Математичний квест - "Логік"

Про матеріал
Математична гра із логічними завданнями - "Логік". Можна проводити у 9-11 класах, як на уроці, так і у вільний від уроків час, або підчас математичного тижня.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Приворотський ліцей Орининської сільської ради Кам'янець-Подільського району Хмельницької областіМатематичний квест: «Logic» для учнів 5-9 класів. Підготувалаучитель математики. Юрчук В. М.

Номер слайду 2

Мета:формувати навички навчально-пізнавальної, інформаційної та комунікативної компетенцій;розвивати творчий потенціал учнів, вміння орієнтуватися в різноманітних ситуаціях, логічне мислення,швидкість думки; виховувати повагу один до одного, уміння спілкуватися з учасниками квесту, працювати в команді;підвищити мотивацію до вивчення математики.

Номер слайду 3

Правила гри1. Грають 4 команди (учні 5-9 класів).2. Команда автоматично приймає ці Правила і зобов'язується неухильно їх виконувати.3. Команди виконують завдання в приміщенні школи.4. Під час гри командам потрібно знайти певне місце і там виконати завдання. Щоб це зробити, їм потрібно не тільки добре і швидко міркувати, але ще вміти діяти чітко і злагоджено.5. У кожному пункті командам видається завдання, якщо ви вірно розгадуєте його за відведений час, то одержуєте бали та наступне завдання. 6. Кожна команда має маршрутний лист, в якому зазначаються успішно пройдені випробування. Записи в маршрутному листі виконує черговий на відповідному пункті модератор.7. Членам команди необхідно мати ручки і чисті аркуші паперу.8. Гра ведеться чесно, без підказок .9. Переможницею вважається команда, яка першою виконає всі завдання і досягне фінішу.10. Тривалість гри – 1 год.

Номер слайду 4

Епіграф:«Предмет математики настільки серйозний, що слід не пропускати нагоди зробити його трохи цікавішим» Б. Паскаль

Номер слайду 5

«ТАНГРАМІЯ»Три мудреці придумали "Ши-Чао-Тю" - квадрат, розрізаний на сім частин. Кажуть, що танграм був улюбленою грою Наполеона, який у вигнанні проводив багато годин за цією забавкою, випробовуючи своє терпіння і винахідливість. Гра полягає у тому, щоб із семи частин квадрата складати різноманітні фігури, силуети предметів за зразком або задумом. Завдання: скласти якомога більше фігур. Перша фігура – квадрат.(Кожна фігура – 1 бал). Час - 7 хв.

Номер слайду 6

«Шифрувальник»Дана кодувальна таблиця. Шифр Цезаря. За допомогою таблиці розгадати хто автор вірша, який зображений на фото?(.

Номер слайду 7

«Реставратор»Розшифруйте прізвища відомих математиків. (Кількість балів – 5). Час – 5 хв.

Номер слайду 8

«Друдли» Уважно розгляньте малюнок. Що ви бачите на ньому?

Номер слайду 9

«Склади число»Задача 1. ТРИ+ДВА =ПЯТЬ . Надайте числову відповідь. Нагадуємо - за різними буквами ховаються різні цифри. Задача 2. MAN+WOMAN = CH1 LD. Надайте числову відповідь. Нагадуємо - за різними буквами ховаються різні цифри.(Кожна задача- 1 бал). Час – 8 хв.

Номер слайду 10

«Логічне лото» По чому люди часто ходять, але ніколи не їздять? (По драбині.)Скільки хвилин потрібно варити круте яйце? (Жодної, бо во­но вже зварене.)Коли чорній кішці найлегше пробратись у хату? (Коли двері відчинено.)Без чого не можна побудувати дім? (Без кутів.)За що учня вигнали з класу? (За двері.)Чому капелюхи носять? (Тому що самі вони не ходять.)Хто найбільшу шапку носить? (Хто найбільшу голову має.)Скільки спиць треба для доброго колеса. (Жодної, бо колесо і так добре.)У кого є ще такі голки, як у їжака? (У їжачихи.)Через що ви ходите до школи? (Через поріг.)Який вогонь не пече? (Намальований.)У яку бочку не можна нічого налити, хоч вона і справна? (У повну.)На яке запитання не можна відповісти: «Так.»? (На запитан­ня: «Ти спиш?»)Скільки хлібин і калачів печуть в однім році? (Жодного, хліб печуть у печі.)Скільки картоплин у горщик улізе? (Жодної, бо картопля те лазить.)Чому старий дід капелюх купує? (Тому, що задарма ніхто не дає.)(Кількість балів – 8). Час – 5 хв.

Номер слайду 11

«Ігри із сірниками»Завдання 1. Два стакани складають із 10 сірників. Перекладіть 6 сірників так, щоб утворився будиночок.

Номер слайду 12

«Ігри із сірниками»Задача 2. Перекласти чотири сірники, щоб із топора утворилось три рівні трикутники.

Номер слайду 13

«Ребуси»

Номер слайду 14

«КІНЦЕВА»

Номер слайду 15

Дякую за увагу!!!

pptx
Додано
20 лютого
Переглядів
803
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку