Математичний квест «Чарівний букет»

Про матеріал
Математичний квест розвиває стійкий інтерес до математики, сприяє формуванню творчої особистості, формуванню комунікаційної компетентності, вихованню поваги до суперника, стійкості, волі до перемоги, спритності; повторенню й закріпленню основного матеріалу в нестандартній формі; розширенню зв'язків з іншими предметами.
Перегляд файлу

                  Математичний квест «Чарівний букет»

 

Спрямованість: 8 – 9 класи

Мета: розвиток стійкого інтересу до математики, формування творчої особистості. формування комунікаційної компетентності, виховання поваги до суперника, стійкості, волі до перемоги, спритності; повторення й закріплення основного матеріалу в нестандартній формі; розширення зв'язків з іншими предметами.

Очікувані результати:

  • збільшення активності та рухливості учнів ;
  • мотивація до вивчення теорії з предмету;
  • формування навичок командної гри у процесі спільної діяльності;
  • підвищення загальної культури учнів;
  • розвиток логічного мислення, пам’яті, уваги, уяви, спостережливості;
  •  підвищення загального рівня розвитку  школярів. 

Обладнання: картки з завданнями та підказками, бланк відповідей, ручка.

 

Хід гри

 

 Інтелектуально-динамічна гра, яка полягає у проходженні командою вказаного маршруту і передбачає виконання спеціальних завдань.

У грі беруть участь дві команди: 8 і 9 класів. Умови:

  • Вибрати капітанів команд;
  • Придумати назви команд;
  • У вказаний час отримати завдання з умовами та картами маршруту;
  • Спочатку потрібно розв’язати завдання, потім з відповідями прийти до того, хто вказаний у підказках;
  • На кожному етапі людина, яка має підказки, перевіряє правильність виконаних завдань і віддає наступне завдання;
  • Для того, щоб команда стала переможцем,  її членам потрібно першими відшукати  усі  7 "галявин", якомога швидше "зірвати квітку" (виконати завдання) і  дістатися фінішу;
  • Перемагає та команда, яка першою дійшла до фінішу;
  • Вона і отримує головний приз.

 

1 етап.   Логічний

 

У вчителя математики, у вказаний час, капітани команд повинні отримати перше завдання і карту маршруту.

 

 

 

 

                               Карта маршруту

 

     Етапи маршруту

 

          Відповідь

Відмітка про виконання

           (підпис)

  1. Логічний

 

 

 

  1. Анаграми

 

 

 

  1. Тотожність

 

 

 

  1. Закодований кросворд

 

 

  1. Місце паркування

 

 

 

  1. Ребуси

 

 

 

  1. Значення фігур

 

 

 

 

Вчитель математики:

Завдання№1. Пасли два хлопці овець, і один каже другому: «Дай мені одну вівцю, тоді в нас буде порівну». А другий каже: «Дай ти мені одну, тоді в мене буде як раз вдвічі більше, ніж у тебе». По скільки в них було овець?

 

Підказка до наступного етапу:

Далі додайте ці числа і число ____, знайдіть кабінет в школі, який має цей номер. Наступне завдання отримайте у вчителя, який працює в цьому кабінеті.     

   (ВІДПОВІДЬ: Розгадка: 5 і 7. 5+7=12 12+10=22.  Завдання у вчителя хімії).

2 етап.  Анаграми

Прийшовши до Миколи Миколайовича, капітани команд говорять відповідь (5 і 7) до завдання. Якщо вона правильна, то вчитель віддає наступний конверт.

 

Завдання№2. Анаграми (переставте букви в словах, і отримаєте    математичні терміни).

ЛЕНЕІД, БІДР, НЬМІПРО, СОЛИЧ, МЯРАП.

Підказка до наступного етапу:

До Володимирівни, до Премудрої ви йдіть,

Швидко до неї біжіть та не блудіть.

Шлях вам  підкаже відгадка

На таку простеньку загадку.

Загадка                    

                         Хто говорить вам весь час:

                           Правила ти пам’ятай,
                           Про безпеку свою дбай! 
                           Вивчіть правила пожежні,

                           Будьте завжди обережні!            

(ВІДПОВІДЬ: ділене, дріб, промінь, число, пряма. Завдання у Ірини Володимирівни).

3 етап.  Тотожність

Прийшовши в кабінет №24, капітани команд говорять відповідь (ділене, дріб, промінь, число, пряма) до завдання. Якщо вона правильна, то вчитель віддає наступний конверт.

Завдання №3. Перед вами вираз 987654321=100. Зробіть його вірним, використовуючи знаки «+» або «-» у його лівій частині (чотири знаки).

Підказка до наступного етапу:

Отримайте наступне завдання в того, про кого йдеться у віршику:

                         Вона директору допомагає,

                         На всі дзвінки відповідає,

                         Документи вправно оформляє,

                         Вас із легенькою задачкою чекає.

(ВІДПОВІДЬ: 98 — 76 + 54 + 3 + 21 = 100. Завдання у секретаря – Світлани Юріївни).

4 етап.  Закодований кросворд

Прийшовши до секретаря, капітани команд говорять відповідь (98 — 76 + 54 + 3 + 21 = 100) до завдання. Якщо вона правильна, то секретар віддає наступний конверт.

Завдання №4. Розгадати закодований кросворд і дізнатися ключове слово

                        QR Code

Підказка до наступного етапу:

Добра лікар Айболить

В кабінетику сидить

Ти кросвордик розв’яжи,

Їй швиденько покажи.

(ВІДПОВІДЬ: Середня лінія. Завдання у медсестри).

5 етап.  Місце паркування

Прийшовши до медсестри, капітани команд говорять відповідь  до завдання. Якщо вона правильна, то вона віддає наступний конверт.

Завдання №5. Визначити номер місця для паркування, яке зайняла машина. Це завдання пропонується першокласникам в китайській початковій школі. Вони відповіли  за 20 секунд. А ви?

Hong-Kong-Elementary-School-First-Grade-Student-Admission-Test-Question.png

 

Підказка до наступного етапу:

Чергує він під час  уроків,

Зустріне всіх і проведе.

Спокійні й чемні ви з ним будьте,

Собі завдання там здобудьте.

(ВІДПОВІДЬ: 87, потрібно подивитися з іншого боку. Наступне завдання отримують учасники у вахтера)

6 етап.  Ребуси

Прийшовши до чергового, капітани команд говорять відповідь до завдання (87, потрібно подивитися з іншого боку, знизу догори). Якщо вона правильна, то він віддає наступний конверт.

Завдання №7. Розгадайте ребуси:

Ребуси з математики з відповідями_Страница_14Ребуси%20з%20математики%20з%20відповідями_Страница_03Ребуси%20з%20математики%20з%20відповідями_Страница_07

Ребуси%20з%20математики%20з%20відповідями_Страница_12

Підказка до наступного етапу:

Цей вчитель усім нам у школі відомий,

Її кабінет на І поверсі дуже знайомий,

Основи здоровя  вона викладає,

Виховує учнів, творити навчає.

До неї ви йдіть – і свій розум несіть.

У неї конверт на останнє змагання,

Уважно вивчайте логічне завдання.

(ВІДПОВІДЬ: квадрат, дроби, Піфагор, транспортир)

7 етап.  Значення фігур

Прийшовши до Тетяни Миколаївни, капітани команд говорять відповідь до завдання. Якщо вона правильна, то вона віддає останній конверт.

Завдання №7. Знайдіть числові значення фігур:

Спробуйте знайти значення фігур, використовуючи підказки

Підказка до наступного етапу:

Хто розв’язувати вправи на уроці вас  навчає?

Хто над зошитами часу так багато витрачає?

Ви скоріш біжіть до неї і відгадку покажіть!

Ви свій розум і кмітливість своїй вчительці несіть!

ФІНІШ

Вчитель математики перевіряє останнє завдання та визначає переможця. Цій команді вручається фінальний приз – чарівний букет.

docx
Додано
28 травня 2019
Переглядів
1439
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку