Математичні ігри для учнів початкових класів

Про матеріал
Ігри на уроках математики в початкових класах: 1. Вступна частина: o Привітання учнів та вчителів. o Коротке пояснення мети та значення використання ігор на уроках математики. 2. Пояснення правил гри: o Вчитель пояснює правила гри, яку будуть грати на уроці. o Вчитель демонструє приклади та пояснює, як грати гру. 3. Гра: o Учні грають у вибрану гру, дотримуючись правил. o Вчитель спостерігає за ходом гри, надає допомогу та вказівки, якщо потрібно. 4. Обговорення результатів: o Вчитель проводить обговорення результатів гри. o Учні діляться своїми спостереженнями та враженнями від гри. 5. Використання гри для закріплення матеріалу: o Вчитель пояснює, як можна використовувати гру для закріплення вивченого матеріалу. o Учні виконують завдання, пов'язані з матеріалом уроку, використовуючи елементи гри. 6. Заключна частина: o Підсумки уроку та подяка учням за активну участь. o Заклик до використання ігор на майбутніх уроках математики.
Перегляд файлу

 Ігри на уроках математики в початкових класах:

1.      Вступна частина:

o    Привітання учнів та вчителів.

o    Коротке пояснення мети та значення використання ігор на уроках математики.

2.      Пояснення правил гри:

o    Вчитель пояснює правила гри, яку будуть грати на уроці. o        Вчитель демонструє приклади та пояснює, як грати гру.

3.      Гра:

o    Учні грають у вибрану гру, дотримуючись правил.

o    Вчитель спостерігає за ходом гри, надає допомогу та вказівки, якщо потрібно.

4.      Обговорення результатів:

o    Вчитель проводить обговорення результатів гри.

o    Учні діляться своїми спостереженнями та враженнями від гри.

5.      Використання гри для закріплення матеріалу:

o    Вчитель пояснює, як можна використовувати гру для закріплення вивченого матеріалу.

o    Учні виконують завдання, пов'язані з матеріалом уроку, використовуючи елементи гри.

6.      Заключна частина:

o    Підсумки уроку та подяка учням за активну участь.

o    Заклик до використання ігор на майбутніх уроках математики.

Цей хід уроку можна адаптувати та доповнити залежно від вікових особливостей учнів та матеріалу, який вивчається на уроці математики.

Вступна частина:

Привітання учнів та вчителів:

Вчитель: Доброго дня, дорогі учні! Сьогодні ми з вами зустрілися на уроці математики, але сьогоднішній урок буде трохи особливим. Я вітаю вас із задоволенням і радістю, адже сьогодні ми будемо використовувати ігри на нашому уроці!

Коротке пояснення мети та значення використання ігор на уроках математики:

Вчитель: Ігри на уроках математики мають велике значення. Вони допомагають нам краще засвоювати математичні поняття, розвивати логічне мислення та навички розв'язування задач. Граючись, ми активізуємо свої мозкові процеси, вчимося співпрацювати в команді та розвиваємо творче мислення. Крім того, ігри роблять процес навчання більш захопливим та цікавим. Вони допомагають нам побачити математику з нового ракурсу і зрозуміти, що вона може бути цікавою та веселою.

Ця вступна частина підкреслює радість та задоволення вчителя від використання ігор на уроці математики, а також пояснює важливість ігор для кращого засвоєння математичних понять та розвитку різних навичок учнів.

 

Розпишемо дві ігри, правила та завдання для уроку математики в початкових класах:

Ігра 1: "Математичний міст" Правила:

       Учні розподіляються на дві команди.

       Кожна команда має побудувати міст, використовуючи картки з числами.

       Кожна команда по черзі кладе картку з числом на стіл, утворюючи послідовність чисел.

       Мета гри - побудувати міст, на якому числа будуть розташовані в правильному порядку.

Завдання:

       Вчитель дає кожній команді набір карток з числами.

       Команди по черзі кладуть картки на стіл, утворюючи послідовність чисел.

       Перемагає команда, яка першою побудує міст з числами в правильному порядку.

Ігра 2: "Математична пам'ять" Правила:

       На столі розміщуються картки з числами або математичними завданнями.

       Учні по черзі обирають дві картки і перевертають їх.

       Якщо числа або відповіді на завдання збігаються, учень забирає пару карток і отримує бал.

       Якщо числа або відповіді не збігаються, картки повертаються рубашкою вниз.

Завдання:

       Вчитель підготовлює картки з числами або математичними завданнями, які відповідають вивченому матеріалу.

       Учні по черзі обирають дві картки і перевертають їх.

       Якщо числа або відповіді збігаються, учень забирає пару карток і отримує бал.

       Гра триває до тих пір, поки всі пари карток не будуть зібрані.

       Перемагає учень, який зібрав найбільшу кількість пар карток.

Ці ігри можна адаптувати та доповнити залежно від вікових особливостей учнів та матеріалу, який вивчається на уроці математики.

Заключна частина:

Підсумки уроку та подяка учням за активну участь:

Вчитель: Дорогі учні, дякую вам за активну участь у цих математичних іграх. Ви продемонстрували свої знання та навички, а також показали, що математика може бути цікавою та захопливою. Ви добре співпрацювали у командах, розвивали свою логіку та математичне мислення. Дякую вам за це!

Заклик до використання ігор на майбутніх уроках математики:

Вчитель: Я хотів би закликати вас використовувати ігри на майбутніх уроках математики.

Вони допомагають навчатися та закріплювати математичні поняття весело та ефективно. Граючись, ви розвиваєте свої навички, вирішуєте завдання та співпрацюєте зі своїми однокласниками. Також, ігри можуть бути використані як мотивація для вивчення математики. Тож не бійтеся експериментувати та використовувати ігри на майбутніх уроках математики!

Ця заключна частина підкреслює значення активної участі учнів у математичних іграх, а також закликає вчителів використовувати ігри на майбутніх уроках математики для більш ефективного та захопливого навчання.

 

 

pdf
Пов’язані теми
Математика, Інтегровані уроки
Інкл
Додано
12 жовтня
Переглядів
61
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку