Інтегрований урок з предметами природознавством та читанням. Учні пригадають прийоми додавання та відніманняв межах 1000, для того щоб у майбутньому використати ці знання при обчисленні більш ускладнених виразів з багатоцифровими числами. Щоб складний матеріал виявився цікавим для сприйняття було використано зацікавлюючий момент, загадки, "Хвилинка краснопису" із завданнями творчого характеру, математичний диктант творчого характеру, відеоматеріали, гра "З якої казки", "Прийшов герой",, "Хто цей герой", робота з підручником, робота в групах, в парах, самостійна робота, тренінг "Сонечко", фізкультхвилинка, робота на картках, ігри дидактичного характеру, гра "Мікрофон".
КЗ « Яблунівська спеціалізована школа - інтернат I-III ступенів з поглибленим вивченням окремих предметів та курсів»
Урок з математики в 3 класі на тему:
«Закріплення прийомів додавання і віднімання трицифрових чисел у межах 1000»
Вчитель
початкових класів
Максюта З.І
I.Організована частина.
Пролунав дзвінок-
Починаємо урок.
Працювати старанно,
Щоб почути у кінці,
Що у нашім 3 класі,
діти просто молодці.
Вчитель: -Привітайте наших гостей, посміхніться.
Діти: Всіх присутнім ми зичимо здоров’я й тепла!
Вчитель:-В промінчиках добра,що засяяли на ваших обличчях ми і розпочинаємо наш урок. А урок наш буде незвичайним. На уроці математики ми подорожуватимемо з героями відомих казок,будемо отримувати від них різні завдання, які вимагатимуть від нас уяви, творчого мислення. І щоб все виконати, треба працювати дружньо, бути відповідальними, не зупинятися перед труднощами і звичайно підтримувати один одного, уважно слухати товариша.
II. Перевірка домашнього завдання:
III. Хвилинка краснопису:
Урок почнемо без зупинки з каліграфічної хвилинки.
1. Іжаки, коли сплять у холодну пору року, можуть не їсти 236 діб.
- Що таке доба?
- Скільки годин триває доба?
2. Записати число 632 і попереднє до нього.
3. Записати число 724 і наступне до нього.
4. Число 435 збільшити на 200.
5. Число 811 зменшити на 100.
- Назвати найбільше число.
- Назвати найменше число.
- Які ще числа ми вивчили?
- Назвати одноцифрові числа?
- Назвати двоцифрові числа.
- З чого складаються двоцифрові числа?
- Де стоять одиниці\ десятки?
- Скільки одиниць у числі 236?
- Скільки десятків у числі 633?
- Скільки сотень у числі 435?
IV. Актуалізація опорних знань:
V. Повторення вивченого
- Послухаємо іншу загадку, дізнаємося героя, і з якої казки він прийшов до нас.
Чапа і тихенько пхинька
Із голочок скринька,
Обтикана грибочками
І жовтими листочками(їжачок).
Пояснити прийом розв’язання:
534 635
+ 147 - 75
_____ _____
681 560
VI. Повідомлення теми та мети уроку:
(мотивація навчальної діяльності)
Яка звучить так: (запис на дошці).
Ми пригадаємо прийоми додавання і віднімання для того, щоб в майбутньому використати ці знання при обчисленні з багатоцифровими числами.
VII. Осмислення теми:
Першим прокидається з сонечком вітається. Ген, аж на сусідні села лине пісенька весела(півень).
Робота з підручником
№504
1-й стовпчик:
347
+265
______
612
2-й стовпчик:
869
-262
_____
607
Самостійна робота
1-й варіант
228
+205
_____
433
2-й варіант
600
-539
____
61
Фізкультхвилинка
Вітер віє нам в лице
Захиталось деревце
Вітер тихше, тихше, тихше,
Деревце все вище й вище
Вітер дерево колише, гойдає
То вперед, то назад пригинає
Птахи летять, відлятають
А діти тихенько за парти сідають.
VIII. Осмислення і систематизація знань:
А) - Відгадаємо наступного героя казки і завдання, яке він нам приготував.
Біла копиця йде води напиться
Хвицає ногами, бушує рогами,
Бородаю трясе, молоко несе,
Ласує лозою, зветься (козою)
Має вуса,пишний хвіст,
І погану звичку:
Спершу добре він поїсть,
Потім вмиє личко.(кіт)
Рівняння(робота в парах)
1-ша: 900+х=990
2-га: 800-х=300
3-я: х+250=450
4-та: (675-315)-х=450
В) – Слухаємо наступну загадку.
До пухнастого хвоста
Личить шубка їй руда.
Як рушає полювати,
Не виходить зайчик з хати(Лисиця).
Завдання: Задача №490(схема на дошці)
Звертати увагу на дисципліну і як сидять на уроці.
Тренінг «Сонечко»
Заповнимо своє маленьке серце теплотою, любов’ю, ніжністю. Повчимося це робити у сонечка.
IX. Закріплення теми:
Самостійна робота
Гра «Хто швидше»
1-й 476
-248
______
228
2-й: 325
+518
______
843
X. Підсумок уроку:
Гра «Мікрофон»( продовжи речення).
1. На уроці ми пригадали, які числа називаються одноцифрові, двоцифрові, трицифрові
2. Повторили: додавання і віднімання в межах тисячі.
Розв’язували: рівняння, задачі.
Працювали: в парах, в групах, самостійно.
Зустрілися з героями казок:
Пригадали казки:
XI. Оцінювання
XII. Домашнє завдання
Повторити одиниці вимірювання довжини, №515(всі), №516(в.р.)