Мета уроку: виховання в учнів емоційно-ціннісного ставлення до мистецтва та дійсності, розвиток мистецьких художніх інтересів, естетичних потреб; формування системи мистецької грамотності, яка відображає видову, жанрову, стильову специфіку і взаємодію мистецтв; розвиток умінь сприймання, інтерпретації та оцінювання творів мистецтва й художніх явищ; стимулювання здатності учнів до художньо-творчого самовираження в мистецькій діяльності, до здійснення мистецької комунікації; розвиток художніх мистецьких здібностей, креативного мислення, творчого потенціалу; формування потреби в естетизації середовища та готовності до участі в соціокультурному житті.
Розглянь ілюстрації. Поясни, як візуальні образи допомагають розкрити основні іде літературних творів. Розглянь ілюстрації. Поясни, як візуальні образи допомагають розкрити основні іде літературних творів. Обкладинки до книжок, художники-ілюстратори: Георгій Якутович, Владислав Єрко, Джим Кей
Віртуальна екскурсія Відвідай сайт Музею книги та друкарства України, розташований на території Національного Києво-Печерського заповідника (Лаври) у будинку колишньої друкарні, що діяла безперервно з початку ХVІІ століття до початку XX століття (понад 300 років).(http://vuam.org.ua/)
Дивовижний світ природи в мистецтві. Жанри мистецтва. Створення композиції «Мої найкращі літні враження» (матеріали за вибором) Правила безпеки на уроці образотворчого мистецтва Тримати своє робоче місце у належному порядку. Користуватися прийомами роботи з інструментами, як показав учитель.
Узагальню, аргументую, систематизую 1.Розкрийте зв’язок між літературою та образотворчим мистецтвом. 2. Що нового й цікавого ти дізнався/дізналася про мистецтво створення книги? 3. Яка цій у розкритті літературного замислу? Проаналізуй щодо цього книжки з домашньої бібліотеки. Зверни увагу на іх художнє оформлення.