Сценарій театралізованої лінійки з нагоди відкриття тижня фізико-математичних наук. Задіяні учні 5-11 класів, матеріал віршований. Представлено у вигляді документу MS Word.
Лінійка
з нагоди відкриття
Тижня фізико-математичних наук
Ведучий:Доброго дня дорогі діти та вчителі.
Сьогодні у санаторії свято, відкриваються двері у світ цифр, формул, розрахунків, дослідів та відкриттів, тоб-то у світ Фізики, Інформатики та Математики. На наше свято прибули мешканці цього світу – це Королева Математика зі своєю свитою – математичними знаками, цифрами, геометричними фігурами. Надамо їм слово.
Математика
Я визнана давно главою всіх наук –
Потрібна людям скрізь, завжди і всюди.
Без математики ви нині, як без рук.
Зі мною з казки дійсність творять люди.
Освоївши мене – рвемося у політ.
Створили вже розумні ви машини,
Штурмуємо космічний світ
І різних фактів визнаєм причини.
Зі мною ми невпинно ростемо,
Зі мною – підкоряємо природу.
І всі досягнення ми віддамо
На благо рідного народу.
Математика
А щоб наукою оволодіти
Знать треба цифри, як годиться.
А перша з них – це одиниця
Цифри
1.Мене впізать можна здалеку.
Я подібна на лелеку.
Ти тільки добре придивись
– І ніжка довга, й дзьоб униз.
2.А оце ось цифра два,
В мене кругла голова,
Довгий хвіст, зігнута шийка
– Отака, як бачиш, двійка.
3.Третя цифра, звісно, трійка!
От звилась, неначе змійка.
Люблять трієчку казки: «Три чарівні волоски»,
«Три бажання», «Три брати»…
Та трикутник має три кути!
4.Гордовита, ніби зірка.
Ви вгадали? Я… (Четвірка).
Праву руку на бочок
І танцює гопачок.
5.Я весела цифра п’ять
Дуже люблю танцювать
Така ось я гарненька,
Весела. Чепурненька.
6.Цифру шість намалювали із кружечка та гачка
Подивись, яка весела пустотлива і товста.
Схожа я на висячий замок:
Далі кружечек, а зверху ґачок.
7.Я- чарівна цифра сім
І подобаюсь усім
Вправно ніжку виставляю
У танок я поспішаю
8.Цифра вісім – два кільця
Без початку і кінця.
Вісім пелюсток у квітки.
Вісім в кубика вершин.
Вже о восьмій учні в школі,
Не порушують режим.
9.Я весела цифра
Ніби акробатка з цирку.
Головою вниз зависну –
Стану іншою вже, звісно.
Я весела акробатка – Я знайома всім … Дев’ятка
0.Я - Круглий нуль, як м’ячик скачу,
Сам нічого я не значу.
А за цифрою, позаду,
Я займу значну посаду.
Математика
А зараз діти відгадайте , хто це?
Трикутник Три у мене сторони,
Міцно з’єднанні вони.
А між ними три кути.
Хто я? Чи вгадаєш ти?
Квадрат Чотири в мене сторони,
Всі однакові вони.
Всі четверо кутів прямі.
Ім’я моє назвіть самі!
Круг Ось вам загадка непроста: немає жодного кута
Фігура я геометрична така кругленька ,симпатична
на сонце схожа й на млинець, а хто вгадає молодець.
Прямокутник
Чотири маю сторони не всі однакові вони
прямих кутів чотири маю, як мене звати ,хто згадає ?
Математика
Я зі знаками прийшла:
Плюс і Мінус привела.
Плюс Я-Плюс,з’єднаю два числа,
їх сила в сумі ,що зросла.
Мінус Я-Мінус ,віднімання знак
Відняти щось-це я мастак
Ведучий: Ось і познайомилися ми з мешканцями математичного світу, але запросили ми вас на свято яке проходить у Великий Вербний тиждень, у ці дні всі православні люди готуються зустрічати одне з найбільших свят – це свято Пасхи.
І ми просимо вас допомогти нам дізнатися як можна більше про історію цього свята, у які весняні дні наступає Великдень і як розраховують дату Пасхи.
Також допомогти дітям підготувати пасхальні символи – яйця і розфарбувати їх геометричними малюнками.
Математика: Добре діти, ми вам допоможемо, бо для нас це не важко.
Ведучий оголошує план тижня.