Квест-урок "Трикутники. Ознаки рівності трикутників"

Про матеріал
Матеріал допоможе вчителю провести цікавий урок у вигляді квесту. Діти із задоволенням прийматимуть участь у пізнавальному процесі на уроці.
Перегляд файлу

 

 

 

 

Урок-квест по темі «Трикутники. Ознаки рівності трикутників»

7-Б клас геометрія

Мета уроку:

  • повторити й закріпити знання з теми „Трикутники. Ознаки рівності трикутників" в ігровій формі, зацікавити учнів вивчати геометрію, перевірити рівень сформованості основних навчальних умінь;
  • розвивати  критичне, логічне мислення в учнів, уміння швидко розв’язувати запропоновані  нестандартні завдання;
  • заохочувати  співробітництво дітей, розвивати  здатність до уяви, усвідомлення  ролі знань у житті й навчанні учнів;
  • формувати почуття відповідальності, вимогливості до себе, дисциплінованості, старанності, наполегливості;
  • сприяти всебічному розвитку, духовному збагаченню, активному становленню і самореалізації особистості в сучасному світі.

Тип уроку: повторення,  розширення й поглиблення знань.

Обладнання: комп’ютер, комп’ютерна презентація, мережа Інтернет, онлайн тести, генератор QR-кодів, картки-маршрути.

«Вчитися можна лише весело. Щоб перетравити знання, потрібно поглинати їх з апетитом»

                                                                                                                АнатольФранс

Хід уроку:

І. Вступна частина.

Готовніть до уроку.Привітання.

ІІ. Оголошення теми, постановка завдань.

Я хочу, щоб Ви сьогодні були  -  

кмітливими

відкритими 

енергійними 

старанними

творчими

Як ви вже догадались, урок проведемо у вигляді квесту.

ІІІ. Проходження квесту

      Ми об’єднаємось у команди, виберемо капітанів, отримаємо картки-маршрути і будемо розв’язувати завдання, але спочатку оговоримо правила гри.

Правила гри:

Дотримуватися послідовності виконання завдань.

Діяти швидко, рішуче.

Виконувати колективно завдання.

Поважати суперників.

 

C:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\Антонич_Б.jpgУкраїнський поет  Богдан-Ігор Антонич сказав: «Щастя – це трикутник, а в нім три боки: віра, надія, любов».  

Отже, наші команди будуть вірити, надіятися і любити (кожній дитині роздаю слова «віра», «надія», «любов», таким чином визначилися 3 команди). Вибираю капітана за віком (найстарший за датою народження). Роздаю картки-маршрути, діти починають проходити квест.

Завдання 1. Розвязання кросворду. (перевірка теоретичних знань з теми).6-7 хв.

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

1

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

2

X

X

 

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

 

X

X

 

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

3

X

 

X

X

 

X

X

X

X

4

X

X

X

5

X

X

X

X

X

6

 

 

 

7

 

 

8

 

 

 

 

 

 

X

 

X

X

X

9

X

X

 

X

 

 

X

 

 

X

X

X

 

X

X

X

 

X

X

X

 

X

X

 

X

X

 

X

X

 

X

X

X

 

X

X

X

 

X

X

X

 

X

10

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

X

 

X

X

X

 

X

X

X

X

X

 

X

X

 

X

X

X

 

X

X

X

 

X

X

X

 

X

X

X

X

X

 

X

X

 

X

X

X

 

X

X

X

11

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

X

X

X

X

X

X

X

X

 

X

X

X

 

X

X

X

X

X

 

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

 

X

12

 

 

 

 

 

 

X

 

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

 

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

 

 

 

C:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\frame.pngПо горизонталі:
6. Трикутник, усі сторони якого мають різні довжини.  10. Якщо у трикутнику всі кути рівні, то він ...  11. Якщо в трикутнику два кути рівні, то він ...  12. Відрізок, що сполучає вершину трикутника із серединою протилежної сторони. 
По вертикалі:
1. Перпендикуляр, проведений з вершини трикутника до прямої, що містить його протилежну сторону.  2. Рівні сторони рівнобедреного трикутника.  3. У рівносторонньому трикутнику всі кути ...  4. В будь-якому трикутнику бісектриси перетинаються в одній точці, яка називається...  5. Відрізок бісектриси кута трикутника, що сполучає вершину трикутника з точкою протилежної сторони.  7. В будь-якому трикутнику три висоти або їх продовження перетинаються в одній точці, яка називається...  8. Сторона рівнобедренного трикутника.  9. У будь-якому трикутнику медіани перетинаються в одній точці, яка називається... 

http://puzzlecup.com/?guess=2935F8449024BFAU

Завдання 2. (проходження тесту). 6-7 хв.

На початку виконання цього завдання пояснюю теорію про QR-код, як за допомогою смартфона можна відсканувати код і відкрити онлайн дане завдання.

https://onlinetestpad.com/hox55e47got2u

Завдання в тесті:

1.Який із зображених на малюнку трикутників є рівнобедренним?

C:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\qr-code.gif2.Знайти периметр рівнобедреного трикутника, якщо його бічна сторона дорівнює 4 см, а основа 3 см?

3.АМ, ВN, CL - медіани трикутника АВС. Яка з них є ще й бісектрисою і висотою, якщо кут А дорівнює куту В, а кут В не дорівнює куту С?

4.Одна сторона трикутника вдвічі менша від другої і на 3 см менша від третьої. Знайдіть цю сторону трикутника, якщойого периметр дорівнює 23 см.

5. У трикутнику АВС АВ=АС. Точка М така, що ВМ=МС. Укажіть неправильне твердження.

 

Завдання 3. («жива задача»)5-6 хв.  Від голови дівчини в два боки натягнута нитка до підлоги однакової довжини. Діти повинні побачити рівнобедрений трикутник, дівчина – це медіана. Довести рівність трикутників, що утворились. Виміряти довжину підлоги за допомогою розміру ноги і від периметру відняти довжину нитки та довжину підлоги.

Довжина нитки =

38 розмір ноги = 24,8 см

37 розмір ноги= 24,1 см

Периметр трикутника =

Знайти зріст дівчини.

 

Завдання 4. Знаходження трикутників на малюнку (бібліотека) 5 хв. В бібліотеці на стелажі виставки нових надходжень захована математична книга, в якій завдання порахувати кількість трикутників. (Мій  урок проходив 22 січня – День соборності України, тому 2 хвилини бібліотекар на початку завдання розповіла про свято).

Завдання 5. 5 хв. Розгадування ребусів (шестикласники нашої школи намалювали геометричні ребуси, які потрібно розгадати учням).

Завдання 6. 5 хв. Геометрична феєрія.

За кожне виконане завдання діти отримували бали у вигляді геометричних фігур (вирізалися з кольорового паперу). Ці фігури потрібно наклеїти кожній команді на ватман у вигляді якоїсь фігури.

Перемагає та команда, яка набрала найбільшу кількість фігур.

 

ІV. Рефлексія

      Що я дізнався нового…

      Мені сподобалось…

      Мені не сподобалось…

 

V. Домашнє завдання

      П.11-16(підручник О.С. Істер) повторити, д.с.р. № 3  стор. 96-97 

      готуємось до контрольної роботи.

 

VІ. Підбиття підсумків.

 

doc
До підручника
Геометрія.(підручник) 7 клас (Тадеєв В.О.)
Додано
29 січня 2019
Переглядів
1212
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку