Урок: «Закріплення прийомів додавання і віднімання трицифрових чисел у межах 1000»

Про матеріал

Інтегрований урок з предметами природознавством та читанням. Учні пригадають прийоми додавання та відніманняв межах 1000, для того щоб у майбутньому використати ці знання при обчисленні більш ускладнених виразів з багатоцифровими числами. Щоб складний матеріал виявився цікавим для сприйняття було використано зацікавлюючий момент, загадки, "Хвилинка краснопису" із завданнями творчого характеру, математичний диктант творчого характеру, відеоматеріали, гра "З якої казки", "Прийшов герой",, "Хто цей герой", робота з підручником, робота в групах, в парах, самостійна робота, тренінг "Сонечко", фізкультхвилинка, робота на картках, ігри дидактичного характеру, гра "Мікрофон".

Перегляд файлу

КЗ « Яблунівська спеціалізована школа - інтернат I-III ступенів з поглибленим вивченням окремих предметів та курсів»

 

 

 

 

 

 

 

 

Урок з математики в 3 класі на тему:

«Закріплення прийомів додавання і віднімання трицифрових чисел у межах 1000»

 

 

 

 

 

 

 

 

Вчитель

початкових класів

Максюта З.І

I.Організована частина.

    Пролунав дзвінок-

    Починаємо урок.

    Працювати старанно,

    Щоб почути у кінці,

    Що у нашім 3 класі,

    діти просто молодці.

Вчитель: -Привітайте наших гостей, посміхніться.

Діти: Всіх присутнім ми зичимо здоров’я й тепла!

Вчитель:-В промінчиках добра,що засяяли  на ваших обличчях ми і розпочинаємо наш урок. А урок наш буде незвичайним. На уроці математики ми подорожуватимемо з героями відомих казок,будемо отримувати від них різні завдання, які вимагатимуть від нас уяви, творчого мислення. І щоб все виконати, треба працювати дружньо, бути відповідальними, не зупинятися перед труднощами і звичайно підтримувати один одного, уважно слухати товариша.

II. Перевірка домашнього завдання:

  • Що було на домашнє завдання?(№501)
  • На скільки дій була задача?
  • Що знаходили першою дією?
  • Що дізналися, виконавши другу дію?
  •  Про що дізналися третьою дією?
  • Записати відповідь до задачі.

III. Хвилинка краснопису:

Урок почнемо без зупинки з каліграфічної хвилинки.

  • Хвилинка каліграфії буде в нас із завданнями творчого характеру.

1. Іжаки, коли сплять у холодну пору року, можуть не їсти 236 діб.

 - Що таке доба?

 - Скільки годин триває доба?

2. Записати число 632 і попереднє до нього.

3. Записати число 724 і наступне до нього.

4. Число 435 збільшити на 200.

5. Число 811 зменшити на 100.

 - Назвати найбільше число.

 - Назвати найменше число.

 -  Які ще числа ми вивчили?

 - Назвати одноцифрові числа?

  - Назвати двоцифрові числа.

   - З чого складаються двоцифрові числа?

 - Де стоять одиниці\ десятки?

 - Скільки одиниць у числі 236?

 - Скільки десятків у числі 633?

 - Скільки сотень у числі 435?

IV. Актуалізація опорних знань:

  • Чи любите ви казки?
  • Чому ви любите казки?
  • Діти, які казки ви знаєте?
  • Послухаємо загадку, вгадаємо героя і дізнаємося, з якої казки він завітав.
  • Сірий зубастий по полю блукає, всіх звірів лякає, ягнят шукає(вовк).
  • З якої казки він до нас завітав?
  • Вовк ловив рибку і тому приніс нам гру «Рибалка»( усний рахунок)(відео).

V. Повторення вивченого

 - Послухаємо іншу загадку, дізнаємося героя, і з якої казки він прийшов до нас.

Чапа і тихенько пхинька

Із голочок скринька,

Обтикана грибочками

І жовтими листочками(їжачок).

  • Як називається казка?

Пояснити прийом розв’язання:

   534                    635

+ 147                 -  75 

_____                 _____

681                     560

  • Що можете сказати про ці приклади?

VI. Повідомлення теми та мети уроку:

(мотивація навчальної діяльності)

  • Ось ми  і підійшли до теми уроку.

Яка звучить так: (запис на дошці).

Ми пригадаємо прийоми додавання і віднімання для того, щоб в майбутньому використати ці знання при обчисленні з багатоцифровими числами.

VII.  Осмислення теми:

  • Відгадаємо іншого героя казки, і дізнаємося,яке завдання він нам приготував.

Першим прокидається з сонечком вітається. Ген, аж на сусідні села лине пісенька весела(півень).

  • З якої він казки завітав до нас?

Робота з підручником

№504

1-й стовпчик:

    347

 +265

______

612

2-й стовпчик:

  869

-262

_____

607

Самостійна робота

1-й варіант

  228

+205

_____

433

2-й варіант

  600

-539

____

61

Фізкультхвилинка

Вітер віє нам в лице

Захиталось деревце

Вітер тихше, тихше, тихше,

Деревце все вище й вище

Вітер дерево колише, гойдає

То вперед, то назад пригинає

Птахи летять, відлятають

А діти тихенько за парти сідають.

VIII. Осмислення і систематизація знань:

А)  - Відгадаємо наступного героя казки і завдання, яке він нам приготував.

Біла копиця йде води напиться

Хвицає ногами, бушує рогами,

Бородаю трясе, молоко несе,

Ласує лозою, зветься (козою)

  • Вона принесла нам роботу в групах ; розв’язати завдання на карточках.
  • Б) Слухаємо наступну загадку:

Має вуса,пишний хвіст,

 І погану звичку:

Спершу добре він поїсть,

Потім вмиє личко.(кіт)

  • З якої казки він до нас прийшов?

Рівняння(робота в парах)

1-ша: 900+х=990

2-га: 800-х=300

3-я: х+250=450

4-та: (675-315)-х=450

В) – Слухаємо наступну загадку.

До пухнастого хвоста

Личить шубка їй руда.

Як рушає полювати,

Не виходить зайчик з хати(Лисиця).

Завдання: Задача №490(схема на дошці)

Звертати увагу на дисципліну і як сидять на уроці.

Тренінг «Сонечко»

Заповнимо своє маленьке серце теплотою, любов’ю, ніжністю. Повчимося це робити у сонечка.

  • Я – маленьке сонечко. Я прокидаюся, вмиваюся, розчісую свої промінчики і піднімаюся над обрієм. Я – велика куля. В мене багато тепла і світла. Я дарую своє тепло всій землі – лісам, річкам, лукам. Я вдихаю тепло. Я лечу над землею та освітлюю листочки, квіточки. Погляньте, як красиво навкруги.

IX.  Закріплення теми:

  • Учні працюють на карточках
  • Решта:

Самостійна робота

Гра «Хто швидше»

1-й 476

     -248

______

228

2-й: 325

      +518

______

843

X. Підсумок уроку:

Гра «Мікрофон»( продовжи речення).

1. На уроці ми пригадали, які числа називаються одноцифрові, двоцифрові, трицифрові

2. Повторили: додавання і віднімання в межах тисячі.

Розв’язували: рівняння, задачі.

Працювали: в парах, в групах, самостійно.

Зустрілися з героями казок:

Пригадали казки:

  • Який з героїв казок добрий? Злий?Хитрий?

XI. Оцінювання

  • На кого ви хотіли б бути схожими?
  • Виставити оцінки.

XII. Домашнє завдання

Повторити одиниці вимірювання довжини, №515(всі), №516(в.р.)

docx
Додав(-ла)
Максюта Зоя
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
Додано
7 січня 2019
Переглядів
663
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку