Вправляти учнів у застосуванні правил про порядок виконання арифметичних дій; розв'язуванні задач на дві дії; повторити вивчений матеріал; розвивати пам'ять, увагу; виховувати почуття товариства.
Тема. Застосування правил про порядок виконання арифметичних дій. Розв’язування задач.
Мета: Вправляти учнів у застосуванні правил про порядок виконання арифметичних дій; розв’язуванні задач на дві дії; повторити вивчений матеріал; розвивати пам’ять, увагу; виховувати почуття товариства.
Хід уроку
І. Організація класу
І сувора, й солов’їна математики країна.
Праця там іде завзята вмій лиш спритно рахувати.
Вмій ділити й віднімати, множити і додавати.
Вмій кмітливо все збагнути, першим в відповіді бути.
Ледарів у нас немає. Хто руки не підіймає?
Вирушаємо у путь – нас цікаві речі ждуть!
ІІ. Актуалізація опорних знань
5 8 = 40 5 2 = 10 27 : 3 = 9
- 16 = 24 + 6 = 16 + 3 = 12
: 3 = 8 : 4 = 4 : 6 = 2
2 = 16 3 = 12 8 = 16
: 4 = 4 : 2 = 6 : 4 = 4
Задача про крокодила Гену, і про пташок (3 і 0)
(пропис числа 3 в зошитах)
Для того, щоб вам було легше сьогодні на уроці працювати, давайте згадаємо деякі правила і твердження та пограємо гру « Так » чи « Ні ».
(В зошиті ставимо + або - )
(самоперевірка + + - )
(якщо є помилки пояснити ще раз правило)
ІІІ. Оголошення теми уроку
Мотивація навчальної діяльності
Вчитель
Отож, тема нашого уроку : Застосування правил про порядок виконання арифметичних дій та розв’язування задач
Мотивація
Ми вивчаємо цю тему для того, щоб правильно обчислювати вирази з дужками і без дужок.
Біля дошки з поясненням
21 : 3 + 7 = 14 ( 16 + 16 ) : 4 = 8 28 - 28 : 4 = 21
( 20 - 8 ) : 4 = 3 38 + 12 : 4 = 41 36 : 4 : 3 = 3
ІV. Руханка (відео)
V. Повторення вивченого матеріалу
(Робота за підручником ст. 107 Задача 701)
А) індики
Хто сердитий спозаранку
На подвір’ї біля ґанку?
– Ой булди, булди, булдик, –
З півнем свариться…
Б) качки
В неї ноги — наче ласти,
Дзьоб плескатий, червонястий,
— Кря-кря-кря, — пливе по річці,
Їсть зерно, скубе травичку…
Ви вгадали цю босячку?
Хто це, діти? Звісно,…
В) гуси
Ходить-бродить по двору
І лякає дітвору.
Заґелґоче, засичить,
Наче зараз полетить.
Розбігайтеся, малята,
Бо почне він вас щипати!
(на дошці вивішуємо малюнки)
Розбір задачі
( Читання запитання до задачі вчителем)
Словникова робота
Водоплавні птахи – це птахи, що вміють триматися на поверхні води.
(записуємо 2 дію на дошці)
20 + 30 = 50 ( пт. )
Відповідь :
VI. Геометричний матеріал
А) Скільки видів птахів згадується в задачі ? ( 3 )
- Яка геометрична фігура пов’язана з числом 3 ? ( трикутник )
- Отже, зараз ми проведемо один дослід з трикутником ! ( заготовки на картках, робота в парах )
- Як ви думаєте, скільки кутів буде у трикутника , якщо відрізати три кути ?
( відповідь учнів )
( повторення правил безпеки з ножицями )
Б) А тепер досліджуємо це (практична робота)
Досліджуючи, доходимо істини!
VII. Підсумок уроку
Рефлексія
Буду застосовувати знання при :
Обчислюванні значень виразів |
Обчислюванні значень виразів та розв’язуванні задач |
Буду шукати інші застосування цих правил |
|
|
|
VIII. Домашнє завдання
№ 703 обчислити вирази застосовуючи вивчені правила. Задача 708 розв’язати діями, а хто зможе записати виразом.