Квест-гра «Здоровим будь»
розважальний захід для учнів ГПД (1-4класи)
Мета: сприяти заохоченню дотримуватись здорового способу життя, усвідомлення факторів, що впливають на здоров’я, створення умов для формування в учнів позитивного ставлення до життя та власного здоров’я; навчити дитину з раннього віку розумно ставитися до свого здоров’я, поважати фізичну культуру, гартувати свій організм, раціонально харчуватися, розвивати ораторські здібності, сприяти розвитку креативного мислення.
Обладнання: картки дидактичної гри «Шкідлива та корисна їжа», пазли з прислів’ями, маршрутний лист, м’яч.
Правила гри: Для успішного просування команди вперед і подолання перешкод на окремих етапах дійте почергово і дотримуйтесь правил.
Правило 1. Застосовуйте при виконанні завдань вашу енергію та креативність! У вас все вийде, рухайтесь далі та перемагайте!
Правило 2. Відвідуйте станції суворо за порядком, написаним в вашому маршрутному листі. На виконання кожного із завдань дається до 10 хвилин.
Маршрутний лист:
|
станція «Впізнай-ка» |
|
станція «Спортивна» |
|
станція «Загадкова» |
|
станція «Корисне – шкідливе» |
|
станція «Руханка» |
|
станція «Рекламна» |
1 станція «Впізнай-ка»
Завдання : Скласти прислів’я з пазлів
У здоровому
тілі –
здоровий
дух
Найбільше
багатство -
Здоров’я
2 станція «Спортивна»
Для того, щоб бути здоровим потрібно багато рухатися.
Завдання : Кидати м’ячик по колу, тому хто спіймав – показати вправу з ранкової гімнастики, інші діти повторюють рухи. Зараховується дружне та правильне виконання.
3 станція «агадкова»
Завдання: відгадати загадки.
Щоб здоров'я добре мати
Слід про нього змалку… (дбати)
Кожний ранок обливатись
І зарядкою… (займатись)
У дворі щодня гуляти,
Повноцінно їсти й… (спати)
Добре мити всі продукти,
Досхочу вживати… (фрукти)
Будете це все робити –
Перестанете… (хворіти)
4 станція «Корисне – шкідливе»
Завдання: команди отримують картки із зображенням корисної та шкідливої їжі. Потрібно розкласти по карткам зображення – корисно та шкідливо..
5 станція «Руханка»
Завдання: повторюємо руханку та дії за вчителем.
У весняну світлу пору
Тягнеться травичка вгору.
(Діти піднімають руки вверх)
Промінці пускає сонце.
Я тримаю їх в долонці.
(Імітують, ніби тримають промінці)
Зліва, справа їх ловлю:
То присяду, то встаю.
(Імітують, ніби ловлять промінці стоячи, навприсядки)
Підтягнуся до хмаринки
І зігну повільно спинку.
(Підтягуються, нахиляються вперед)
У луги, річки, степи
Відпущу я промінці.
(Імітують, ніби відпускають промінці)
Рівно стану, посміхнуся,
За навчання знов візьмуся.
(Посміхаються, сідають за парти)
6 станція «Рекламна»
Завдання: вам потрібно прорекламувати здоровий спосіб життя. Замотивуйте споживати корисну їжу, дотримуватись рухливого способу життя та піклуватись про своє здоров’я.
1