"Організація навчання математики в сучасній школі"

Про матеріал
Презентація спрямована на формування досвіду творчої діяльності учителів математики, на збагачення їх знань з теорії організації навчальної діяльності школярів.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Організація навчання математики в сучасній школі Гордієнко Тетяна Вікторівна, вчитель математики КЗ «Долинська ЗШ І-ІІІ ступенів №4 Долинської районної ради»

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Теорема Піфагора. Про життя давньогрецького вченого відомо, що він народився на острові Самос, десь у 570 року до н.е. Багато подорожував. Жив у Кротоні (давньогрецька колонія Італії). Там він займався наукою разом зі своїми учнями-піфагорійцями. Все, що відкривали учні, вони приписували своєму вчителеві. Тому з ім’ям Піфагора пов’язано дуже багато наукових відкриттів. У геометрії – це всім відома теорема Піфагора, а також способи побудови деяких правильних многокутників. У географії та астрономії – уявлення про те, що Земля – куля і що існують інші, схожі на неї світи. У музиці – залежність між довжиною струни скрипки та звуком, який вона видає. Подумати тільки, що всі ці відкриття було зроблено дві з половиною тисячі років тому. Не дивно, що після смерті Піфагора було складено про нього багато легенд. Говорили, наприклад, що він ще молодою людиною їздив до Єгипту, дуже довго там жив і вчився у єгипетських жерців. Потім він вирушив подорожувати до Індії та берегів Гангу, де розмовляв зі служителями релігії. Розповідали також, що коли він довів свою відому теорему, то на подяку богам і музам приніс у жертву 100 биків. Можливо цього і не було. А ось відкриття Піфагора та його учнів були, вони живуть і житимуть вічно!

Номер слайду 6

у Франції та Німеччині в епоху середньовіччя теорему Піфагора називали «ослячим мостом»;у математиків арабського Сходу ця теорема отримала назву «теореми нареченої»;довівши свою знамениту теорему, Піфагор віддячив богам, принісши їм у жертву 100 биків.

Номер слайду 7

Існує легенда про фінікійську царівну Дідону, яка, рятуючись від свого брата -тирана, допливла до Африки, де і захотіла купити невелику ділянку землі. Нумідійський цар погодився продати їй землю, але за величезні гроші і такий крихітний клаптик, який вона змогла б оточити ременем з однієї бичачої шкури. Царівна блискуче впоралася з цим завданням, яке на її честь з тих пір стали називати задачею Дідони. Як ви думаєте, яким чином вона купила величезну ділянку землі, на якій і заснувала нове місто? Дідона розрізала бичачу шкуру так, що вийшов тонкий шкіряний ремінець, яким і оточила великий шматок землі. Взагалі-то це математична задача . Вона формулюється так: «Яку найбільшу площу можна оточити мотузкою заданої довжини?» У вас на партах лежать мотузочки. Візьмемо мотузочку і зв'яжемо її в кільце. Поклавши отримане кільце на парту, зробимо з нього різні фігури: квадрат, трикутник, коло і т. д. Площа, обмежена колом- найбільша серед отриманих таким чином площ. Площа круга

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Мейкер – це людина, яка щось створює. Мейкерські здібності – щось робити своїми руками – є практично у всіх. Просто в одних їх треба розвивати, а в інших підтримувати. Треба залучати дітей і дорослих до майстер-класів, або просто робити щось своїми руками.

Номер слайду 10

Сучасне життя потребує активної творчої особистості. Та виховати її можна лише впроваджуючи у педагогічну практику сучасні стратегії розвитку освіти, зокрема мейкерство. Завдання полягає у «пробудженні» творчої активної особистості.

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Номер слайду 18

Номер слайду 19

Номер слайду 20

Номер слайду 21

Номер слайду 22

Номер слайду 23

Номер слайду 24

Номер слайду 25

Номер слайду 26

Номер слайду 27

Номер слайду 28

Номер слайду 29

Номер слайду 30

Номер слайду 31

pptx
Додано
29 червня 2019
Переглядів
591
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку