ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ 3 клас КОНТРОЛЬНА РОБОТА № 7 Робота з літературним твором "КРАДЕНИЙ ВІЛ"

Про матеріал

ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ. 3 клас (ІІ семестр)

КОНТРОЛЬНА РОБОТА № 7. Робота з літературним твором

РАДЕНИЙ ВІЛ"

Перегляд файлу

ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ

3 клас

ІІ семестр

КОНТРОЛЬНА  РОБОТА № 7

Робота з літературним твором

 

КРАДЕНИЙ ВІЛ

  Мав чоловік сина.  От виріс  хлопець та такий собі красень, хоч  картину  з нього малюй, а до роботи щось не дуже квапиться.

  Якось питає в нього батько:

  •                   Чи не  пора, синку, за якесь діло братися?

 А той стоїть і чухає потилицю:

  •                   Та не знаю, тату, за що й братися…
  •                   Гаразд, - озвався батько. – Підемо по світу, поглянемо, як інші живуть.

Може, й тобі якась там робота до серця припаде.

    Ішли вони, йшли, вже й назад повернули, коли дивляться – під лісом віл пасеться.

  •                   Я цього вола вкраду! – каже тоді син.
  •                   Що ж, - зітхає батько, - то кради…

   Зловив син вола, взяв на налигач і привів.

  •                   Жени його додому. А я в село загляну – знайомого провідаю, - сказав

йому батько.

   Повернувся пізно, а вже до того дня зарізали вола і зварили багату вечерю. Син затулив ряднами всі вікна, аби хтось не підглянув, і аж потому сів до столу.

  •                   Стривай, - каже батько. – Спершу собі поміряємо шиї. Побачимо, хто

ліпше з нас погладшає.

   Поміряли шиї, взялися за їжу. Батько – той їсть повагом, наче в гостях, а син поспішає, немов на пожежу. Загавкає собака, а він усе мерщій ховає до комори. І вночі не спав: весь час йому здавалося, що хазяїн вола обявився.

   Через місяць того вола зїли. Повеселішав парубок.

  •                   Ану, сину, - каже тоді батько, - поміряємо шиї.

   Поміряли. У батька шия на два пальці більша, а в сина – тонша стала.

  •                   Це тому, чоловічку, що ти крадене їв! – сміється з нього батько.
  •                   А ви хіба купували, тату? – дивується син.
  •                   Еге, я їв своє, тому і погладшав, - примружив старий  очі. – Памятаєш,

я в село заходив? Це тоді хазяїну я за вола односив гроші.

   Син аж вирячився з дива.

  •                   Ну, сину, - каже батько, - то, може, знову підеш вола красти?
  •                   Ні, хай  йому  всячина! – сказав син. – Більше не буду красти. Радше

піду волами землю орати та хліб сіяти.

                                                                                          (297 слів)

___________

Налигач – мотузка, яку привязують до рогів худоби.

 

 

Завдання:

 

  1. Жанр прочитаного твору.

А казка.

Б вірш.

В байка.

 

2. Чому батько згодився, щоб син украв вола?

А щоб приготувати багату вечерю;

     Б щоб провчити сина;

В щоб подарувати знайомому.

 

3. Чому в сина шия тонша стала?

     А бо він їв крадене;

     Б бо він землю орав;

     В бо він погано спав уночі.

 

4. Запиши дійових осіб твору.

Дійові особи твору: батько, син.

 

5.Віднови послідовність пунктів плану відповідно до змісту твору.

2Пошуки роботи.

1Мав чоловік гарного сина.

4Минув місяць.

5Багата вечеря.

6Більше не буду красти.

3Крадіжка вола.

 

6. Чого вчить цей твір?

Цей твір вчить нас тому, що все в житті треба добувати чесним способом, працювати і не брати чужого.

 

 

 

 

 

 

 

 

ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ

3 клас

ІІ семестр

КОНТРОЛЬНА  РОБОТА № 7

Робота з літературним твором

 

_____________________________________________________________

 

Завдання:

 

  1. Жанр прочитаного твору.

    А казка.

Б вірш.

В байка.

 

2. Чому батько згодився, щоб син украв вола?

А щоб приготувати багату вечерю;

Б щоб провчити сина;

В щоб подарувати знайомому.

 

3. Чому в сина шия тонша стала?

     А бо він їв крадене;

     Б бо він землю орав;

     В бо він погано спав уночі.

 

4. Запиши дійових осіб твору.

____________________________________________________________________________________________________________________________________

 

5.Віднови послідовність пунктів плану відповідно до змісту твору.

Пошуки роботи.

Мав чоловік гарного сина.

Минув місяць.

Багата вечеря.

Більше не буду красти.

Крадіжка вола.

 

6. Чого вчить цей твір?

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.8
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.9
Всього відгуків: 5
Оцінки та відгуки
  1. Буртова Ірина Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Мельничук Лілія Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Mykhailyk Yana
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Д'яченко Валентина Іванівна
    Гарно дякую за матеріал! Обов'язково використаю.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Ситнікова Катерина Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 2 відгука
docx
Додано
24 березня 2018
Переглядів
25668
Оцінка розробки
4.9 (5 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку