|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
|
||||
|
|
|
|||
|
|
||||
|
Логопедичний посібник «Розкажи про звук»
Мета: формувати уявлення у дітей про артикуляційні уклади шиплячих, свистячих, сонорних звуків. Завдання: • вивчити та уточнити артикуляційний уклад шиплячих, свистячих, сонорних звуків; • порівняти артикуляційні уклади шиплячих і свистячих, сонорних, дзвінкі та глухі звуки; • диференціювати шиплячі і свистячі, сонорні, дзвінкі і глухі звуки. Призначення: посібник для вивчення та уточнення артикуляційних укладів шиплячих, свистячих, сонорних звуків, диференціації звуків. Позначення символів: • Губи: розтягнуті в усмішці /округлі / розімкнені. • Зуби: зімкнені / розімкнені. • Язик: опущений вниз / піднятий вгору. • Видихуваний повітряний струмінь: холодний /теплий / плавний / сильний. • Робота голосових зв'язок: звук дзвінкий / глухий.
Як грати з цим посібником?
1. Дитині пропонується визначити положення органів артикуляції при вимові звуку, пересунути маркери на відповідний символ. 2. Дитині пропонується визначити положення органів артикуляції при вимові двох диференційовних звуків, порівняти подібності та відмінності.
|