ЛАБОРАТОРНЕ ДОСЛГДЖЕННЯ![]()
Тема: ДОСЛЩЖЕННЯ РВНИХ ВИДВ ПАМ'ЯП Мета: ознайомитися з методами визначення ![]()
картки з малюнками, текстом тощо.
х 1 д РОБОТИ
Завдання 1. короткочасну пам'ять (на виконання завдання 4 хв).
1. Розгляньте упродовж 2 хв предмети, 306pa>keHi на малюнку 19.

Мал. 19
2.
Виокремте i спробуйте запам'ятати десять з них. З. предмети в й
HocTi, у на малюнку.
![]()
![]()

1. Упродовж 2 хв розташування геометричних зображених на малюнку 20.

мал. 20
2. Закрийте малюнок i через 15 хв спробуйте (намалювати на окремому паперу) ви запам'ятали, у тому самому порядку.
З. Визначте показник довготривало; тобто виражене у
ках правильно фћгур до загально\ ix
Якщо BiH 0,8, то ваша довготривала пам'ять розвинена добре.
Завдання З.
пам'ять.
1. Уважно розгляньте упродовэк 30 с числа в![]()
2. Прикрийте частину 7 i3 числами аркушем паперу.
у
k0Mipkax числа, ви запам'ятали.
Таблиця 7
|
45 |
62 |
92 |
37 |
|
|
|
|
|
64 |
57 |
48 |
56 |
|
|
|
|
|
51 |
23 |
74 |
27 |
|
|
|
|
З. Визначте показник тобто виражене у
правильно чисел до загально; Тх kiJIbкосетй.
Якщо BiH 0,8, то ваша
пам'ять розвинена добре.
Завдання 4. пам'ять (на виконання завДання
1.Уважно прочитайте (один раз) десять пар запропонованих ![]()
|
3Bip — |
— гвоздики |
|
|
дощ — плащ |
|
око — Hic |
день — сонце |
|
замок — |
— 3iPka |
|
дощ — парасолька |
кущ — троянда |
2.Упродовж 30 с
пари прикривши текст аркушем паперу.

З. Визначте показник тобто правильно пар до загально\ ix kiJIbkocTi.
Якщо BiH 0,8, то ваша смислова пам'ять розвинена добре.
3p06iTb висновки, на запитання:
Яка у вас короткочаснот
![]()
Яка у вас
Яка пам'ять у вас
![]()
![]()
![]()