірю, що заміна буде їм,
Бо в книгах завжди
Найщиріша в світі сповідь.
У них є те,
Чим ми найбільше дорожим:
І спрага знань,
І дивосвіт любові…

               (СЛАЙД 2)

І. У придев’ятому царстві, за високими горами, за глибокими морями розташувалася країна, якої немає на жодній мапі. Вона незвичайна. Це дивовижна країна            

 ІІ.Отож, ми  запрошуємо  вас у подорож до цієї незвичайної, але водночас такої знайомої всім країни .

І. Радо вітаємо  шанувальників її мудрої Величності – Книги.

ІІ.

Знання – надійна і мирна зброя.

Вони завжди разом із тобою.

Незримі й водночас вагомі -

Від знань не відчуваєш втоми,

Бо є народна мудрість, діти:

“Знань за плечима не носити”!

І.

Бажайте Знань, як журавлі польоту! 

Черпайте їх з Науки джерела. 

Бажайте Знань як головну чесноту! 

      Вони вам подарують два крила.

 

 ІІ Прозвучали мудрі слова! Згодна…?

І  Згодна….. Дійсно, знання дають нам можливість здійснити свої мрії, дають крила для польоту. І черпати їх потрібно в школі.

ІІ  А ми і черпаємо. Правда, кожен по-різному: хто великим черпаком та ще й добавки просить, хто ложкою, а хто ледве пригублює.

І.Хтось навчається, керуючись почуттям обов’язку, а хтось отримує від цього велике задоволення.

  ІІ.Ми належимо до останніх.Отже ,запрошуємо до участі в грі «В пошуках скарбів»!

І.Як ви зрозуміли скарбами ,які потрібно відшукати ,будуть знання

ІІ.Сьогодні ви матимете змогу показати свої:, уміння, навички, ерудицію,  кмітливість

І. Багато років тому ми узяли в руки свою першу книжку. І замислились. Хто ми? Навіщо ми прийшли в цей світ? Куди іде наше життя? Здавалося, це прості запитання, але дати відповідь нелегко.

                              (СЛАЙД 3)

ІІ Якими мудрими були давні філософи.

Книги – це скарби людського розуму, які мають переходити у спадок від     

покоління до покоління на вжиток тих,хто народиться згодом.

Д.Аддісон

                    (СЛАЙД 5)

ІІ.Книга навчає нас жити. Так вважали великі мудреці

І. «Люди перестають мислити, коли перестають читати» ,-говорив   Д. Дідро

ІІ. А італйський поет Ф. Петрарка зауважував,що «Книги мають особливу чарівність;  вони розмовляють із нами, дають нам добрі поради, вони стають живими друзями для нас

І                     Книга – учитель.

              Книга – наставник.

            Книга – близький товариш і друг.

            Розум з роками всохне й зістариться,

            Якщо ти випустиш книгу із рук.

ІІ.Знаєш…..я недавно дізналася,що  донедавна найменшою у світі вважалася книга "Хамелеон" А.П. Чехова розміром 0,9 х 0,9 мм. Але пізніше, в Канаді створили книжку розміром 0,07 х0, 1 мм. Називається вона - "Teeny Ted from Turnip Town".  

1. Ти пропонуєш розпочати нашу гру з рубрики «Так чи ні» ?

ІІ.Саме так .За активність і уважність діти отримають свій перший ключ

http://cherniakhiv-gymnasium.edukit.zt.ua/files2/photogallery/1078/DSC_0144.JPG?size=100&height=300&width=3951 То ж починаємо

Гра «Так чи ні»

1Чи правда,що найбільшою книгою у світі вважається  "Суперкнига", розміри якої становили 2,74 х 3,07 метра. Вага цієї книги - 252,6 кг , видана в Денвері (штат Колорадо, США) у 1976 р.(Ні) В2004 р. в Росії видали книгу під назвою "Найбільша в світі книга для малят. Висота книги становить 6 метрів, ширина - 3 метри, а вага цієї книги-гіганта - 492 кг

2. Чи правда,що дванадцять самих маленьких книг світу вміщаються в одній столовій ложці?(так) Серед них є мініатюрне видання Корану, словник англійської мови на 12 000 слів

3. Чи правда,що А.Ю. Кримський — український вчений, письменник, перекладач знав 24 мови?. (Ні) Коли його запитували, скільки мов він знає, відповідав: «Мабуть,  шістдесят, а то й більше!»

4. Чи правда,що під Одесою встановили величезний памятник однієї з найдавніших книг людства – Біблії. (Так)Арт-обєкт назвали «Десять заповідей». 

5. Чи правда,що Фрідріх Шиллер не міг працювати, якщо ящик його письмового столу не був набитий гнилими яблуками. (Так)На це, до речі, нерідко нарікав Гете, коли заходив у гості до нього

6.Чи правда,що письменник Чарльз Діккенс  для пошуку натхнення часто відвідував морги? ( Так)Ще одна цікава особливість автора «Олівера Твіста» - кожні 50 рядків написаного тексту він запивав ковтком гарячої води.

І.Що ж молодці . Виявляється наші шестикласники готові до гри .І отримують свій перший ключ

ІІ.Отже ,можна продовжувати гру ,час відправлятися за скарбами

І.Щоб відкрити наші скриньки потрібно промовити заклинання

ІІ.Заклинання зможете розшифрувати за допомогою ключів ,які ви отримаєте за правильні відповіді на зупинках  «Літературна», «Бюро знахідок»

І.З ключами ,з багажем знань ми чекаємо вас на зупинці «Театральній»

ІІ.Памятайте, що це командна гра, саме тому вам треба разом приймати рішення.

І.А ще бути уважними і дисциплінованими,щоб правильно зрозуміти завдання, що вас чекають..           

ІІ.Тож отримуйте маршрутні листи і в дорогу за перемогою!!. Бажаємо всім успіху!

 Зупинка«Літературна» http://cherniakhiv-gymnasium.edukit.zt.ua/files2/photogallery/1078/PB162022.JPG?size=100&width=800?0.6339910079340711

. Завдання. Вписати правильно загублене слово.

 

У Лукоморья … зелёный;

Златая … на … том:

И … и ночью … учёный

Всёходит по … кругом;

Идёт направо – … заводит,

Налево – … говорит.

Там чудеса: там … бродит,

… на … сидит;

Там на неведомых …

Следыневиданных …;

… там на курьихножках

Сидит без …, без дверей…

 

Гра «Казкова СМС-ка».

1. «Вітаюзі святом! Прилетіти не зможу. Потрапила в ДТП: розбила ступу при посадці». (Баба Яга)

2. «Вітаю! Шлю горщик меду. Приїхати не зможу, застряв у кролячій норі» (Вінні Пух)

3. «Привіт усім!Добратись не можу, сів на мілину: зламав весло, у човні пробоїна. Мало не потонув, як «Титанік» (ІвасикТелесик)

4. «Моє шанування командам. Приїхати не зможу, їду на змагання по метанню булави. Слава Україні! Смерть Змію!» (Котигорошко)

5. «Привіт! Зняв з депозиту в «Приватбанку» 5 золотих і терміново їду у Турцію за шкіряними куртками для тата Карло» (Буратіно)

6. «Моє вітаннячко і шануваннячко! Трошки затримуюсь. Знаходжусь у косметичному салоні. Фарбую шерсть.» (Лис Микита)

7. «Загримів» у поліцію за розбійний напад на хвору бабусю і Червону Шапку. Приїду не скоро. Соррі, чілдрен!» (Вовк з «Червоної Шапочки»)

8. «Вітаю! Три бажання виконати не можу. Залягла на дно. В морі екологічна катастрофа: вилив нафти з танкера» (Золота рибка)

9. «Привіт усім і цьом-цьом! Приїхати не зможу, знаходжусь у лікарні після пластичної операції. Скоро буду красунею, а не бридкою жабою!» (Царівна-жаба)

2.Зупинка «Бюро  загублених речей»

1ПОВЕРНУТИ ЛІТЕРАТУРНОМУ ГЕРОЄВІ ЙОГО РЕЧІ»

      Завдання: малюнок з речами з’єднати з малюнком, на якому зображений літературний герой, що є, на думку команди, її  «хазяїном».

   1 конверт - зображення літературного героя: Попелюшка, Пензлик Маляна, «Золота рибка»-О.Пушкін «Червона шапочка»-Ш.Перро «Лисиця і виноград»-Езоп, «Прометей»«Полліанна»-Е.Портер «Муммі-троль»-Туве Янсон «Казка про мертву царівну»-О.Пушкін , «Аліса в країні див»-Керолл, «Рукавичка»

   2 конверт – малюнок з речами, які належать літературним героям: кришталевий черевичок, фарби, риба,пиріжок,виноград,сірники,картина,шляпа,дзеркало ,книга, рукавичка

3. « ПАЗЛИ »                                                                                                                           

  Завдання: скласти ілюстрацію, назвати твір і автора (кожна команда отримує файл з розрізаним малюнком-ілюстрацією до твору)

Репродукції картин, що можуть бути використані в цьому конкурсі

http://design-kmv.ru/wp-content/uploads/2015/06/tribogatiry.jpg                                    https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/5/55/Wiktor_Michajlowitsch_Wassnezow_004.jpg/350px-Wiktor_Michajlowitsch_Wassnezow_004.jpg

В. Васнецов. «Богатыри»                       В. Васнєцов. «Иван-царевич на сером волке»

 

 Vasnetsov Alenushka.jpg                                      https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/4/4e/Wassilij_Grigorjewitsch_Perow_004.jpg/370px-Wassilij_Grigorjewitsch_Perow_004.jpg    

В.Васнецов.«Аленушка»           В. Перов «Охотники на привале»       

І.Вітаємо вас на станції «Театральна»

ІІ.Як ти гадаєш,..…..Дамо час нашим акторам підготуватися до виступу?

І.Я не проти ,а що ти пропонуєш?

ІІ.Прослухати цікаву інформацію про книги

1.А чи знаєте ви, що: «Аліса в країні чудес»-Керролла була заборонена у Китаї через наявність у книзі звірів, які розмовляють А в «Казках 1000 і 1 ночі» Аладдін спочатку був китайцем?

  2. А чи знаєте ви, що: Дж. Р. Р. Толкін друкував усю трилогію «Володаря перснів» двома пальцями. А «Пригоди Тома Сойєра» — перша книга, текст якої був набраний на друкарській машинці

3. А чи знаєте ви, що:  Книги про Гаррі Поттера — найбільш заборонені в Америці через «пропаганду язичництва і заперечення християнських цінностей»? А найпопулярнішим письменником усіх часів і народів є Агата Крісті. Її детективи друкуються 44 мовами світу? C:\Users\dw\Desktop\Новая папка (3)\20190301_155553.jpg

І.Як гадаєш артисти готові до виступу?

ІІ. Гадаю, що так

І.Тож на сцену запрошуємо юних аматорів 6-А класу(виступ учнів зінсценізацією твору)

ІІ.Ви читали казку «Ріпка»?

І.Це та ,де посадив дід Ріпку?

ІІ.Так ,але трішечки не так.Свою версію казки пропонують артисти лялькового театру,  учні 6-б класу .

І.Інценізацію байки Івана Крилова «Вовк та Ягня» покажуть артисти 6-в класу

ІІ.Молодці діти ,справжні артисти.Як гарно грали

І.І не тільки.Вони командам ключі принесли.

ІІ.Що ж ,якщо всі ключі знайдено,то може зможемо прочитати заклинання ?

І. Давай спробуємо

(діти приносять ключі,які відповідають буквам.Розкривається вислівC:\Users\dw\Desktop\Новая папка (7)\20191108_124622.jpg

«Книга - міст у світ знань».У скриньках солодощі,як нагорода за участь в грі

Проводиться нагородження дітей ,вручаються грамоти

І Книжок на цілім світі є багато
І кожна щось розкаже нам.
І от сьогодні в наше свято —
Складемо  славу всім книжкам!

ІІ.Зараз будемо добирати останнє слово кожного другого рядочка і разом складемо вірш про книжку.

C:\Users\dw\Desktop\фото\GALEREYA\20181130_145333.jpgКнижки у світі різні є
І в кожної ім’я ... (своє).
А люди всі книжки читають
Тому і розум світлий ... (мають).
За розмірами є тоненькі,
Малі, великі і ... (товстесенькі).
Гіганти і мікроскопічні,
Прозові є і ... (поетичні).
Всі на землі книжки чудові,
Є історичні й ... (наукові).
Поради є в книжках практичні,
Книжки бувають ... (фантастичні).
З малюнками є і без них,
Й такі, що викликають ... (сміх).
Бувають енциклопедичні,
Є з нотами книжки — ... (музичні).
В книжках казки й оповідання
І різні для дітей ... (завдання).
Книжки — розгортки є і звичні,
А в них малюнки ... (симпатичні).
Усякі є, а як інакше?
Є для дорослих, є — ... (дитячі).
Про радість є й про горе-лихо,
Є для навчання, є — для ... (втіхи),
Їх для людей — силенна сила,
Аби читати їх ... (хотіла)!
Якщо дитина їх читає,
Вона уже багато ... (знає).
Чи ж перечислим їх таки?
Бо ж є ще різні ... (словники).
Тлумачні, фразеологічні,
Є словники ... (орфографічні).
Математичні, тематичні,
Фізичні є та ... (юридичні).
Літературні є чудові,
Є історичні, ... (довідкові).
І кожний з них такий багатий,
Щоб більше нам з тобою ... (знати).

Учитель. Шановні учні, замисліться, яке місце у нашому житті займає гарна

книжка. Вона завжди веде нас за собою. І так буде постійно: подорослішаєте, а з вами назавжди залишаться ваші друзі –герої улюблених книг, які надихають жити, вчать бути мудрими, добрими, справедливими. Читайте, читайте й читайте! І.Хай не буде у вас жодного дня, щоб ви не прочитали

Результат пошуку зображень за запитом "картинки книга" І.Закінчилось наше свято, але не завершується  зустріч з книгою.

 ІІ.Бажаємо вам назавжди подружитись з нею
Ми сподіваюся, що після нашої гри ви будете любити, берегти і цінувати книги.

 

   

docx
Додано
29 січня 2020
Переглядів
1743
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку