Квест "Системи лінійних рівнянь"

Про матеріал
Математичний квест для уроку або позакласного заходу. Гра полягає в розгадуванні різноманітних загадок, пошуку відповідей на запитання, виконанні завдань.
Перегляд файлу

ХУДЯКІВСЬКА ЗОШ І-ІІІ СТУПЕНІВ

ІМ.ГЕРОЯ РАДЯНСЬКОГО СОЮЗУ Г.Є.БРИКА

ЧЕРКАСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Математичний квест

«У пошуках скарбів

шляхами систем лінійних рівнянь»

 

 

 

 

 

 

 

 

Підготувала: вчитель математики

Педан Ніна Володимирівна

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Квест (від англ. quest — пошук) — жанр інтелектуально-логічних ігор. Гра полягає в розгадуванні різноманітних загадок, пошуку відповідей на запитання, виконанні завдань.

Мета: формувати навички навчально-пізнавальної, інформаційної та комунікативної  компетенцій, а саме розвивати творчий потенціал учнів, вміння орієнтуватися в різноманітних ситуаціях, спілкуватися з учасниками квесту, працювати в команді, підвищувати мотивацію до вивчення математики.

 Квест пропонується для учнів 7-11 класів, які вивчили тему «Системи лінійних рівнянь»

Правила гри

1. Грають 3 команди по 7 чоловік.

2. Команда, подаючи заявку на участь у грі, автоматично приймає ці Правила гри  і зобов'язується неухильно їх виконувати.

3. Команди виконують завдання на території школи.

4. Під час гри командам потрібно знайти певне місце –«точку»  і там виконати завдання.

5. У кожній «точці» командам видається завдання. Якщо воно вірно розгадане за відведений час, то команда одержує завдання, в якому зашифровано номер чи назву кабінету наступної  «точки».

6.  Кожна команда має маршрутний лист, в якому зазначаються успішно пройдені випробування. Записи в маршрутному листі виконує на відповідній «точці» черговий модератор.

7. Перед початком гри всі засоби зв'язку, в т.ч. мобільні телефони, здаються організатору гри. У капітана залишається лише один заряджений мобільний телефон для екстреного зв'язку.

8. Членам команди необхідно мати ручки і чисті аркуші паперу.

9. Гра ведеться чесно, без підказок .

10. Переможницею вважається команда, яка першою виконає всі завдання і першою досягне фінішу.

11. Тривалість гри – 45 хвилин.

Слово від організаторів гри

Любі друзі, вітаємо вас на початку цікавої пригоди!

Наш квест проводиться в рамках святкування закінчення вивчення семикласниками теми «Лінійні рівняння та їх системи». Якщо вам подобається математика, ви спостережливі та хочете дізнаватися більше про оточуючий світ, хочете навчитися застосовувати системи лінійних рівнянь в повсякденному житті, тоді нам по дорозі! Робота в команді при проходженні квесту зуміє розкрити усі ваші таланти.

Бажаємо успіху!

14.10 Лінійка. Представлення команд. Вступний інструктаж для учасників квесту.

14.20 – старт гри. Капітани команд проводять жеребкування.

Маршрути:

1 команда

2 команда

3 команда

кабінет математики

кабінет біології

їдальня

кабінет основ здоров’я

їдальня

кабінет ГПД

кабінет ГПД

кабінет основ здоров’я

кабінет математики

їдальня

кабінет математики

кабінет біології

кабінет біології

кабінет ГПД

кабінет основ здоров’я

актова зала

актова зала

актова зала

 

C:\Users\Ніна\Desktop\228x239-item05805.09e.jpg

C:\Users\Ніна\Desktop\загружено.png

C:\Users\2018\Desktop\зав крем.jpg

 

 

Завдання для маршруту команди 1. Завдання для команд 2 і 3 ті ж, але до правильної відповіді кладеться картинка наступної точки, відповідно до маршруту. План маршруту командам не оголошується.

«Точка 1» кабінет математики

C:\Users\2018\Desktop\загружено.jpg

 

У сьомому класі 20 учнів. Усі сидять за партами по двоє. Рівно третина дівчаток сидить з хлопчиками, і рівно половина хлопчиків сидить з дівчатками.

1

Скласти математичну модель задачі та розвязати її.

2

Яка пара чисел (дівчата; хлопці) задовольняє умову задачі?

C:\Users\Ніна\Desktop\картинки колокруг\загружено2.jpg

C:\Users\Ніна\Desktop\d81edd21f6b7beb4fecf081617721de2_schitajem_kallorii.jpg

C:\Users\Ніна\Desktop\images (2).jpg

C:\Users\Ніна\Desktop\загружено.jpg

(8;12)

(12;8)

(8;12) і (12;8)

(10;10)

3

Відгадайте за картинкою кабінет – наступну «точку».

 

«Точка 2» кабінет основ здоров’я

C:\Users\2018\Desktop\ві.jpg 

Провівши експеримент, Катруся запропонувала Сергійкові відгадати скільки, в середньому важить одна хурма і один ківі, якщо два ківі і одна хурма мають масу 316 г, а одна хурма важча за три ківі на 58 г.

1

Яка маса однієї хурми і одного ківі.

C:\Users\Ніна\Desktop\images.jpg

C:\Users\Ніна\Desktop\images (1).jpg

C:\Users\Ніна\Desktop\images (2).jpg

C:\Users\Ніна\Desktop\images (4).jpg

214 г, 52 г

52 г, 214 г

258 г, 58 г

58 г, 258 г

2

«Вірю – не вірю». Чи вірите ви, що

  1. ківі — молодий фрукт, що з'явився тільки в середині 19 століття;
  2. батьківщина ківі Китай;
  3. фрукту створили ім'я ківі у 1959 році;
  4. початкова назва ківі – китайський аґрус;
  5. в їжі ківі використовують лише для солодких страв;
  6. фрукту дали  ім'я ківі через схожість з кольором оперення пташки
  7. один ківі в день— це добова норма вітаміну С

3

Відгадайте за картинкою кабінет – наступну «точку».

 

Відповіді:1. 214 г, 52 г; 2. 1) Ні (була відкрита близько 700 років тому), 2) так, 3) так, 4) так, 5) ні, 6)так, 7) так; 3. кабінет ГПД

 

«Точка 3» кабінет ГПД

C:\Users\Ніна\Desktop\aHR0cHM6Ly9pLnBpbmltZy5jb20vNDAweDMwMC83MS9jMy9lNS83MWMzZTUxYjU5M2IwN2I5YmEyMjhmY2I4MTEwNWEwOC5qcGc.jpg

 

Міланка та Іринка порахували, що разом у них утичі більше куколок Лол, ніж у Іринки, а якщо у кожної з них забрати по 2 куколки, то у 4 рази більше.

1

У кого з дівчаток більше куколок?

C:\Users\Ніна\Desktop\images (4).jpg

C:\Users\2018\Desktop\зав крем.jpg

C:\Users\Ніна\Desktop\загружено (1).jpg

C:\Users\Ніна\Desktop\загружено.png

У Іринки

У Міланки

порівну

визначити неможливо

2

Складіть ребус до слова корінь

3

Відгадайте за картинкою кабінет – наступну «точку».

 

Відповіді:1. У Міланки; 3. їдальня

 

 

«Точка 4» їдальня

C:\Users\2018\Desktop\загружено (1).jpg

 

Аня і Маша ліпили пиріжки. Якби Аня зліпила на 5 пиріжків більше, то у неї було б удвічі більше, ніж у Маші, а якщо б на 4 менше, то удвічі менше, ніж у Маші.

1

Яка пара чисел (х;у) задовольняє умову задачі, якщо х шт. – зліпила Аня, а у шт. – зліпила Маша?

C:\Users\Ніна\Desktop\загружено (1).jpg

C:\Users\Ніна\Desktop\загружено.png

C:\Users\Ніна\Desktop\images (4).jpg

C:\Users\Ніна\Desktop\images (5).jpg

(6;7)

(7;6)

(6;7) і (7;6)

(10;5)

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розв'яжіть кросворд і знайдіть таємне слово, яке виділене товстішою рамкою. Це слово (давня назва клямра) позначає знак, який ви використовуєте на уроках математики.

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  Один з методів розв’язання систем лінійних рівнянь.
  2. Значення невідомого, що перетворює рівняння на правильну рівність.
  3. Арифметична дія.
  4. Результат арифметичної дії.
  5. Той, що завжди прийде на допомогу.

3

Відгадайте за картинкою кабінет – наступну «точку».

 

Відповіді: 1. (7;6); 2.1) додавання; 2) корінь; 3) множення; 4) сума; 5) друг. Ключове слово – дужка 3. кабінет біології

 

«Точка 5» кабінет біології

C:\Users\Ніна\Desktop\images (6).jpg

 

На одній шальці рівноважних терезів лежить груша і гиря 100г, на іншій –  апельсин і гиря 20 г. Фрукти важать 300 г.

1

Що важче – груша чи апельсин?

C:\Users\Ніна\Desktop\228x239-item05805.09e.jpg

C:\Users\Ніна\Desktop\images (5).jpg

C:\Users\Ніна\Desktop\images (4).jpg

C:\Users\Ніна\Desktop\загружено.jpg

груша

апельсин

однаково

визначити неможливо

2

Скласти математичну модель задачі для обчислення маси однієї груші та одного апельсина та розв’язати її.

3

Відгадайте за картинкою кабінет – наступну «точку».

 

  1. Апельсин; 2. х г – маса однієї груші, у г – маса одного апельсина,    х= 110, у = 190. 3. актова зала

 

«Точка 6» актова зала

15.15. – Підсумкова  лінійка. Підведення підсумків.

Нагородження переможців.

Призи: І місце – банани, ІІ місце – апельсини, ІІІ місце – ківі.

Інтернет-ресурси

 

URL: https://uk.wikipedia.org/wiki/Дужки

URL: http://ped-kopilka.com.ua/photos/artikl02/photo6512.html

URL: https://kazatin.com/Podii/biblioteka-pid-zagrozoyu-zakrittya-10736144.html

URL: https://elizlabs.com.ua/ua/produkti/matematika

URL: https://www.ss.ua/msg/uk/production-work/production-work-orders/production/chemical-production/dnkml.html

URL: https://varianty.lviv.ua/2348-deputaty-lvivskoi-oblrady-vydilyly-pivmiliona-hryven-silradam-na-sportinventar

URL: http://edu-post-diploma.kharkov.ua/?page_id=16877

 

docx
Додав(-ла)
Педан Ніна
Пов’язані теми
Алгебра, Позакласні заходи
Додано
28 лютого 2020
Переглядів
615
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку