Конкурс «Щасливий випадок»
Ми починаємо змагання кмітливих і винахідливих математиків .
1. «Хто більше.»
1.Назвати найбільше натуральне число.
2.Назвати найменше натуральне число.
3.Яке натуральне число не впливає на результат дії множення?
4. Яке натуральне число не впливає на результат дії додавання?
5.Рівність, що містить невідоме.
6.Рівність , що справджується при всіх значеннях змінних.
7.Як називаються сторони рівнобедреного трикутника?
8.Як називаються сторони прямокутного трикутника?
9.Сота частина числа.
10.Сума кутів будь-якого трикутника.
11.Сума кутів будь-якого чотирикутника.
12.Скільки становить частина доби?
13.Які числа називаються взаємно оберненими?
14.Які числа називаються взаємно простими?
15.Чому дорівнює добуток взаємно обернених чисел?
2.Хто найстрашніший звір у савані?
Антилопи бояться лева. Лев побоюється слона. А кого боїться слон? Ти дізнаєшся про це, якщо послідовно з’єднаєш групи точок, координати яких наведені нижче.
1) (-4;2), (-2;3), (-2;4), (-1;4),(-2;3), (1;3), (2;2), (1;1),(-2;1), (-4;2).
2).(2;2), (3;2), (3;1), (4;1),(4;0).
3. «Заморочки із шкатулки.»
1. 22=4, 33=9, кут в квадраті дорівнює …
2.Під лупу, яка дає збільшення у три рази розглядають кут 15 .Якої величини буде кут?
3.Що є на небі , на естраді і часто записується між числами, що порівнюються?
4.Без чого не може обійтися мисливець, барабанщик,математик?
5.На скільки швидкість за течією більша від швидкості проти течії?
6.Скільки хвилин на добу зустрічаються хвилинна і годинна стрілка?
3. «Відгадай загадку»
1.Двічі родиться ,а вмирає. (Птах)
2.П’ятдесят два орли а тільки одне яйце знесли.(Тижні, рік).
3.Сім соколят на одній постелі сплять.(Тижні).
4.Чотири брати вулицями бродять, один одного хочуть перегнати але не переганяють, один від одного не відстають.(Колеса)
5.Тисячі братів одним поясом підперезані.(Сніп).
6.Сто один брат і всі в один ряд.(Тин).
7.Дванадцять панів на одному поводі.( Граблі)
8.Хто чотирма руками сіно їсть? (Вила)
9.Дванадцять братів один за одним ходять , один одного не обходять. (Місяці).
4.Розгадай ребуси.
5.Намалювати малюнок, де зустрічаються геометричні фігури і числа.
Літературний антракт.
«Зрозумів по своєму».
Батько глянув у щоденникі питає:
«Грицю,це ж за що тобі учитель вліпив одиницю?
Гриць знітився і промимрив так, що ледве чути:
«Та то я не міг сьогодні кореня добути.»
«Ой лелечко чи ви чули?» -обурилась мати.
Вже й дитину заставляють корені тягати.
Л.Б.Багрій