МАТЕМАТИКА НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА ДЛЯ 5 КЛАСУ

Про матеріал
МАТЕМАТИКА НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА ДЛЯ 5 КЛАСУ Розроблена на основі модельної програми «Математика 5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти (автор Істер О.С.)
Перегляд файлу

МАТЕМАТИКА НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА Розроблена на основі модельної програми «Математика 5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти (автор Істер О.С.)

Цикл: Цикл 5-6                                                  Години: 5                                                             Галузі: Математична

УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ ЗА КУРС ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ (12 год)

 Урок 1 Натуральні числа. Порівняння натуральних чисел

Короткі усні/письмові відповіді на запитання

 

                Код                                                         Очікувані результати навчання

Інструмент оцінювання

6 МАО 1.1.1-1

вирізняє проблемні ситуації, які можуть бути розв’язані відомими математичними методами

Завдання

6 МАО 1.2.1-1

вирізняє у проблемній ситуації математичні дані

Опитування

 Урок 2-3. Арифметичні дії з натуральними числами

Пошук раціональних способів обчислень числових виразів

 

                Код                                                         Очікувані результати навчання

Інструмент оцінювання

6 МАО 1.1.1-1

вирізняє проблемні ситуації, які можуть бути розв’язані відомими математичними методами

Опитування

6 МАО 3.2.2-1

приймає рішення щодо вибору раціонального способу розв’язання проблемної ситуації

Завдання

Урок 4. Звичайні дроби. Порівняння дробів

image

Створення моделей для ілюстрації звичайних дробів

 

                Код                                                         Очікувані результати навчання

Інструмент оцінювання

6 МАО 3.2.1-2

виокремлює простіші проблеми у складі запропонованої проблемної ситуації

Спостереження

6 МАО 4.3.1-1

Виконує вправи та розв’язуває задачи,

Завдання

Урок 5. Знаходження дробу від числа. Знаходження числа за значенням його дробу.

Пошук раціональних способів обчислень числових виразів

 

           Код                                                         Очікувані результати навчання

Інструмент оцінювання

добирає математичні дані, використовує відомі правила та

6 МАО 4.2.1-1              послідовність дій з математичними об’єктами для розв’язання            Завдання проблемних ситуацій

Урок 6-7. Величини: довжина, маса, місткість, час. Дії з величинами

Користування вимірювальними приладами: лінійка, годинник, терези, секундомір, термометр

Інструмент

                Код                                                         Очікувані результати навчання

оцінювання

6 МАО 4.1.1-1

визначає та описує математичні характеристики навколишніх об’єктів (кількість, розмір, форма)

Спостереження

6 МАО 4.1.2-1

групує математичні об’єкти за спільними ознаками, описує їх властивості

Опитування

користується креслярськими інструментами та інформаційно-

6 МАО 4.2.3-1              комунікаційними технологіями для розв’язання проблемної Завдання ситуації

Урок 8-9. Числові та буквені вирази . Рівняння

Пошук раціональних способів обчислень числових та буквиних виразів

Код

Очікувані результати навчання

Інструмент оцінювання

6 МАО 3.2.1-1

добирає моделі та способи, розробляє план розв’язання проблемної ситуації за аналогією

Опитування

6 МАО 3.2.2-2

розв’язує рівняння з одним невідомим на основі правил знаходження невідомого компоненту арифметичної дії;

Завдання

Урок 10-11. Геометричні фігури на площині

Визначення периметра та (або) площі многокутника дослідницьким шляхом

 

           Код                                                         Очікувані результати навчання

Інструмент оцінювання

розпізнає та інтерпретує числову інформацію, розпізнає

                      6 МАО 4.1.1-2                                                                                                                                                          Опитування

геометричні об’єкти та їх елементи на площині та в просторі

Урок 12. Узагальнення навчального матеріалу з теми. Діагностична контрольна робота

 Виконання вправ та розв’язування задач, передбачених очікуваними результатами навчання, самостійних і тематичних контрольних робіт, інших видів робіт для діагностики знань та повторення матеріалу за курс початкової школи результатів навчання

Інструмент

           Код                                                         Очікувані результати навчання

оцінювання

представляє математичну інформацію в різних формах

6 МАО 4.2.2-1              (числовій, графічній, табличній тощо), аналізує її, робить        Завдання висновки

Тема 2. НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА. ГЕОМЕТРИЧНІ ФІГУРИ І ВЕЛИЧИНИ (68 год )

Урок 13-14. Натуральні числа. Число нуль. Цифри. Десятковий запис натуральних чисел

Короткі усні/письмові відповіді на запитання

 

           Код                                                         Очікувані результати навчання

Інструмент оцінювання

                      6 МАО 1.2.1-2                  розрізняє початкові дані та шукані результати                                                 Опитування

Код

Очікувані результати навчання

Інструмент оцінювання

6 МАО 4.3.1-2

доречно формулює, використовує математичні поняття і факти

Опитування

Урок 15-16. Порівняння натуральних чисел. Числові нерівності

Групове обговорення проблемних ситуацій

 

           Код                                                         Очікувані результати навчання

Інструмент оцінювання

визначає дані, які є необхідними для розв’язання проблемної

                      6 МАО 1.2.3-1                                                                                                                                                             Спостереження

ситуації

6 МАО 2.1.2-2

презентує свої висновки чи способи розв’язання усно або письмово, зокрема з використанням інформаційнокомунікаційних технологій

Завдання

Урок 17-18. Округлення натуральних чисел

Дидактичні ігри

 

           Код                                                         Очікувані результати навчання

Інструмент оцінювання

                      6 МАО 2.2.1-1                   планує власні дії, спрямовані на розв’язання проблемної ситуації           Завдання

Урок 19-20. Додавання натуральних чисел. Властивості додавання

Пошук раціональних способів обчислень числових виразів

 

           Код                                                         Очікувані результати навчання

Інструмент оцінювання

                      6 МАО 2.2.1-2                  пропонує ідеї щодо ходу розв’язання проблемної ситуації                             Спостереження

Урок 21-23.Віднімання натуральних чисел. Властивості віднімання

Пошук раціональних способів обчислень числових виразів

 

                Код                                                         Очікувані результати навчання

Інструмент оцінювання

6 МАО 2.2.2-1

пропонує альтернативний спосіб розв’язання проблемної ситуації

Завдання

6 МАО 4.1.2-2

використовує властивості математичних об’єктів для обґрунтування своїх дій та їх наслідків

Спостереження

Урок 24-25.Систематизація знань . Тематична контрольна (діагностична) робота.

Виконання вправ та розв’язування задач, передбачених очікуваними результатами навчання, самостійних і тематичних контрольних робіт, інших видів робіт для діагностики, контролю знань та оцінювання результатів навчання

Інструмент

                Код                                                         Очікувані результати навчання

оцінювання

6 МАО 1.1.2-1

вирізняє проблемну ситуацію з аналогічним способом розв’язання

Завдання

6 МАО 3.1.1-1

розрізняє умову і вимогу, дані та невідомі елементи проблемної ситуації

Опитування

Урок 26-27. Множення натуральних чисел

Робота з підручником

 

           Код                                                         Очікувані результати навчання

Інструмент оцінювання

виокремлює в конкретній проблемній ситуації її окремі складові

                      6 МАО 1.1.1-2                                                                                                                                                             Спостереження

частини, що можуть бути розв’язані математичними методами

Урок 28-30. Властивості множення

Виконання інтерактивних вправ

Код

Очікувані результати навчання

Інструмент оцінювання

6 МАО 1.2.2-1

описує зв’язки між даними

Опитування

6 МАО 1.3.1-1

прогнозує межі, точність, можливі форми представлення результату

Завдання

Урок 31-32. Степінь натурального числа. Квадрат і куб натурального числа.

Усний рахунок.Дидактичні ігри

 

                Код                                                         Очікувані результати навчання

Інструмент оцінювання

6 МАО 4.1.2-1

групує математичні об’єкти за спільними ознаками, описує їх властивості

Спостереження

6 МАО 4.3.2-1

висловлюється змістовно, точно, лаконічно

Опитування

Урок 33-34. Ділення натуральних чисел

Групове обговорення проблемних ситуацій

 

           Код                                                         Очікувані результати навчання

Інструмент оцінювання

                      6 МАО 2.2.1-2                  пропонує ідеї щодо ходу розв’язання проблемної ситуації                             Спостереження

6 МАО 4.2.1-1

добирає математичні дані, використовує відомі правила та послідовність дій з математичними об’єктами для розв’язання проблемних ситуацій

Завдання

Урок 35-36.Ділення з остачею

Дослідження остачі від суми та різниці чисел на натуральне число

 

           Код                                                         Очікувані результати навчання

Інструмент оцінювання

визначає компоненти математичної моделі проблемної ситуації,

                      6 МАО 2.3.1-1                                                                                                                                                             Спостереження

взаємозв’язки між ними, їх повноту

image

Урок 37-38.Систематизація знань . Тематична контрольна (діагностична) робота

Виконання вправ та розв’язування задач, передбачених очікуваними результатами навчання, самостійних і тематичних контрольних робіт, інших видів робіт для діагностики, контролю знань та оцінювання результатів навчання

Інструмент

                Код                                                         Очікувані результати навчання

оцінювання

6 МАО 3.1.1-1

розрізняє умову і вимогу, дані та невідомі елементи проблемної ситуації

Спостереження

6 МАО 3.2.1-1

добирає моделі та способи, розробляє план розв’язання проблемної ситуації за аналогією

Завдання

Урок 39-40.Числові вирази. Буквені вирази та формули

• Пошук раціональних способів обчислень числових  та буквених виразів

 

           Код                                                         Очікувані результати навчання

Інструмент оцінювання

будує математичну модель, використовуючи вирази, рівняння,

                      6 МАО 2.3.2-1                                                                                                                                                             Спостереження

нерівності, графіки та інші форми представлення моделі

Урок 41-42. Рівняння

Встановлення існування коренів рівняння

 

           Код                                                         Очікувані результати навчання

Інструмент оцінювання

                      6 МАО 2.2.1-1                   планує власні дії, спрямовані на розв’язання проблемної ситуації           Завдання

Урок 43-45.Текстові задачі на рух

Дослідження кількості способів розв’язування текстової задачі та їх раціональності

Код

Очікувані результати навчання

Інструмент оцінювання

6 МАО 2.4.1-1

презентує результати розв’язання проблемної ситуації, використовуючи різні способи та інструменти, зокрема інформаційно-комунікаційні технології

Завдання

6 МАО 4.3.1-1

читає та розуміє тексти математичного змісту

Спостереження

Урок 46-47. Текстові задачі економічного змісту

Пошук інформації в друкованих джерелах та інтернеті

 

           Код                                                         Очікувані результати навчання

Інструмент оцінювання

використовує інформаційно-комунікаційні технології для пошуку

                      6 МАО 2.1.1-1                                                                                                                                                             Спостереження

та зберігання інформації математичного змісту

Урок 48-50. Вправи на всі дії з натуральними числами

Групове обговорення проблемних ситуацій. Виконання інтерактивних вправ

Інструмент

           Код                                                         Очікувані результати навчання

оцінювання

                      6 МАО 1.2.1-2                  розрізняє початкові дані та шукані результати                                                    Спостереження

6 МАО 4.1.2-2

використовує властивості математичних об’єктів для обґрунтування своїх дій та їх наслідків

Опитування

Урок 51-52.Систематизація знань . Тематична контрольна (діагностична) робота

Виконання вправ та розв’язування задач, передбачених очікуваними результатами навчання, самостійних і тематичних контрольних робіт, інших видів робіт для діагностики,контролю знань та оцінювання результатів навчання

Інструмент

           Код                                                         Очікувані результати навчання

оцінювання

                      6 МАО 2.2.1-2                  пропонує ідеї щодо ходу розв’язання проблемної ситуації                             Спостереження

6 МАО 3.2.2-1

приймає рішення щодо вибору раціонального способу розв’язання проблемної ситуації

Завдання

Урок 53-54. Відрізок та його довжина. Одиниці вимірювання довжини відрізка

Встановлення залежності між різними одиницями однієї величини

 

           Код                                                         Очікувані результати навчання

Інструмент оцінювання

                      6 МАО 1.2.2-1               описує зв’язки між даними                                                                                           Спостереження

Урок 55-58. Промінь, пряма.Шкала. Координатний промінь

Практична робота на вимірювання та побудову

 

           Код                                                         Очікувані результати навчання

Інструмент оцінювання

користується креслярськими інструментами та інформаційно-

6 МАО 4.2.3-1              комунікаційними технологіями для розв’язання проблемної Спостереження ситуації

Урок 59.Лінійні та стовпчасті діаграми

 Дослідження реальних даних та процесів за допомогою лінійних та стовпчастих діаграм

Інструмент

           Код                                                         Очікувані результати навчання

оцінювання

презентує свої висновки, конструктивно реагує на аргументи

                      6 МАО 2.4.2-1                                                                                                                                                             Спостереження

інших осіб, керуючи при цьому власними емоціями

Урок 60-61.Кут. Види кутів

Виконання інтерактивних вправ

Код

Очікувані результати навчання

Інструмент оцінювання

розрізняє умову і вимогу, дані та невідомі елементи проблемної

                      6 МАО 3.1.1-1                                                                                                                                                             Спостереження

ситуації

Урок62-63. Величина кута. Вимірювання кутів.Побудова кутів

 Встановлення залежності між різними одиницями однієї величини

 

           Код                                                         Очікувані результати навчання

Інструмент оцінювання

групує математичні об’єкти за спільними ознаками, описує їх

                      6 МАО 4.1.2-1                                                                                                                                                          Опитування

властивості

Урок 64-65.Трикутник та його периметр. Види трикутників за кутами та сторонами

Дослідження взаємозв’язків між елементами трикутника (нерівність трикутника, сума градусних мір кутів)

Інструмент

           Код                                                         Очікувані результати навчання

оцінювання

користується креслярськими інструментами та інформаційно-

6 МАО 4.2.3-1              комунікаційними технологіями для розв’язання проблемної Спостереження ситуації

Урок 66-68. Прямокутник. Квадрат. Периметр квадрата і прямокутника.Рівність фігур

 Ознайомлення з правильними многокутниками

 

           Код                                                         Очікувані результати навчання

Інструмент оцінювання

розпізнає та інтерпретує числову інформацію, розпізнає

                      6 МАО 4.1.1-2                                                                                                                                                          Опитування

геометричні об’єкти та їх елементи на площині та в просторі

Урок 69-71. Площа прямокутника і квадрата. Одиниці вимірювання площі

Визначення площі плоских фігур дослідницьким шляхом

 

           Код                                                         Очікувані результати навчання

Інструмент оцінювання

вирізняє проблемні ситуації, які можуть бути розв’язані

                      6 МАО 1.1.1-1                                                                                                                                                          Опитування

відомими математичними методами

Урок 72-73.Систематизація знань . Тематична контрольна (діагностична) робота

Виконання вправ та розв’язування задач, передбачених очікуваними результатами навчання, самостійних ітематичних контрольних робіт, інших видів робіт для діагностики, контролю знань та оцінювання результатів навчання

Інструмент

           Код                                                         Очікувані результати навчання

оцінювання

визначає дані, які є необхідними для розв’язання проблемної

                      6 МАО 1.2.3-1                                                                                                                                                          Завдання

ситуації

Урок 74-75. Найпростіші комбінаторні задачі

Групове обговорення проблемних ситуацій

 

           Код                                                         Очікувані результати навчання

Інструмент оцінювання

відповідає на запитання щодо умови, залежності між

6 МАО 3.1.2-2              елементами проблемної ситуації, недостатності та   Спостереження надлишковості даних

Урок 76-80. Розв’язування текстових задач алгебраїчним методом. Логічні задачі

Виконання інтерактивних вправ

 

           Код                                                         Очікувані результати навчання

Інструмент оцінювання

                      6 МАО 1.2.1-1                  вирізняє у проблемній ситуації математичні дані                                            Опитування

Код

Очікувані результати навчання

Інструмент оцінювання

6 МАО 1.2.2-2

записує та представляє дані у текстовій, табличній та графічній формі

Спостереження

Тема 3. ПОДІЛЬНІСТЬ НАТУРАЛЬНИХ ЧИСЕЛ (13 год)

Урок 81-82. Дільники та кратні натурального числа.

Короткі усні/письмові відповіді на запитання

 

           Код                                                         Очікувані результати навчання

Інструмент оцінювання

                      6 МАО 1.2.2-1               описує зв’язки між даними                                                                                       Опитування

Урок 83-84. Ознаки подільності на 2, 5, 10.Ознаки подільності на 9 і 3

Усний рахунок. Дидактичні ігри

 

           Код                                                         Очікувані результати навчання

Інструмент оцінювання

                      6 МАО 4.3.1-2                    доречно формулює, використовує математичні поняття і факти               Опитування

6 МАО 4.3.2-1

висловлюється змістовно, точно, лаконічно

Спостереження

Урок 85-87. Прості та складені числа.Розкладання чисел на прості множники

Визначення виду числа (просте чи складене).

 

                Код                                                         Очікувані результати навчання

Інструмент оцінювання

6 МАО 1.1.2-1

вирізняє проблемну ситуацію з аналогічним способом розв’язання

Спостереження

6 МАО 4.1.2-1

групує математичні об’єкти за спільними ознаками, описує їх властивості

Завдання

image

Урок 88-89.Найбільший спільний дільник. Взаємно прості числа

Визначення того, чи є число досконалим

 

           Код                                                         Очікувані результати навчання

Інструмент оцінювання

виокремлює простіші проблеми у складі запропонованої

                      6 МАО 3.2.1-2                                                                                                                                                          Завдання

проблемної ситуації

Урок 90-91.Найменше спільне кратне

Завдання взаємного оцінювання знань

 

           Код                                                         Очікувані результати навчання

Інструмент оцінювання

прогнозує межі, точність, можливі форми представлення

                      6 МАО 1.3.1-1                                                                                                                                                          Завдання

результату

Урок 92-93. Систематизація знань . Тематична контрольна (діагностична) робота

Виконання вправ та розв’язування задач, передбачених очікуваними результатами навчання, самостійних та тематичних контрольних робіт,інших видів робіт для діагностики, контролю знань та оцінювання результатів навчання

Інструмент

           Код                                                         Очікувані результати навчання

оцінювання

приймає рішення щодо вибору раціонального способу

                      6 МАО 3.2.2-1                                                                                                                                                             Спостереження

розв’язання проблемної ситуації

Тема 4. ДРОБОВІ ЧИСЛА І ДІЇ З НИМИ (64 год)

Урок 94.Звичайні дроби

Робота з підручником

 

 

 

Код

Очікувані результати навчання

Інструмент оцінювання

                      6 МАО 2.1.1-2                  читає таблиці, діаграми, формули, графіки                                                        Опитування

Урок 95-96. Знаходження дробу від числа і числа за його дробом

Дидактичні ігри

 

           Код                                                         Очікувані результати навчання

Інструмент оцінювання

добирає моделі та способи, розробляє план розв’язання

                      6 МАО 3.2.1-1                                                                                                                                                          Завдання

проблемної ситуації за аналогією

Урок 97. Дріб як частка двох натуральних чисел

Короткі усні/письмові відповіді на запитання

 

           Код                                                         Очікувані результати навчання

Інструмент оцінювання

                      6 МАО 4.3.2-1                 висловлюється змістовно, точно, лаконічно                                                       Опитування

Урок 98-99.Порівняння звичайних дробів з однаковими знаменниками

 Дослідження і порівняння дробів з однаковими чисельниками

 

           Код                                                         Очікувані результати навчання

Інструмент оцінювання

представляє математичну інформацію в різних формах

6 МАО 4.2.2-1              (числовій, графічній, табличній тощо), аналізує її, робить        Спостереження висновки

Урок 100-103. Правильні і неправильні дроби. Мішані числа

image

 Створення моделей для ілюстрації звичайних дробів

 

           Код                                                         Очікувані результати навчання

Інструмент оцінювання

добирає моделі та способи, розробляє план розв’язання

                      6 МАО 3.2.1-1                                                                                                                                                          Завдання

проблемної ситуації за аналогією

6 МАО 3.2.2-2

виявляє ініціативу та обговорює можливі варіанти залучення додаткових ресурсів і даних

Спостереження

Урок104-106.Додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками

Виконання інтерактивних вправ

 

           Код                                                         Очікувані результати навчання

Інструмент оцінювання

визначає компоненти математичної моделі проблемної ситуації,

                      6 МАО 2.3.1-1                                                                                                                                                          Завдання

взаємозв’язки між ними, їх повноту

Урок107-110.Додавання і віднімання мішаних чисел

Групове обговорення проблемних ситуацій

 

           Код                                                         Очікувані результати навчання

Інструмент оцінювання

                      6 МАО 1.2.1-1                  вирізняє у проблемній ситуації математичні дані                                               Спостереження

Урок 111-112. Систематизація знань . Тематична контрольна (діагностична) робота

Виконання вправ та розв’язування задач, передбачених очікуваними результатами навчання, самостійних та тематичних контрольних робіт,інших видів робіт для діагностики, контролю знань та оцінювання результатів навчання

Інструмент

           Код                                                         Очікувані результати навчання

оцінювання

пропонує альтернативний спосіб розв’язання проблемної

                      6 МАО 2.2.2-1                                                                                                                                                          Завдання

ситуації

Урок113-114.Десятковий дріб. Запис десяткових дробів

Дослідження взаємозв’язку десяткових і звичайних дробів

 

           Код                                                         Очікувані результати навчання

Інструмент оцінювання

виокремлює простіші проблеми у складі запропонованої

                      6 МАО 3.2.1-2                                                                                                                                                          Опитування

проблемної ситуації

Урок 115-117.Порівняння десяткових дробів

Завдання взаємного оцінювання знань

 

           Код                                                         Очікувані результати навчання

Інструмент оцінювання

                      6 МАО 4.3.1-2                    доречно формулює, використовує математичні поняття і факти               Завдання

Урок 118-120.Округлення десяткових дробів

Групові та індивідуальні консультації

 

           Код                                                         Очікувані результати навчання

Інструмент оцінювання

презентує свої висновки, конструктивно реагує на аргументи

                      6 МАО 2.4.2-1                                                                                                                                                             Спостереження

інших осіб, керуючи при цьому власними емоціями

Урок.121-123.Додавання і віднімання десяткових дробів. Властивості додавання

Пошук раціональних способів обчислень числових виразів

 

                Код                                                         Очікувані результати навчання

Інструмент оцінювання


                  6 МАО 4.3.1-1                  читає та розуміє тексти математичного змісту                                                 Опитування

Урок124-125. Систематизація знань . Тематична контрольна (діагностична) робота

Виконання вправ та розв’язування задач, передбачених очікуваними результатами навчання, самостійних та тематичних контрольних робіт,інших видів робіт для діагностики, контролю знань та оцінювання результатів навчання

Інструмент

           Код                                                         Очікувані результати навчання

оцінювання

будує математичну модель, використовуючи вирази, рівняння,

                  6 МАО 2.3.2-1                                                                                                                                                          Завдання

нерівності, графіки та інші форми представлення моделі

Урок 126-130.Множення десяткових дробів. Властивості множення

Завдання взаємного оцінювання знань

 

           Код                                                         Очікувані результати навчання

Інструмент оцінювання

пропонує альтернативний спосіб розв’язання проблемної

                  6 МАО 2.2.2-1                                                                                                                                                           Спостереження

ситуації

Урок 131-132.Окремі випадки множення десяткових дробів

Пошук інформації в друкованих джерелах та Інтернеті

 

           Код                                                         Очікувані результати навчання

Інструмент оцінювання

презентує результати розв’язання проблемної ситуації,

6 МАО 2.4.1-1              використовуючи різні способи та інструменти, зокрема               Спостереження інформаційно-комунікаційні технології

Урок133-137.Ділення десяткового дробу на натуральне число. Ділення десяткових дробів на 10, 100, 1000, ...

Усний рахунок.Дидактичні ігри

 

                Код                                                         Очікувані результати навчання

Інструмент оцінювання

6 МАО 4.1.2-2

використовує властивості математичних об’єктів для обґрунтування своїх дій та їх наслідків

Завдання

6 МАО 4.3.2-1

висловлюється змістовно, точно, лаконічно

Опитування

Урок138-143.Ділення на десятковий дріб

Завдання взаємного оцінювання знань.Групове обговорення проблемних ситуацій

Інструмент

                Код                                                         Очікувані результати навчання

оцінювання

6 МАО 4.1.2-1

групує математичні об’єкти за спільними ознаками, описує їх властивості

Опитування

6 МАО 4.3.1-2

доречно формулює, використовує математичні поняття і факти

Завдання

image

Урок 144-145.Систематизація знань . Тематична контрольна (діагностична) робота

Виконання вправ та розв’язування задач, передбачених очікуваними результатами навчання, самостійних та тематичних контрольних робіт,інших видів робіт для діагностики, контролю знань та оцінювання результатів навчання

Інструмент

           Код                                                         Очікувані результати навчання

оцінювання

                  6 МАО 1.2.1-2                  розрізняє початкові дані та шукані результати                                                 Завдання

6 МАО 1.2.2-1

описує зв’язки між даними

Опитування

Урок 146-147. Середнє арифметичне

Пошук раціональних способів обчислень числових виразів

                  6 МАО 1.2.1-2                  розрізняє початкові дані та шукані результати                                                 Опитування

Урок 148-149. Середнє значення величини

Задачі дослідницького характеру на середнє значення величини

 

           Код                                                         Очікувані результати навчання

Інструмент оцінювання

перетворює текстову інформацію математичного змісту в

                  6 МАО 2.1.2-1                                                                                                                                                           Спостереження

таблиці та діаграми

Урок150-155.Вправи на всі дії з натуральними числами і десятковими дробами

Розв’язування задач дослідницького характеру із звичайними та десятковими дробами

Інструмент

           Код                                                         Очікувані результати навчання

оцінювання

презентує свої висновки чи способи розв’язання усно або

6 МАО 2.1.2-2

письмово, зокрема з використанням інформаційнокомунікаційних технологій

Спостереження

6 МАО 2.2.1-1

планує власні дії, спрямовані на розв’язання проблемної ситуації

Завдання

Урок156-157.Систематизація знань . Тематична контрольна (діагностична) робота 

Виконання вправ та розв’язування задач, передбачених очікуваними результатами навчання, самостійних та тематичних контрольних робіт,інших видів робіт для діагностики, контролю знань та оцінювання результатів навчання

Інструмент

           Код                                                         Очікувані результати навчання

оцінювання

                  6 МАО 2.2.1-2                  пропонує ідеї щодо ходу розв’язання проблемної ситуації                           Спостереження

6 МАО 2.4.2-1

презентує свої висновки, конструктивно реагує на аргументи інших осіб, керуючи при цьому власними емоціями

Завдання

Тема 5. ПОВТОРЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ (18 год)

Урок 158. Натуральні числа. Порівняння натуральних чисел. Округлення натуральних чисел.

Арифметичні дії з натуральними числами та їх властивості

Пошук раціональних способів обчислень числових виразів

 

           Код                                                         Очікувані результати навчання

Інструмент оцінювання

                  6 МАО 4.3.2-1                 висловлюється змістовно, точно, лаконічно                                                      Опитування

Урок 159.Арифметичні дії з натуральними числами та їх властивості. Квадрат і куб числа.

Порядок виконання арифметичних дій у виразах. Ділення з остачею

Дослідження остачі від суми та різниці чисел на натуральне число

 

           Код                                                         Очікувані результати навчання

Інструмент оцінювання

                  6 МАО 4.3.1-1                  читає та розуміє тексти математичного змісту                                                   Спостереження

Урок 160. Числові та буквені вирази. Формули. Рівняння. Текстові задачі

Встановлення існування коренів рівняння

 

           Код                                                         Очікувані результати навчання

Інструмент оцінювання

                  6 МАО 4.3.1-2                   доречно формулює, використовує математичні поняття і факти               Завдання

Урок 161.Текстові задачі .Відрізок, пряма, промінь. Координатний промінь

Практична робота на вимірювання та побудову

користується креслярськими інструментами та інформаційно-

6 МАО 4.2.3-1              комунікаційними технологіями для розв’язання проблемної     Завдання ситуації

Урок 162.Кут, трикутник, прямокутник, квадрат. Площа та периметр квадрата і прямокутника

Завдання взаємного оцінювання знань

 

           Код                                                         Очікувані результати навчання

Інструмент оцінювання

використовує властивості математичних об’єктів для

                  6 МАО 4.1.2-2                                                                                                                                                           Спостереження

обґрунтування своїх дій та їх наслідків

Урок 163-164.Подільність натуральних чисел

Дослідницькі задачі на встановлення подільності числа на задане число або добуток заданих чисел

Інструмент

           Код                                                         Очікувані результати навчання

оцінювання

виявляє ініціативу та обговорює можливі варіанти залучення

                  6 МАО 3.2.2-2                                                                                                                                                          Завдання

додаткових ресурсів і даних

Урок 165-167.Звичайні дроби.Десятковий дріб. Порівняння десяткових дробів .Округлення десяткових дробів

Використання звичайних та десяткових дробів у повсякденному житті та навколишньому середовищі

Інструмент

           Код                                                         Очікувані результати навчання

оцінювання

перетворює текстову інформацію математичного змісту в

                  6 МАО 2.1.2-1                                                                                                                                                           Спостереження

таблиці та діаграми

Урок 167-170.Арифметичні дії з десятковими дробами.Середнє арифметичне

Задачі дослідницького характеру на середнє значення величини

 

           Код                                                         Очікувані результати навчання

Інструмент оцінювання

використовує інформаційно-комунікаційні технології для пошуку

                  6 МАО 2.1.1-1                                                                                                                                                           Спостереження

та зберігання інформації математичного змісту

Урок 170.Підсумкова контрольна робота

Виконання вправ та розв’язування задач, передбачених очікуваними результатами навчання, самостійних та тематичних контрольних робіт,інших видів робіт для діагностики, контролю знань та оцінювання результатів навчання

Інструмент

           Код                                                         Очікувані результати навчання

оцінювання

                  6 МАО 2.2.1-1                   планує власні дії, спрямовані на розв’язання проблемної ситуації           Завдання

Урок 171-173. Розкладання натуральних чисел, більших за тисячу, на прості множники. Логічні задачі

Виконання інтерактивних вправ

 

           Код                                                         Очікувані результати навчання

Інструмент оцінювання

виокремлює в конкретній проблемній ситуації її окремі складові

                  6 МАО 1.1.1-2                                                                                                                                                           Спостереження

частини, що можуть бути розв’язані математичними методами

Урок 174.Знаходження найбільшого спільного дільника (НСД) і найменшого спільного кратного (НСК) двох (кількох) чисел в межах тисячі

Групові та індивідуальні консультації

 

                Код                                                         Очікувані результати навчання

Інструмент оцінювання

визначає компоненти математичної моделі проблемної ситуації,

                  6 МАО 2.3.1-1                                                                                                                                                           Спостереження

взаємозв’язки між ними, їх повноту

Урок 175.Підсумковий урок

Дидактичні ігри

 

           Код                                                         Очікувані результати навчання

Інструмент оцінювання

відповідає на запитання щодо умови, залежності між

6 МАО 3.1.2-2              елементами проблемної ситуації, недостатності та        Спостереження надлишковості даних

УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ ЗА КУРС ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ (12 год)

 Урок 1 Натуральні числа. Порівняння натуральних чисел

Короткі усні/письмові відповіді на запитання

 

                Код                                                         Очікувані результати навчання

Інструмент оцінювання

6 МАО 1.1.1-1

вирізняє проблемні ситуації, які можуть бути розв’язані відомими математичними методами

Завдання

6 МАО 1.2.1-1

вирізняє у проблемній ситуації математичні дані

Опитування

 Урок 2-3. Арифметичні дії з натуральними числами

Пошук раціональних способів обчислень числових виразів

 

           Код                                                         Очікувані результати навчання

Інструмент оцінювання

вирізняє проблемні ситуації, які можуть бути розв’язані

                  6 МАО 1.1.1-1                                                                                                                                                          Опитування

відомими математичними методами

Код

Очікувані результати навчання

Інструмент оцінювання

6 МАО 3.2.2-1

приймає рішення щодо вибору раціонального способу розв’язання проблемної ситуації

Завдання

Урок 4. Звичайні дроби. Порівняння дробів

Створення моделей для ілюстрації звичайних дробів

 

                Код                                                         Очікувані результати навчання

Інструмент оцінювання

6 МАО 3.2.1-2

виокремлює простіші проблеми у складі запропонованої проблемної ситуації

Спостереження

6 МАО 4.3.1-1

Виконує вправи та розв’язуває задачи,

Завдання

Урок 5. Знаходження дробу від числа. Знаходження числа за значенням його дробу.

Пошук раціональних способів обчислень числових виразів

 

           Код                                                         Очікувані результати навчання

Інструмент оцінювання

добирає математичні дані, використовує відомі правила та

6 МАО 4.2.1-1              послідовність дій з математичними об’єктами для розв’язання Завдання проблемних ситуацій

Урок 6-7. Величини: довжина, маса, місткість, час. Дії з величинами

Користування вимірювальними приладами: лінійка, годинник, терези, секундомір, термометр

Інструмент

                Код                                                         Очікувані результати навчання

оцінювання

6 МАО 4.1.1-1

визначає та описує математичні характеристики навколишніх об’єктів (кількість, розмір, форма)

Спостереження

6 МАО 4.1.2-1

групує математичні об’єкти за спільними ознаками, описує їх властивості

Опитування

користується креслярськими інструментами та інформаційно-

6 МАО 4.2.3-1              комунікаційними технологіями для розв’язання проблемної     Завдання ситуації

Урок 8-9. Числові та буквені вирази . Рівняння

Пошук раціональних способів обчислень числових та буквиних виразів

 

           Код                                                         Очікувані результати навчання

Інструмент оцінювання

добирає моделі та способи, розробляє план розв’язання

                  6 МАО 3.2.1-1                                                                                                                                                          Опитування

проблемної ситуації за аналогією

6 МАО 3.2.2-2

розв’язує рівняння з одним невідомим на основі правил знаходження невідомого компоненту арифметичної дії;

Завдання

Урок 10-11. Геометричні фігури на площині

Визначення периметра та (або) площі многокутника дослідницьким шляхом

 

           Код                                                         Очікувані результати навчання

Інструмент оцінювання

розпізнає та інтерпретує числову інформацію, розпізнає

                  6 МАО 4.1.1-2                                                                                                                                                          Опитування

геометричні об’єкти та їх елементи на площині та в просторі

Урок 12. Узагальнення навчального матеріалу з теми. Діагностична контрольна робота

 Виконання вправ та розв’язування задач, передбачених очікуваними результатами навчання, самостійних і тематичних контрольних робіт, інших видів робіт для діагностики знань та повторення матеріалу за курс початкової школи результатів навчання

Інструмент

           Код                                                         Очікувані результати навчання

оцінювання

представляє математичну інформацію в різних формах

6 МАО 4.2.2-1              (числовій, графічній, табличній тощо), аналізує її, робить             Завдання висновки

 

УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ ЗА КУРС ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ (12 год)

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Прошельцова Олена Анатоліївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pdf
Пов’язані теми
Математика, Планування
Додано
9 вересня 2022
Переглядів
978
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку