Презентація спрямована на формування досвіду творчої діяльності учителів математики, на збагачення їх знань з теорії організації навчальної діяльності школярів.
Організація навчання математики в сучасній школі Гордієнко Тетяна Вікторівна, вчитель математики КЗ «Долинська ЗШ І-ІІІ ступенів №4 Долинської районної ради»
Номер слайду 2
Номер слайду 3
Номер слайду 4
Номер слайду 5
Теорема Піфагора. Про життя давньогрецького вченого відомо, що він народився на острові Самос, десь у 570 року до н.е. Багато подорожував. Жив у Кротоні (давньогрецька колонія Італії). Там він займався наукою разом зі своїми учнями-піфагорійцями. Все, що відкривали учні, вони приписували своєму вчителеві. Тому з ім’ям Піфагора пов’язано дуже багато наукових відкриттів. У геометрії – це всім відома теорема Піфагора, а також способи побудови деяких правильних многокутників. У географії та астрономії – уявлення про те, що Земля – куля і що існують інші, схожі на неї світи. У музиці – залежність між довжиною струни скрипки та звуком, який вона видає. Подумати тільки, що всі ці відкриття було зроблено дві з половиною тисячі років тому. Не дивно, що після смерті Піфагора було складено про нього багато легенд. Говорили, наприклад, що він ще молодою людиною їздив до Єгипту, дуже довго там жив і вчився у єгипетських жерців. Потім він вирушив подорожувати до Індії та берегів Гангу, де розмовляв зі служителями релігії. Розповідали також, що коли він довів свою відому теорему, то на подяку богам і музам приніс у жертву 100 биків. Можливо цього і не було. А ось відкриття Піфагора та його учнів були, вони живуть і житимуть вічно!
Номер слайду 6
у Франції та Німеччині в епоху середньовіччя теорему Піфагора називали «ослячим мостом»;у математиків арабського Сходу ця теорема отримала назву «теореми нареченої»;довівши свою знамениту теорему, Піфагор віддячив богам, принісши їм у жертву 100 биків.
Номер слайду 7
Існує легенда про фінікійську царівну Дідону, яка, рятуючись від свого брата -тирана, допливла до Африки, де і захотіла купити невелику ділянку землі. Нумідійський цар погодився продати їй землю, але за величезні гроші і такий крихітний клаптик, який вона змогла б оточити ременем з однієї бичачої шкури. Царівна блискуче впоралася з цим завданням, яке на її честь з тих пір стали називати задачею Дідони. Як ви думаєте, яким чином вона купила величезну ділянку землі, на якій і заснувала нове місто? Дідона розрізала бичачу шкуру так, що вийшов тонкий шкіряний ремінець, яким і оточила великий шматок землі. Взагалі-то це математична задача . Вона формулюється так: «Яку найбільшу площу можна оточити мотузкою заданої довжини?» У вас на партах лежать мотузочки. Візьмемо мотузочку і зв'яжемо її в кільце. Поклавши отримане кільце на парту, зробимо з нього різні фігури: квадрат, трикутник, коло і т. д. Площа, обмежена колом- найбільша серед отриманих таким чином площ. Площа круга
Номер слайду 8
Номер слайду 9
Мейкер – це людина, яка щось створює. Мейкерські здібності – щось робити своїми руками – є практично у всіх. Просто в одних їх треба розвивати, а в інших підтримувати. Треба залучати дітей і дорослих до майстер-класів, або просто робити щось своїми руками.
Номер слайду 10
Сучасне життя потребує активної творчої особистості. Та виховати її можна лише впроваджуючи у педагогічну практику сучасні стратегії розвитку освіти, зокрема мейкерство. Завдання полягає у «пробудженні» творчої активної особистості.