19 квітня о 18:00Вебінар: Як організувати якісний урок літератури для учнів із кліповим мисленням

Математичний марафон

Про матеріал
Урок сприяє формуванню в учнів інтересу до математики. Розвиває уважність, кмітливість, допитливість.
Перегляд файлу

Тема. Математичний марафон

Клас: 3, 4

Мета: формувати в учнів інтерес до математики. Розвивати уважність, кмітливість, допитливість; виховувати почуття дружби, колективізму, вміння прийти на допомогу товаришеві.

Обладнання: малюнки: прапорці, байдарки, острів, парашути, бігова доріжка, сигнальні картки, картки з цифрами.

Девіз: «Душу  і серце в роботу вклади. Кожну хвилину в труді бережи»

 Проведемо математичний марафон, а головними в коній групі учнів будуть знавці класу, які протягом семестру проявили старанність, кмітливість, кважність, вміння швидко справлятися з будь яким завданням. Та група учнів, яка набере найбільшу (число) кількість смужок, та й одерже перемогу. Наш марафон від найлегшого до найскладнішого розпочали.

  1. Розминка

а) Ішов брат із  сестрою, оловік з жінкою. Знайшли вони три яблука. Ці яблука вони поділили – кожному по одному. Скільки їх йшло? (троє)

б) В олному місті стоїть хлопець, а в другому місті другий, а посередині півень яйце несе. Кортий з них швидше його ухватить? ( Півень яцйя не несе)

в) Сорок п’ят і сорок п’ят – скільки буде? (вісімдесят)

2. Конкурс: гра «Хто швидше»:

Х * 6 = 480 (80)   Х – 120 = 180 (300)  Х : 4 = 200 (800)

1000 : Х = 2 (500)   Х : 2 = 600 (1200)   8 * Х = 720 (90)

Х  : 5 = 200 (1000)  2000 : Х = 2 (1000)          Х – 130 = 170 (300)

Х – 190 = 110 (300)  Х * 7 = 420 (60)          300 : Х = 3 (100)

(Якщо гравці виконали правильно, то залишаються помічниками вчителя)

3.На листочках бігова доріжка. Хто з вас правильно запише приклади й відповіді, того група вийде переможцем.

Гра «Обчислювальна машина» (показую числа і дії, які треба виконати)

200

170

5

+-

2

50

10

*:

125

3

1000

=

1000-200:10:2=

200+125-50:5=

10*3+170:2=

4.Давайте пострибаємо по математичних сходинках

 

 

А) Швидкість автомобіля 70 км/год.

Яку він подолає відстань за 3 год?

(210 км)

б) За 3 год літак подолав відстань 1800 км. Яка його швидкість? (600 км/год)

в) Турист йшов 5 годин зі швидкістю 5 км/год. Яку відстань він пройшов? (25 км)

г) Швидкість мотоцикліста 25 км/год. Скільки часу він витратить на шляхдовжиною 100 км? (4 год)

д) Швидкість коня 5 м/с. Яку відстань він пробіжить за 1 хв? (300 м)

е) За 2 години горобець пролітає 120 км. Яка його швидкість? (60 км/год)

ж) Відстань між містами 720 км. Автомобіль їхав зі швидкістю 90 км/год. Скільки часу був у дорозі автомобіль? (8 год)

C:\Users\Юля\Desktop\Parachute.jpgC:\Users\Юля\Desktop\Parachute.jpgC:\Users\Юля\Desktop\Parachute.jpg5. Три парашути, на кожному з них написано рівняння. Розв’яжіть їх і поряд напишіть відповідь. (Розв’язування в стовпчик під низом)

 

 

 

 

 

 

 

6. Знавці груп біля дошки:

- Розставте дужки так, щоб рівність була правильною:

а) (4*9)-6:3)=

    4*(9-6:3)=

    4*(9-6):3=

б) (60:4)+(2*3)=

     60:(4+2)*3 =

    60:(4+2*3)=

в) 75-5*(20:4)=

    40+10:(25-20)=

    (10+20):(4-2)=

7. На острові умова до задачі: прочитай задачу і підкресли в текті огпорні дані. Розв’яжи.

C:\Users\Юля\Desktop\4248-royalty-free-rf-clipart-illustration-cartoon-island-with-two-palm-tree.jpgКіт Матроскін спочатку налив у бідон 18 л молока, а потім – ще 30. Після цього у бідоні – втричі більше молока, ніж було у каністрі. Скільки молока було у каністрі?

 

 

 

 

8. Гра «Ніч день» (учні кладуть голови на парти і заплющують очі) Диктую повільно ланцюжок. Коли промовляю «День» учень один остаточно називає відповідь

95:5

60:12

57+23

+56

*18

:5

:3

-46

*4

-7

:4

:2

:3

(11)

:8

(6)

 

(4)

 

9. І тепер на байдарках ви повинні дістатися до фінішу. Щоб переплисти на байдарках треба правильно порахувати відстань, тобто виконати перетворення.

C:\Users\Юля\Desktop\lastoshka.jpgC:\Users\Юля\Desktop\lastoshka.jpgC:\Users\Юля\Desktop\lastoshka.jpg

 

10. Гра «Естафета» - доберись до прапорця на дошці (з кожного ряду по одному учневі, розвязали, підходять до одного учня з ряду, торкаються рукою, той іде і записує результат)

54:6=(9)    63:7=(9)   72:8=(9)

96:6=(16)    98:7=(14)   96:8=(12)

72:12=(6)    62:13=(5)   91:13=(7)

804:4=(201)    906:3=(302)   608:2=(304)

11. Дібралися до фінішу і тепер хто правильно порахує, яку ж площу займає територія на якій ми змагалися. – знайди площу заштрихованої фігури.

 

 

 

12. Віршовані загадки

1. 25 мішків картоплі зібрали з городу. В кожнім 4 відра. Та одне лиш шкода, що Петрусь малий ще дуже й полічити він не здужав. Скільки ж відер картоплин. Дав город оцей один. (100 відер)

2. у магазині аж три дні цукор продавали. Перший день і другий день по 100 кг. А за третій день продали більше у два рази, ніж за перші ці два дні взяті звісно разом. Скільки ж цукру продали в магазинів за три дні? (100*2=200, 200*2=400)

3. Дітлахи нарвали вишень 105 кг. А багато це чи мало? Спитав Толик у мами. Полічи, сказала мама, скільки взяти треба банок, якщо в кожну консервуємо по 3 кг. (105:3=35 банок)

13. Підсумок

Визначити своє місце на уроці:

  • Якщо вважаєте, що працювали гарно _________________________
  • Якщо вважаєте, що працювали недостатньо____________________
  • Якщо вважаєте, що були тільки присутні на уроці і не залишили свій слід_______________________________________________________

Нагородження переможців.

docx
Додано
27 січня 2020
Переглядів
384
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку