24 вересня о 18:00Вебінар: Використання елементів проєктної діяльності в умовах змішаного навчання

Л.І. Глібов байка «Коник-стрибунець»

Про матеріал
Мета: поглибити знання учнів про жанрові особливості байки, закріпити знання поняття "байка", "байкар", розширити знання учнів про життя та творчість Л.Глібова, вчити аналізувати та оцінювати вчинки персонажів і визначати мотиви їхньої поведінки; розвивати навички швидкого виразного свідомого читання; вдосконалювати навички передачі під час читання стану, характеру, настрою головних героїв; створювати умови для формування уміння висловлювати оцінні судження морального змісту щодо прочитаного; заохочувати учнів до вивчення байки напам’ять; формувати ціннісне ставлення до праці, виховувати повагу до праці та до людей праці. Тип уроку: комбінований.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

План уроку:1. Мовна розминка.2. Повторення вивченого.3. Вивчення нового матеріалу: - Аудізапис байки. - Аналіз змісту байки. - Фізкультхвилинка. - Робота в групах. - Творча робота. 4. Підсумок уроку.

Номер слайду 2

Мовна розминка Са-са-са – подивись яка …Ак – ак –ак  - червоніє … Ашка - ашка- ашка – ось росяна… роо. Ивці- ивці- ивці-  там яскраві… Жжжки –ки –ки -  наче небо… Ти – ти – ти – квіти треба … красаромашкачорнобривцінезабудкиберегтимак

Номер слайду 3

На річці Лука спіймав рака у рукав.

Номер слайду 4

ЛАБЗМЙАЩКУШифрограма

Номер слайду 5

БАЙКА -невеликий віршований або прозовий твір повчального змісту

Номер слайду 6

ОЗНАКИ БАЙКИНевеликий обсяг. Часто - віршована форма. Повчальний зміст. Наявність мораліВ образах тварин, рослин, різних предметів зображено людей. Автором висміюються людські вади

Номер слайду 7

Леонід Глібов – український байкар

Номер слайду 8

Кззонззикзз - стрззибззунззеззць

Номер слайду 9

Леонід Глібов. КОНИК -СТРИБУНЕЦЬ

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Номер слайду 12

СЛОВНИКОВА РОБОТАДосхочу -розкошував-не вгаваючи, співав- непереливки томугопак - проворний -байдуже - вів багате, розкішне життя, жив у достатку; не перестаючи; багато; швидкий; народний танець; скрутно, дуже погано;не звертав уваги ні на що;

Номер слайду 13

веселийвдатнийспівучийпорятуйпорадьзгину я

Номер слайду 14

І група“Запитайлик”ІІ група  Підберіть до кожного малюнка текст байки.ІІІ група Добір слів-ознак

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Розумний веселийбайдужий розсудливийпоміркований лінивийгультяй працьовитий

Номер слайду 17

Розумний веселийбайдужий розсудливийпоміркований лінивийгультяй працьовитий

Номер слайду 18

МОРАЛЬ БАЙКИПроспівав ти літо Боже,Вдача вже твоя така,А тепер танцюй, небоже,На морозі гопака.

Номер слайду 19

Бджола мала, а й та працює. Хочеш їсти калачі, не сиди на печі. Хто як скородить, так йому і родить. Які прислів’я передають основну думку (мораль) байки?

Номер слайду 20

А) Вивчити байку напам'ять. Б) Скласти казку "Як Мурашки перевиховали Коника-Стрибунця". Д.з. А) Вивчити байку напам'ять. Б) Скласти казку "Як Мурашки перевиховали Коника-Стрибунця".

pptx
Додано
20 травня
Переглядів
139
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку