Математичні диктанти

Про матеріал
Математичні диктанти використовуються у початкових класах при вивчені всіх тем, передбачених програмою. Їх можна проводити на різних етапах уроку. На етапі усних обчислень здебільшого у зошитах записуються лише відповіді. Середня тривалість виконання одного завдання 2-4 хвилини. Диктанти складені так, що їх найдоцільніше використовувати на етапі усних обчислень. Завдання математичних диктантів сприяють формуванню обчислювальних навичок, розвивають логічне мислення, закріплюють програмний матеріал.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Математичні диктанти3 клас. Табличне множення і ділення. Підготувала: вчитель початкових класів. Григоренко Тетяна Дмитрівна

Номер слайду 2

1. Добуток чисел 5 і 7 збільшити на 36.2. Є два добутки 4·6 і 5·5. Запишіть більший результат.3. Добуток чисел 5 і 9 доповніть до 80. 4. Запишіть у дециметрах і сантиметрах 28 см; 40 см ;93 см;5. В одній коробці 5 олівців,а в другій-у 3 рази більше. Скільки всього олівців в двох коробках ?

Номер слайду 3

1. Добуток чисел 5 і 9 доповнити до 80.2. Число 5 збільште у 8разів.3. Запишіть у дециметрах і сантиметрах: 28см;40 см; 96см;4. Зменшуване-85,від'ємник-добуток чисел 4і4. Запишіть різницю.5. Запишіть значення виразу 5·а,якщо а=4; а=7;а=9;6. Добуток-36,другий множник-4. Запишіть перший множник.

Номер слайду 4

1. Добуток чисел 4 і 8 зменшити на 19.2. Число 42 збільшити на добуток чисел 4 і 9.3. Перший доданок – добуток чисел 4 і 7, другий – 48. Запишіть суму.4. Зменшуване – 96, від'ємник – добуток 4 і 6. Запишіть різницю.5. Маса зайця – 4 кг, а гуски – 2 кг. Чому дорівнює маса 6 зайців і гуски? На скільки більша маса 4 гусок, ніж 1 зайця?

Номер слайду 5

1. Перший множник-6,добуток 48. Запишіть другий множник.2. Число 30 зменшили у 5 разів і отриманий результат зменшили на 6.3. Чверть від 20 збільште у 3 рази.4. Резинку завдовжки 4 м розтягнули у 3 рази,а потім скоротили у 2 рази. Яку довжину отримали?5. Запишіть розв'язки рівнянь:х·3=9; х:3=9.

Номер слайду 6

1. Перший множник-2,другий множник-частка чисел 40 і 5. Запишіть добуток.2. Число 45 зменште у 5 разів і результат зменште на 3.3. Третину від 27 зменште на 5.4. Ділене-25,дільник-різниця чисел 53 і 48. Запишіть частку.5. Тато з’їв 20 вареників,мама-на 5 вареників менше,а Настя-у 5 разів менше,ніж тато. Скільки вареників з’їла Настя?

Номер слайду 7

1. Додали 7 разів по 6. Скільки отримали?2. Добуток чисел 6 і 5 доповніть до 48.3. На скільки годин третина доби більша,ніж 1 година?4. Скільки секунд у половині хвилини?5. У тролейбусі було 6 пасажирів,на першій зупинці їх число зросло у 4 рази,а на другій-зменшилось на 9 пасажирів. Скільки пасажирів стало у тролейбусі?

Номер слайду 8

1. Добуток чисел 6і8 збільште на 35.2. Чверть доби збільште у 6 разів. Скільки це годин?3. Добуток чисел 6 і 9 доповніть до 100.4. Дротину завдовжки 28 дм розрізали на шматки, по 4 дм кожен. Скільки вийшло шматків?5. Від шнура завдовжки 2 м відрізали 3 дм. Яка довжина решти шнура?

Номер слайду 9

1. Суму чисел 3 і 4 збільште у 8 разів.2. Чисол 91 зменште на частку 30 і 6.3.Є два добутки:7·5 і 6·6. Запишіть менший результат.4. Запишіть частку 45кг і 5кг.5. Скільки книжок ціною 2 грн. можна купити за 14 грн.6. Вартість чотирьох м’ячів 32 грн. Чому дорівнює вартість двох м’ячів?

Номер слайду 10

До зустрічі!

pptx
Пов’язані теми
Математика, Матеріали до уроків
НУШ
Додано
11 січня
Переглядів
184
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку