Літературне читання. ​Контрольна робота. Навичка читання мовчки (письмово). 3 клас В. Сухомлинський "Добре слово"

Про матеріал

Літературне читання. Контрольна робота. Навичка читання мовчки (письмово). 3 клас

В. Сухомлинський "Добре слово" (266 слів)

Перегляд файлу

 Контрольна робота

Навичка читання мовчки (письмово)

уч______ 3 класу _________________________________________
Дата___________________


 Добре слово

        В однієї жінки була маленька донька Оля. Коли дівчинці виповнилося п'ять років, вона тяжко захворіла: простудилась, почала кашляти й танула на очах. До нещасної матері почали приходити родичі: Олині тітки, дядьки, бабусі, дідусі. Кожен приносив щось смачне й поживне: липовий мед і солодке коров'яче масло, свіжі лісові ягоди й горіхи, перепелині яєчка й бульйон з курячого крильця. Кожен говорив: "Треба добре харчуватися, треба дихати свіжим повітрям і хвороба втече в ліси й на болота".

        Оля їла мед у стільниках* і солодке коров'яче масло, лісові ягоди й горіхи, перепелині яєчка й бульйон з курячого крильця. Але нічого не допомагало - дівчинка вже ледве вставала з ліжка.

        Одного дня біля хворої зібрались усі родичі. Дідусь Опанас сказав:
- Чогось їй не вистачає. А чого - і сам не можу зрозуміти. Раптом відчинились двері і в хату ввійшла прабабуся Олі - столітня Надія. Про неї родичі забули, бо багато років сиділа прабабуся Надія в хаті, нікуди не виходила. Але почувши про хворобу правнучки, вирішила навідати її.

      Підійшла до ліжка, сіла на ослінчик**, взяла Олину руку в свою, зморшкувату і маленьку, й сказала:

- Немає в мене ні медових стільників, ні солодкого коров'ячого масла, немає ні свіжих лісових ягід, ні горіхів, немає ні перепелиних яєчок, ні курячого крильця. Стара я стала, нічого не бачу. Принесла я тобі, мила моя правнучко, один-єдиний подарунок: сердечне бажання. Єдине бажання залишилось у мене в серці - щоб ти, моя квіточко, видужала й знову раділа ясному сонечкові.

     Така величезна сила любові була в цьому доброму слові, що маленьке Олине серце забилось частіше, щічки порозовішали, а в очах засяяла радість.
- Ось чого не вистачало Олі, - сказав дід Опанас. - Доброго слова.
                                                                                                                 

                                                                                                 Василь Сухомлинський
_____________________________________________________________________
Стільник* - лист, утворений чашечками з воску, що його бджоли й оси роблять для зберігання меду.

Ослінчик **— стілець, стільчик.

 

 

 

Завдання для перевірки розуміння прочитаного
(Василь Сухомлинський «Добре слово» (266 слів))


1. Скільки років було Олі?
а) 7,
б) 5,
в) 6
2. Що сталося з дівчинкою?
а) Простудилась,
б) впала,
в) загубилась.
3. Хто лікував Олю?
а) Лікарі
б) сусіди,
в) Родичі.
4. Який подарунок принесла столітня бабуся Надія?
а) Сердечне вітання,
б) сердечне бажання,
в) сердечні краплі.
5. Чим лікували хвору дівчинку родичі? Напишіть.
Кожен приносив щось смачне і поживне: _______________________________
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
6. Чого ж не вистачало Олі для повного одужання? Допишіть речення.
- Ось чого не вистачало Олі, - сказав дід Опанас. - _______________________
_________________________________________________________________

Оцінювання тестової роботи з перевірки навички читання мовчки
1. Читання мовчки: спосіб ______(б.)             темп ______(б.)
 

2. Розуміння прочитаного: ______ (б.)

Загальний бал___________

 

Вимоги до формування змісту та оцінювання тестової роботи

з перевірки навички читання мовчки в 3-4 класах

 

№ з/п

Види завдань

Кількість завдань

Кількість балів за кожне правильно виконане завдання

Максимальна кількість балів

1.

Читання мовчки: спосіб і темп. Спосіб читання мовчки оцінюється 1 балом за наявністю/відсутністю артикуляції під час читання. Темп читання максимально оцінюється 3 балами. Вчитель враховує обсяг тексту, який учень встиг прочитати за три хвилини: повністю (3 бали), не менше 2/3 (2 бали), не менше половини (1 бал), менше половини (жодного бала).

 

 

4 бали

2.

Розуміння прочитаного

 

 

 

2.1

Завдання закритого типу, які передбачають вибір одного із запропонованих трьох варіантів відповідей

 

1 бали

4 балів

2.2

Завдання відкритого типу, що виконуються без опори на запропоновані варіанти відповідей (на встановлення відповідності; на встановлення правильної послідовності; з короткою відповіддю: самостійне утворення форм слова, добір слів за певною ознакою тощо; з розгорнутою відповіддю творчого характеру: побудова речень, продовження тексту, висловлення власної думки тощо)

 

2 бали

4 бали

Разом

 

-

12 балів

 

        Зміст завдань такий самий, як і для перевірки розуміння учнями прочитаного вголос. Максимальна кількість балів за розуміння прочитаного мовчки становить 8 балів.            

         Перевірка розуміння прочитаного мовчки тексту повторного його перечитування не передбачає.

 

Завантаження...
Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 5
Оцінки та відгуки
  1. Рибакіна Анастасія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Маятіна Олена
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Білаш Оксана Йосифівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Чуракова Вікторія Миронівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Burusia Yulia
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 2 відгука
docx
Додано
24 березня 2018
Переглядів
44852
Оцінка розробки
5.0 (5 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку