Лінгвістична робота з теми «Дієприслівниковий зворот. Редагування речень, у яких неправильно вжитий дієприслівниковий зворот»
Усе зраділо, ( стрічати ) день. _____________________________________________________________
І день зрадів, (розквітати), ясний, теплий, погожий. __________________________________________
Хто першим пройшов по неходженому степу, (прим’яти ) молоду траву і (налякати) молодих сайгаків?
________________________________________________________________________________________
Щастя – не знати спокою, в далі (йти) невідомі. ______________________________________________
|
|
2.Ішовши із школи, дівчатка весело перемовлялись.
|
|
3Прослухавши лекцію про художників, нас повели на екскурсію в музей.
|
|
4Вийшовши за село, відкривається чудовий краєвид.
|
|
5 Слухаючи музику Бетховена, на душі стає спокійно і хороше.
|
|
3Розставте розділові знаки. Виділіть дієприслівниковий зворот. Позначте означуване слово.