Математика
(4 години на тиждень)
1семестр – 64 уроки
№ з/р |
Тема уроку |
Дата проведення |
Тема 1. Повторення вивченого у 1 класі (10 годин) |
||
1. |
Вступ. Лічба в межах 100. Знаходження значень виразів. |
|
2. |
Додавання і віднімання чисел частинами. Порівняння |
|
3. |
Назви компонентів дій додавання та віднімання. Запис виразів та їх обчислення. Креслення і порівняння відрізків. |
|
4. |
Переставна властивість дії додавання. Розв'язування та порівняння задач |
|
5. |
Зв'язок дій додавання і віднімання. Складання рівностей |
|
6. |
Запис виразів та знаходження їх значення. Трикутники, |
|
7. |
Запис чисел у вигляді суми розрядних доданків. Різні способи додавання і віднімання двоцифрових чисел без пере |
|
8. |
Закріплення випадків додавання і віднімання, пов'язаних |
|
9. |
Контрольна робота. |
|
10. |
Аналіз контрольної роботи. Виконання додаткових вправ |
|
Тема 2. Таблиці додавання і віднімання чисел. Задачі на дві дії. Вирази з дужками (23 годин) |
||
11. |
Додавання і віднімання числа 2 з переходом через розряд. |
|
12. |
Додавання і віднімання числа 3 з переходом через розряд. Знаходження значень виразів на дві дії. Ламана лінія. |
|
13. |
Додавання і віднімання числа 4 з переходом через розряд. |
|
14. |
Додавання і віднімання чисел 3 і 4 з переходом через розряд. Вирази зі змінною. Позначення змінної буквою. |
|
15. |
Додавання і віднімання числа 5 із переходом через розряд. Підготовка до ознайомлення зі складеною задачею. |
|
16. |
Додавання та віднімання числа 5 із переходом через розряд. Доповнення умови задачі запитанням. Розпізнавання геометричних фігур. Тематичний бал. |
|
17. |
Додавання і віднімання числа 6 із переходом через розряд. Застосування переставної властивості при додаванні виду 5 + 6. Обчислення виразів зі змінною. |
|
18. |
Додавання і віднімання числа 7 із переходом через розряд. |
|
19. |
Розв'язування і порівняння задач. Повторення табличних випадків додавання і віднімання чисел з переходом через розряд |
|
20. |
Додавання і віднімання чисел із переходом через розряд. |
|
21. |
Додавання і віднімання числа 8 із переходом через розряд. Розв'язування задач |
|
22. |
Задачі на дві дії (ознайомлення). Знаходження значень виразів із буквеними даними. |
|
23. |
Додавання і віднімання числа 9 із переходом через розряд. Периметр многокутника. Пояснення і порівняння розв'язання задач |
|
24. |
Узагальнена таблиця додавання одноцифрових чисел. Закріплення додавання і віднімання з переходом через розряд. Задачі на дві дії. |
|
25. |
Розв'язування складених задач двома способами (ознайомлення). |
|
26. |
Застосування дужок для запису виразів. Порядок виконання дій у виразах, що містять дужки. Розв'язування складених задач |
|
27. |
Знаходження значень виразів, що містять дужки. Читання |
|
28. |
Контрольна робота |
|
29. |
Аналіз контрольної роботи. |
|
30. |
Випадки додавання і віднімання, пов'язані з нумерацією чисел. Знаходження значень виразів, що містять дужки. Кути многокутника. |
|
31. |
Прямокутник. Задачі на знаходження третього доданка. Знаходження числових значень буквених виразів. Календар. |
|
32. |
Сторони прямокутника. Побудова прямокутника, знаходження його периметра. Розв'язування задачі складанням виразу |
|
33. |
Квадрат. Периметр квадрата. Складання і розв'язування задачі за малюнком |
|
34. |
Закріплення вивченого матеріалу (виконання додаткових вправ на с. 46). Самостійна робота. Тематичний бал. |
|
Тема 3. Усне додавання і віднімання двоцифрових чисел із переходом через розряд (годин) |
||
35. |
Додавання двоцифрових чисел із переходом через розряд (загальний випадок) |
|
36. |
Застосування прийомів усного додавання двоцифрових чисел у процесі розв'язування виразів і задач |
|
37. |
Додавання виду 38 + 4. Розв'язування задач двома способами |
|
38. |
Додавання виду 76 + 4. Розв'язування задач на дві дії |
|
39. |
Додавання виду 38 + 52. Задачі на зустрічний рух |
|
40. |
Додавання суми до числа. Знаходження значень виразів різними способами. |
|
41. |
Віднімання числа від суми. Розв'язування задачі трьома способами |
|
42. |
Усне віднімання виду 40 — 8. Задачі з подвійним відношенням «на ... менше». |
|
43. |
Закріплення обчислень виду 40 — 8. Порівняння виразу і числа. Складання задачі за виразом |
|
44. |
Віднімання виду 53 — 8. Творча робота над задачею. |
|
45. |
Загальний випадок віднімання двоцифрових чисел із переходом через розряд. Розв'язування задач |
|
46. |
Закріплення прийому загального випадку віднімання двоцифрових чисел. Творча робота над задачею |
|
47. |
Віднімання виду 50 — 34. Розв'язування складених задач |
|
48. |
Усне додавання та віднімання двоцифрових чисел (закріплення) |
|
49. |
Закріплення додавання і віднімання двоцифрових чисел. |
|
50. |
Віднімання суми від числа. Обчислення виразів різними |
|
51. |
Контрольна робота. |
|
52. |
Аналіз контрольної роботи. Робота над додатковими вправами. Тематичний бал. |
|
Тема 4. Арифметичні дії. Множення та ділення |
||
53. |
Ознайомлення з дією множення. Знак множення |
|
54. |
Читання виразів на множення. Назви чисел при множенні. Задачі на множення |
|
55. |
Складання таблиці множення числа 2. Задачі на множення |
|
56. |
Порівняння виразів, які містять табличні випадки множення числа 2. Розв'язування задач на множення |
|
57. |
Знаходження значень виразів на дії різного ступеня. Задачі на множення |
|
58. |
Порівняння виразів. Знаходження значень виразів. Задачі на дві дії різного ступеня |
|
59. |
Вправи і задачі на дві дії різного ступеня. Самостійна робота |
|
60. |
Ознайомлення з дією ділення. Знак ділення |
|
61. |
Зв'язок дій множення і ділення. Складання виразів на ділення з виразів на множення |
|
62. |
Складання таблиці ділення на 2. Задачі на ділення. |
|
63. |
Застосування таблиці ділення на 2 для розв'язування задач на ділення на рівні частини та ділення на вміщення |
|
64. |
Назви чисел при діленні. Складання і розв'язування задач на ділення |
|
Математика
(4 години на тиждень)
2семестр – 76 уроків
№ з/р |
Тема уроку |
Дата проведення |
65. |
Повторення таблиць множення числа 2 і ділення на 2. Розв'язування задач. Порівняння виразів |
|
66. |
Знаходження значень виразів на дії різного ступеня. Складання та розв'язування задач |
|
67. |
Контрольна робота. |
|
68. |
Аналіз контрольної роботи. |
|
69. |
Складання таблиці множення числа 3. Знаходження значень виразів на дії різного ступеня |
|
70. |
Вправи та задачі на застосування таблиці множення числа 3 |
|
71. |
Коло і круг. Розв'язування задач на вивчені випадки арифметичних дій |
|
72. |
Вирази з дужками на дії різного ступеня. Розв'язування задач за планом. Пояснення розв'язання задачі. |
|
73. |
Складання виразів з дужками. Взаємозв'язок дій множення та ділення (повторення). Знаходження довжини ламаної лінії |
|
74. |
Знаходження значень виразів з дужками. Творча робота над задачею |
|
75. |
Складання таблиці ділення на 3. Розв'язування задач. |
|
76. |
Розв'язування виразів і задач на застосування таблиці ділення на 3 |
|
77. |
Розв'язування задач на вивчені випадки арифметичних дій. Знаходження значень на дві та три дії. Знаходження значень буквених виразів |
|
78. |
Складання і розв'язування задач на дві дії різного ступеня. |
|
79. |
Повторення таблиць множення чисел 2 і 3. Складання і розв'язування задач на дві дії. Знаходження значень виразів |
|
80. |
Контрольна робота |
|
81. |
Аналіз контрольної роботи. |
|
82. |
Складання таблиці множення числа 4. Застосування таблиці для розв'язування задач та знаходження значень виразів |
|
83. |
Застосування таблиці множення числа 4 для розв'язування задач. Складання простих і складених задач за малюнками. |
|
84. |
Знаходження значень виразів на дві дії різного ступеня. Задачі на дві дії, які включають знаходження зменшуваного |
|
85. |
Складання таблиці ділення на 4. Застосування таблиці для знаходження значень виразів і розв'язування задач. |
|
86. |
Засвоєння таблиці ділення на 4. Складання задачі за її розв'язанням |
|
87. |
Поділ на рівні частини. Половина, третина, чверть числа. Дії з іменованими числами (величинами). Складання задач на дві дії різних ступенів за схемою виразу |
|
88. |
Складання таблиці множення числа 5. Застосування таблиці для знаходження значень виразів і розв'язування задач. Знаходження значень виразів, в яких одна й та сама буква повторюється двічі |
|
89. |
Вправи та задачі на збільшення або зменшення числа в кілька разів |
|
90. |
Вправи на закріплення таблиці множення числа 5. Розв'язування простих задач на збільшення або зменшення числа в кілька разів |
|
91. |
Таблиця ділення на 5. Прості і складені задачі, які включають ділення на 5. Задачі на дві дії, які включають збільшення або зменшення числа в кілька разів. Взаємообернені задачі |
|
92. |
Знаходження значень виразів, які включають ділення на 5. Складені задачі, які включають збільшення або зменшення суми в кілька разів |
|
93. |
Порядок виконання дій одного ступеня і різних ступенів. Творча робота над задачею |
|
94. |
Застосування порядку виконання арифметичних дій. Задачі на дві дії, які вміщують збільшення (зменшення) числа у кілька разів |
|
95. |
Повторення і закріплення вивченого. Розв'язування задач на знаходження зменшуваного |
|
96. |
Контрольна робота. |
|
97. |
Аналіз контрольної роботи. |
|
98. |
Складання таблиці множення числа 6. Знаходження значень виразів з буквою, що повторюється |
|
99. |
Доба. Година. Хвилина. Секунда. Визначення часу за годинником. Задачі, які включають дворазове збільшення (зменшення) числа у кілька разів |
|
100. |
Визначення часу за годинником. Задачі на дворазове застосування збільшення (зменшення) числа на кілька одиниць чи в кілька разів. Дії з іменованими числами |
|
101. |
Визначення часу за годинником. Знаходження значень виразів. Розв'язування задач. Дії з іменованими числами |
|
102. |
Таблиця ділення на 6. Розв'язування задач, які включають ділення на 6. Творча робота над задачами |
|
103. |
Вправи на засвоєння таблиці ділення на 6. Задачі на спосіб зведення до одиниці. Знаходження довжини ламаної |
|
104. |
Складання та обчислення виразів. Розв'язування задач. Знаходження значень виразів з буквеними даними |
|
105. |
Кратне порівняння чисел. Знаходження значень виразів та розв'язування задач на дві дії |
|
106. |
Розв'язування простих задач на порівняння. Задачі на зведення до одиниці. Дії над величинами |
|
107. |
Складання таблиці множення числа 7. Задачі на зведення до одиниці |
|
108. |
Обчислення виразів і розв'язування задач, які містять множення числа 7 |
|
109. |
Знаходження значень виразів з буквеними даними. Кратне порівняння величин. Знаходження невідомого від'ємника |
|
110. |
Таблиця ділення на 7. Задачі на порівняння даного числа з результатом першої дії |
|
111. |
Вправи на засвоєння таблиці ділення на 7. Складання правильних рівностей. Розв'язування задач. Творча робота над задачею |
|
112. |
Знаходження невідомого множника. Розв'язування задач. Складання обернених задач |
|
113. |
Складання виразів за таблицею. Задачі на знаходження третього доданка. Творча робота над задачами |
|
114. |
Контрольна робота |
|
115. |
Аналіз контрольної роботи. |
|
116. |
Складання таблиці множення числа 8. Розв'язування задач на дві і три дії |
|
117. |
Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення числа 8. |
|
118. |
Знаходження значень виразів. Розв'язування задач на зведення до одиниці. Творча робота над задачею |
|
119. |
Вправи на засвоєння табличного множення і ділення. Знаходження значень буквених виразів. Розпізнавання геометричних фігур. Творча робота над задачею |
|
120. |
Таблиця ділення на 8. Знаходження частини числа. Складена задача, яка включає знаходження частини числа |
|
121. |
Вправи і задачі на засвоєння таблиці ділення на 8. Задачі на різницеве порівняння двох добутків і двох часток |
|
122. |
Знаходження невідомого діленого. Розв'язування за даним планом задачі на кратне порівняння двох часток |
|
123. |
Вправи і задачі на засвоєння таблиці ділення на 8. Задачі на порівняння двох часток |
|
124. |
Таблиця множення числа 9. Розв'язування задач двома способами |
|
125. |
Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення числа 9. Складені задачі, які включають знаходження частини числа |
|
126. |
Таблиця ділення на 9. Вправи і задачі на застосування таблиці ділення на 9 |
|
127. |
Вправи і задачі на засвоєння таблиці ділення на 9. Розв'язування задач двома способами. Креслення відрізків |
|
128. |
Знаходження значень виразів. Складання задачі за поданим виразом. Розв'язування задачі за планом |
|
129. |
Переставна властивість дії множення. Розв'язування нерівностей. Розв'язування складених задач, які включають знаходження невідомого компонента |
|
130. |
Контрольна робота |
|
131. |
Аналіз контрольної роботи. |
|
132. |
Множення чисел 1 і 0. Множення на 1 і 0. Розв'язування задач |
|
133. |
Ділення на 1. Розв'язування задач на різницеве порівняння двох часток |
|
134. |
Ділення нуля. Неможливість ділення на нуль. Складання виразів та знаходження їх значення. Розв'язування задач, що включають знаходження невідомого компонента |
|
135. |
Множення числа 10. Складання і розв'язування задачі за даними таблиці та планом. Знаходження значень виразів з буквеними даними |
|
136. |
Множення і ділення числа на 10. Розв'язування задач на зведення до одиниці. Складання обернених задач |
|
137. |
Розв'язування задач. Складання виразів за блок-схемами. |
|
138. |
Повторення вивченого матеріалу |
|
139. |
Повторення вивченого матеріалу |
|
140. |
Підсумковий урок за рік |
|