формувати обчислювальні навички жодавання і віднімання чисел;вправляти учнів у запамятовуванні табличних випадків додавання і віднімання; вміння складати числові вирази; виховувати увагу, вміння працювати в колективі
Математичні диктанти в системі уроків з теми « Нумерація чисел 21 – 100»
6 десятків 2 одиниці; 5 десятків 8 одиниць; 7 десятків 6 одиниць; 8 десятків 9 одиниць; 3 десятки 4 одиниці ; вісім десятків; сорок сім; п’ятдесят чотири.
Записати цифрами числа, які складаються з 2 десятків і 6 одиниць; 4 десятки і одна одиниця; 7 десятків і 5 одиниць; 9 десятків і 3 одиниці.
Запишіть числа, які йдуть за числами 21, 54, 78.
Запишіть числа, які передують числам 43, 67, 84.
Запишіть число, яке на 1 менше від числа 70.
Запишіть число, яке на 1 більше від числа 90.
70 - 30 55 - 50
40 – 1 30 + 50
99 + 1 10 + 60
45 – 5 46 + 1
100 -1 50 + 6
Записати сусідів чисел 30, 50, 64, 70, 99.
Число 30 збільшити на 30, 20, 60.
Число 80 зменшити на 20, 40, 50.
Обчислити суму чисел 55 і 40, 35 і 30.
Обчислити різницю чисел 40 і 20, 30 і 30, 65 і 5.
Записати числами 4 дес. 6 од, 9 дес., 5 дес. 8. од.
Від найбільшого числа восьмого десятка відняти найменше число п’ятого десятка;
Від найменшого числа сьомого десятка відняти найбільше число другого десятка;
До найменшого числа п’ятого десятка додати найменше число другого десятка.