Математичний бал - розробка уроку для учнів 1-го класу

Про матеріал
«Запрошуємо на бал не звичний, а математичний» Тема: Додавання і віднімання виду 10+7, 17-7, 17-10. Вимірювання довжини предметів. Побудова відрізків заданої довжини. Розв’язування задач
Перегляд файлу

Урок-гра

«Запрошуємо на бал не звичний, а математичний»

Тема: Додавання і віднімання виду 10+7, 17-7, 17-10. Вимірювання довжини предметів. Побудова відрізків заданої довжини. Розв’язування задач

Мета: ознайомити учнів з прийомами додавання і віднімання, що ґрунтуються на знанні десяткового складу чисел, закріплювати нумерацію в межах 20, формувати уміння складати та розв’язувати приклади і задачі на додавання і віднімання, викликати інтерес до вивчення математики

Обладнання: картки з прикладами, презентація, казкові герої, таблиця, кубик Блума.

 

Хід уроку

I. Організація класу до уроку

Ми раді вітати Вас в нашому класі

Зичимо щастя й добра - доброго дня!

 

II. Повідомлення теми і мети уроку. Мотивація навчальної діяльності.

- Діти, сьогодні ми відвідуємо володіння королеви Математики. Королева влаштувала бал. До її палацу з’їжджаються різні гості.   

 Кожен із гостей підготував сюрприз-завдання, пов’язані з темою нашого уроку. Паняночки, виконаймо їх правильно, швидко і охайно.

Це і буде перепусткою до королівського балу.

- Але щоб королева Математика до нас завітала, необхідно щоб двері відчинились. Зробимо чарівні рухи: двічі тупнути лівою ногою, тричі плеснути в долоні над головою, повернутися праворуч, повернутися ліворуч. Вимовити: «Раз, два, три — в гості, королево, до нас прийди!»

Королева Математика:

І сувора, й солов’їна

Математика-країна.

Праця тут іде завзята,

Вмій лиш спритно рахувати!

 

- Дякуємо, королево, що завітали до наших дівчат і сподіваюся, що у нас на уроці вийде спритно рахувати, познайомитися із прикладами нового типу, накреслити відрізки та вчасно потрапити на математичний бал!

III. Актуалізація опорних знань

     1. Робота із цеглинками LEGO/

Капітан-качатко Піп

Прочитав багато книг,

Плавав він за океан,

В різних країнах побував

І до діток завітав.

Піп приніс для нас квитки,

Для маляток загадки.

 

(Діти працюють із цеглинками, будують числову вежу, знаходять правильну відповідь-цеглинку)

 

2. Будуємо із цеглинок число другого десятка. Робота в парах.

 

3. Хвилинка каліграфії.

- Пропишіть те число, яке ви виклали у зошиті. Пишіть охайно та старанно.

 

4. Робота із числовим променем.

  • Дуже поспішає потрапити на бал Незнайко. Королева дала йому ось таке завдання : написати числа другого десятка. Давайте глянемо, чи всі числа написав Незнайко? Які пропустив?

11    13   15   16   18   20

  • Самостійно запишіть числа другого десятка.

 

5. Гра «З чого складається число»

 

  • Оскільки Незнайко не впорався із першим завданням, то королева запропонувала йому зазирнути в казкові будиночки і розкласти числа на розрядні доданки.

 

 

 

   

 

 

6. Гра "Математична пара". Робота на платформі LearningApps

- Дуже швидко знайдемо математичну пару.

IV. Вивчення нового матеріалу.

1. Робота над новим матеріалом.

  • Дівчинка Новинка мріє навчити дітей розв’язувати приклади нового типу, а потім потрапити на бал.

10+4=14                   17-10=7                  19-9=10

 

 10 7      10    9

 

2. Робота з підручником.

- Необхідно зменшити запропоновані числа на 10.

 

3. Гра "Виправ помилку". Робота в групах.

 

Буратіно-пустунець

Не любив книжок, і грець.

Носом довгим лиш вертів,

А навчатись не хотів,

Подивіться – от дивак:

Розв`язав  він все не так.

Розв`язування прикладів, з якими не впорався Буратіно.

12 - 2 = 10

14 - 10 = 5

11 - 1 = 1

15 - 10 = 5

17 - 7 = 10

20 -10 = 2

 

Фізкультхвилинка

 

IV. Закріплення вивченого матеріалу.

1. Розв'язання задачі.

Артемко розмістив у альбомі 10 світлин з відпочинку на морі та 5 світлин зі змагань із футболу. Скільки всього світлин розмістив Артемко в альбомі?

 

2. Завдання на уважність.

- Допоможіть Маші також потрапити на бал та порахувати, скільки ж пташок вона загубила по дорозі.

 

3. Креслення відрізків. Робота з підручником.

  • На бал поспішає потрапити і принцеса Геометрія. Вона, як і всі дівчата, полюбляє різні свята, але хвилюється, що ви їй не допоможете накреслити відрізок, довжина якого дорівнює сумі довжин скріпки та ручки.

V. Підсумок уроку

1.Рефлексія

Молодці! Ви дуже гарно справилися з усіма завданнями на уроці. Адже, ви багато вивчили, багато знаєте.  Своєю працею, своїми знаннями і вміннями ви допомогли всім гостям потрапити на бал до королеви Математики. А тепер дізнаємося, чи вона задоволена вами.

 

Королева Математики: - Дякую, паняночки, за чудову роботу, любіть математику, старанно навчайтеся. Ви потрапили на матемачний бал!

 

2. Пісенька про математику

https://www.youtube.com/watch?v=RvWRmdNjzfo

docx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
НУШ
Додано
21 березня 2021
Переглядів
332
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку