"Лінійка з нагоди відкриття тижня фізико-математичних наук"

Про матеріал

Сценарій театралізованої лінійки з нагоди відкриття тижня фізико-математичних наук. Задіяні учні 5-11 класів, матеріал віршований. Представлено у вигляді документу MS Word.

Перегляд файлу

Лінійка

з нагоди відкриття

Тижня фізико-математичних наук

 

Ведучий:Доброго дня дорогі діти та вчителі.

Сьогодні у санаторії свято, відкриваються двері у світ цифр, формул, розрахунків, дослідів та відкриттів, тоб-то у світ Фізики, Інформатики та  Математики. На наше свято прибули мешканці цього світу – це Королева Математика зі своєю свитою – математичними знаками, цифрами, геометричними фігурами. Надамо  їм слово.

 

Математика

Я визнана давно главою всіх наук –

Потрібна людям скрізь, завжди і всюди.

Без математики ви нині, як без рук.

Зі мною з казки дійсність творять люди.

Освоївши мене – рвемося у політ.

Створили вже розумні ви машини,

Штурмуємо космічний світ

І різних фактів визнаєм причини.

Зі мною ми невпинно ростемо,

Зі мною – підкоряємо природу.

І всі  досягнення ми віддамо

На благо рідного народу.

Математика

А щоб наукою оволодіти

Знать треба цифри, як годиться.

А перша з них – це одиниця

Цифри

1.Мене впізать можна здалеку.

Я подібна на лелеку.

Ти тільки добре придивись

– І ніжка довга, й дзьоб униз.

2.А оце ось цифра два,

В мене кругла голова,

Довгий хвіст, зігнута шийка

– Отака, як бачиш, двійка.

3.Третя цифра, звісно, трійка!

От звилась, неначе змійка.

Люблять трієчку казки: «Три чарівні волоски»,

«Три бажання», «Три брати»…

Та трикутник має три кути!

4.Гордовита, ніби зірка.

Ви вгадали? Я… (Четвірка).

Праву руку на бочок

І танцює гопачок.

5.Я весела цифра п’ять

Дуже люблю танцювать

Така ось я гарненька,

Весела. Чепурненька.

 6.Цифру шість намалювали із кружечка та гачка

Подивись, яка весела пустотлива і товста.

Схожа я на висячий замок:

Далі кружечек, а зверху ґачок.

7.Я- чарівна цифра сім

І подобаюсь усім

Вправно ніжку виставляю

У танок я поспішаю

8.Цифра вісім – два кільця

Без початку і кінця.

Вісім пелюсток у квітки.

Вісім в кубика вершин.

Вже о восьмій учні в школі,

Не порушують режим.

9.Я весела цифра

Ніби акробатка з цирку.

Головою вниз зависну

Стану іншою вже, звісно.

Я весела акробатка – Я знайома всім … Дев’ятка

0.Я - Круглий нуль, як м’ячик скачу,

Сам нічого я  не значу.

А за цифрою, позаду,

Я займу значну посаду.

 

Математика

А зараз діти відгадайте , хто це?

 

Трикутник       Три у мене сторони,

Міцно з’єднанні вони.

А між ними три кути.

 Хто я? Чи вгадаєш ти?

Квадрат   Чотири в мене сторони,

Всі однакові вони.

Всі четверо кутів прямі.

Ім’я моє назвіть самі!

Круг   Ось вам загадка непроста: немає жодного кута

Фігура я геометрична така кругленька ,симпатична

на сонце схожа й на млинець, а хто вгадає молодець.

 

Прямокутник  

Чотири маю сторони не всі однакові вони

прямих кутів чотири маю, як мене звати ,хто згадає ?

Математика

Я зі знаками прийшла:

Плюс і Мінус привела.

 

Плюс         Я-Плюс,з’єднаю два числа,

                      їх сила в сумі ,що зросла. 

Мінус          Я-Мінус ,віднімання знак

                      Відняти щось-це я мастак

 

Ведучий: Ось і познайомилися ми з мешканцями математичного світу, але запросили ми вас на свято яке проходить у Великий Вербний тиждень, у ці дні всі православні люди готуються зустрічати одне з найбільших свят – це свято Пасхи.

І ми просимо вас допомогти нам дізнатися як можна більше про історію цього свята, у які весняні дні наступає Великдень і як розраховують дату Пасхи.

Також допомогти дітям підготувати пасхальні символи – яйця і розфарбувати їх геометричними малюнками.

 

Математика: Добре діти, ми вам допоможемо, бо для нас це не важко.

Ведучий оголошує план тижня.


 

docx
Додав(-ла)
Єресь Оксана
Додано
3 грудня 2018
Переглядів
974
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку