Математична гра із логічними завданнями - "Логік". Можна проводити у 9-11 класах, як на уроці, так і у вільний від уроків час, або підчас математичного тижня.
Приворотський ліцей Орининської сільської ради Кам'янець-Подільського району Хмельницької областіМатематичний квест: «Logic» для учнів 5-9 класів. Підготувалаучитель математики. Юрчук В. М.
Номер слайду 2
Мета:формувати навички навчально-пізнавальної, інформаційної та комунікативної компетенцій;розвивати творчий потенціал учнів, вміння орієнтуватися в різноманітних ситуаціях, логічне мислення,швидкість думки; виховувати повагу один до одного, уміння спілкуватися з учасниками квесту, працювати в команді;підвищити мотивацію до вивчення математики.
Номер слайду 3
Правила гри1. Грають 4 команди (учні 5-9 класів).2. Команда автоматично приймає ці Правила і зобов'язується неухильно їх виконувати.3. Команди виконують завдання в приміщенні школи.4. Під час гри командам потрібно знайти певне місце і там виконати завдання. Щоб це зробити, їм потрібно не тільки добре і швидко міркувати, але ще вміти діяти чітко і злагоджено.5. У кожному пункті командам видається завдання, якщо ви вірно розгадуєте його за відведений час, то одержуєте бали та наступне завдання. 6. Кожна команда має маршрутний лист, в якому зазначаються успішно пройдені випробування. Записи в маршрутному листі виконує черговий на відповідному пункті модератор.7. Членам команди необхідно мати ручки і чисті аркуші паперу.8. Гра ведеться чесно, без підказок .9. Переможницею вважається команда, яка першою виконає всі завдання і досягне фінішу.10. Тривалість гри – 1 год.
Номер слайду 4
Епіграф:«Предмет математики настільки серйозний, що слід не пропускати нагоди зробити його трохи цікавішим» Б. Паскаль
Номер слайду 5
«ТАНГРАМІЯ»Три мудреці придумали "Ши-Чао-Тю" - квадрат, розрізаний на сім частин. Кажуть, що танграм був улюбленою грою Наполеона, який у вигнанні проводив багато годин за цією забавкою, випробовуючи своє терпіння і винахідливість. Гра полягає у тому, щоб із семи частин квадрата складати різноманітні фігури, силуети предметів за зразком або задумом. Завдання: скласти якомога більше фігур. Перша фігура – квадрат.(Кожна фігура – 1 бал). Час - 7 хв.
Номер слайду 6
«Шифрувальник»Дана кодувальна таблиця. Шифр Цезаря. За допомогою таблиці розгадати хто автор вірша, який зображений на фото?(.
Номер слайду 7
«Реставратор»Розшифруйте прізвища відомих математиків. (Кількість балів – 5). Час – 5 хв.
Номер слайду 8
«Друдли» Уважно розгляньте малюнок. Що ви бачите на ньому?
Номер слайду 9
«Склади число»Задача 1. ТРИ+ДВА =ПЯТЬ . Надайте числову відповідь. Нагадуємо - за різними буквами ховаються різні цифри. Задача 2. MAN+WOMAN = CH1 LD. Надайте числову відповідь. Нагадуємо - за різними буквами ховаються різні цифри.(Кожна задача- 1 бал). Час – 8 хв.
Номер слайду 10
«Логічне лото» По чому люди часто ходять, але ніколи не їздять? (По драбині.)Скільки хвилин потрібно варити круте яйце? (Жодної, бо воно вже зварене.)Коли чорній кішці найлегше пробратись у хату? (Коли двері відчинено.)Без чого не можна побудувати дім? (Без кутів.)За що учня вигнали з класу? (За двері.)Чому капелюхи носять? (Тому що самі вони не ходять.)Хто найбільшу шапку носить? (Хто найбільшу голову має.)Скільки спиць треба для доброго колеса. (Жодної, бо колесо і так добре.)У кого є ще такі голки, як у їжака? (У їжачихи.)Через що ви ходите до школи? (Через поріг.)Який вогонь не пече? (Намальований.)У яку бочку не можна нічого налити, хоч вона і справна? (У повну.)На яке запитання не можна відповісти: «Так.»? (На запитання: «Ти спиш?»)Скільки хлібин і калачів печуть в однім році? (Жодного, хліб печуть у печі.)Скільки картоплин у горщик улізе? (Жодної, бо картопля те лазить.)Чому старий дід капелюх купує? (Тому, що задарма ніхто не дає.)(Кількість балів – 8). Час – 5 хв.
Номер слайду 11
«Ігри із сірниками»Завдання 1. Два стакани складають із 10 сірників. Перекладіть 6 сірників так, щоб утворився будиночок.
Номер слайду 12
«Ігри із сірниками»Задача 2. Перекласти чотири сірники, щоб із топора утворилось три рівні трикутники.