Матеріали до Олімпіади з англійської мови

Про матеріал
Олімпіада з англійської мови проводиться з метою підвищення престижу вивчення англійської мови в навчальному закладі та якості підготовки кваліфікованих фахівців. Завдання олімпіади складається з двох частин: лексико – граматичної секції та написання творчої роботи і включає в себе програмний матеріал з предмету «Англійська мова » за I-II-III семестри. Лексико – граматична частина містить наступні формати тестових завдань: - Task 1 (5 завдань) - робота з поданими текстами – рекламами на вибір заголовку до них; 3 відповіді є зайвими з 8 поданих. - Task 2 (5 завдань) – текст з вибором правильної відповіді на питання (5 питань та 3 запропоновані відповіді на кожне питання; одна відповідь є вірною в кожному питанні). - Task 3 (6 завдань) – лексичні завдання (текст з пропусками, де необхідно вставити одне із 4 запропонованих). - Task 3(6 завдань)- граматичні завдання ( текст з пропусками, де необхідно вставити граматичну форму із 4 запропонованих, які містять наступні граматичні структури: Active Voice (Present, Past, Future Simple; Present, Past, Future Continuous; Present, Past, Future Perfect), Passive Voice(Present, Past, Future Simple) Завдання мають різний рівень складності і передбачають здійснення необхідних аналітичних операцій, що передбачають володіння навичками читання, письма та засвоєння необхідного лексико-граматичного мінімуму. Завдання Частини 1 передбачають перевірку знань студентів з орфографії, семантики , лексики та морфології, щоб обрати правильні відповіді, які найкраще доповнюють подані речення. Завдання Частини 2 передбачає написання студентами творчої письмової роботи з певної теми. Обсяг – 100 слів.
Перегляд файлу

 

 

 

                                         ЗАТВЕРДЖУЮ

                                                Заступник директора

                                               з навчальної роботи

                                                           _________Я.В.Недашківська

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

МАТЕРІАЛИ

ДО ОЛІМПІАДИ

З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                            Розглянуто

                                             цикловою комісії загальноосвітніх дисциплін

                                                   Протокол №____  від „____” __________2018р.

                                                   Голова ЦК_________Т.І.Дорожко

 

 

 

 

 

 

 

 

Новгород-Сіверський

 2018

 

Рецензія

на завдання до олімпіади з англійської мови

розроблену викладачем англійської мови  Довгорук Ларисою Петрівною  для студентів  1-2 курсів  спеціалізації

Лікувальна справа та Сестринська справа

Новгород-Сіверського медичного училища

 

           Завдання  до  олімпіади  з  англійської  мови складені  викладачами  англійської  мови  Вронським В.О. та Довгорук Л.П. відповідно  до  навчальної  програми  «Англійська мова» для загальноосвітніх навчальних закладів, затвердженої  МОН  України  у  2010  році.

          Завдання складається з двох частин: лексико – граматичної секції та написання творчої роботи  і  включає  в  себе  програмний  матеріал  з  предмету  «Англійська  мова »  за  I-II-III семестри.

 

  1.   Лексико – граматична частина містить наступні  формати  тестових завдань:

  •                          Task 1 (5 завдань) - робота з поданими текстами – рекламами на вибір заголовку до них; 3 відповіді є зайвими з 8 поданих.
  •                          Task 2 (5 завдань)текст з вибором правильної відповіді на питання (5 питань та 3 запропоновані відповіді на кожне питання; одна відповідь є вірною в кожному питанні).
  •                          Task 3 (6 завдань) – лексичні завдання (текст з пропусками, де необхідно вставити одне із 4 запропонованих).
  •                          Task 3(6 завдань)- граматичні завдання ( текст з пропусками, де необхідно вставити граматичну форму із 4 запропонованих, які містять наступні граматичні структури: Active Voice (Present, Past, Future Simple; Present, Past, Future Continuous; Present, Past, Future Perfect), Passive Voice(Present, Past, Future Simple)

2. Завдання  мають  різний  рівень  складності  і  передбачають  здійснення

    необхідних  аналітичних  операцій,  що  передбачають  володіння навичками

    читання,  письма та засвоєння  необхідного  лексико-граматичного мінімуму.

3. Завдання  Частини  1  передбачають  перевірку  знань  студентів  з  орфографії,  семантики , лексики та морфології,  щоб  обрати  правильні  відповіді, які  найкраще доповнюють подані  речення.

4. Завдання  Частини  2 передбачає написання студентами творчої письмової роботи з певної теми. Обсяг – 100 слів. 

5.За  правильне  виконання  кожного  завдання  студент  отримує  1  бал.

6. Загальна  максимальна  кількість  балів  становить  40  балів: 22 бали за Частину 1 та 18 балів за Частину 2.

7. Виправлення  або  закреслення  в  роботі  враховується  як  невірне.

 

Рецензент:

Голова циклової комісії

комісії загальноосвітніх

дисциплін  _________ Т.І.Дорожко

 

Розглянуто на засіданні                                                     ЗАТВЕРДЖУЮ

циклової комісії                                                                 Заступник директора

загальноосвітніх дисциплін                                              Новгород – Сіверського

Протокол № ___ від _________2018р.                             медичного училища

Голова ЦК_________Т.І.Дорожко                                   _____________Я.В.Недашківська

 

ЗАВДАННЯ

ДО I ЕТАПУ ОБЛАСНОЇ ОЛІМПІАДИ

З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

Part I General English

Task 1

Read the advertisements below. Match choices A – H to 1-5. There are 3 extra answers you do not need to use.

 

Сканировать1

 

Сканировать10001

 

Копия Сканировать10001

 

A      provide an appliance repair service

B      stay and relax at Hotel Inn Express

C      service all models of heating and air conditioning system

D      carry out complete home repair

E       renovate your heating and air conditioning systems

F       enter English courses

G      buy large appliance such as refrigerators, stoves, washers, etc.

H      learn English without efforts

 

 

 

Task 2

Read the text below. For questions 1-5 choose the correct answer (A, B, C). Write your answers on the answer sheet.

 

Nowadays child labour is considered exploitative by many international organizations. In many countries of Europe and America child labour existed up to the first half of the 20th century as an everyday occurrence. Through most of history the children of peasants used to help their parents in their work. The working conditions for children weren't better than those for grown -ups and children were usually paid less than adults. In pre – industrial societies, especially non – literate ones, there was no need to educate children. With the beginning of the Industrial Revolution the exploitation of child labour even increased. Children were employed for working long hours in dangerous conditions. In poor families children were obliged to contribute to the family's income together with the parents. They worked the same long hour as adults getting wages which were five times lower. In the second half of the 19th century the economy of many countries got better and so the need for children labour declined. At the same time education began to be regarded more important as new educated specialists were requested. This also helped to reduce the exploitation of child labour. In the 21st century children are still involved in different services activities and most of them are employed by their parents. It is prevalent in countries with a high poverty level and low schooling opportunities, mostly in Africa, Asia and Latin America. According to the World Bank the number of children used as workforce worldwide is more than 150 mln.

 

  1. What is stated in the text about the world's attitude to child labour today?

A.  A lot of international organizations regard it as exploitative.

B.  It still exists in many countries of Europe and America.

C.  Children shouldn’t help their parents at work as it used to be.

 

  1. What does the text say about the working conditions of children?

A.  Children worked in worse conditions than adults.

B.  Adults got more money for the same job.

C.  Illiterate children worked more than others.

 

  1. How did the Industrial Revolution change the situation?

A.  The need for child exploitation grew.

B.  The children worked in better conditions than adults.

C.  The situation with involving children into hard work worsened.

 

  1. What were the reasons of child labour decrease?

A.   The growth of economy and developing of the system of education.

B.   Demand for educated specialists and updated automation.

C.  Improving technology and the importance of education.

 

  1. Why is child labour still considered to be a problem?

A.  Because more than 150mln of children all over the world suffer from exploitation.

B.  Because children in many countries have low school opportunities.

C.  Because it is prevalent in countries with a high poverty level.

 

 

Task 3

Read and complete the text below. For each of the empty space (1-6) choose the correct answer (A, B, C, D). Write your answers on the answer sheet.

 

Oxford is a city with such a mind – blowing reputation that many who come here find themselves intimidated by the place and can't wait to leave, while others, taking to it like a__________ (1) to water, find themselves returning again and again. The college lawns provide a gorgeous backdrop to serious study, and in the right light, on a sunny winter's morning day, one feels as if one is__________ (2) on air, such is the sense of unreality.

Oxford may like to pretend that it is at the intellectual__________ (3) of things, but in many ways it is no more than a sleepy backwater where, to mix metaphors, transitory students, the cream of their generation, wait in the________ (4), allowing their talents to flourish before moving off into the industrial or political ____________(5). Much of this is a myth, of course. Hardship and hard work are very much part and parcel of student life. The level – headed get through the three years' hard……. (6) by simply putting their shoulders to the wheel before going on to fairly average jobs. Only for the tiny minority is Oxford the first step on the ladder to fame and fortune.

 

 

A

B

C

D

1

fish

duck

boat

swimmer

2

flying

gliding

floating

swimming

3

wheel

engine

spoke

hub

4

wings

dressing room

pavilion

foyer

5

peak

abattoir

dead-end

fast-lane

6

push

pull

grind

roughage

 

 

Task 4

Read the text below. For each of the empty space (1- 6) choose the correct answer (A, B, C or D). Write your answers on the answer sheet.

 

Family Worries

It was a three-block walk from the bus to the nursery school where Juanita had left her little daughter this morning on her way to work. Juanita was late. The little girl (1)________toward her as she entered the small playroom in the basement of a private house. Though the house was old and in disrepair, the school rooms were clean and cheerful — the reason Juanita (2)_______the school in preference to others, though the cost was higher and it was hard for her to pay. Miss Ferroe, who (3)_______ and ran the school, came in and looked at her watch. ‘Mrs. Nunez, as a special favour I agreed that Estella could stay after the others, but this is too late... Other parents observe the school’s closing time.’

‘It won’t happen again, I promise,’ said Juanita. ‘Well. But since you are here, Mrs. Nunez, may I remind you that last month’s bill for Estella had not been paid. ‘I really am sorry, Miss Ferroe. It will be paid on Friday.’ The school fees must come out of her pay this week and somehow she must manage until the payday after that. She wasn’t sure how.

Her wage  (4)_____$83. Out of that there was food, Estella’s school fees, rent of the tiny flat they lived in; also the finance company would demand a payment since she (5)_____the last. Before her husband (6) _____ her, Juanita had been naive to sign finance papers together with her husband. He had bought everything with him. Juanita was still paying and the installments seemed to stretch on into a limitless future.

 

1  A run                    B  has run        C ran                       D runs

2  A choosing           B choose           C chose                   D  had chosen

3  A owning              B own              C owns                    D owned

4  A is                      B was                C were                     D  had been

5  A had missed       B missed           C missing                 D  has missed

6  A had left             B  left                C has left                 D  leaves

 

 

Task 5.  You and your family have recently moved into a new house. Write a letter to your pen – friend in which

  • tell him/her about your moving in and briefly describe your house (exterior and interior)
  • invite him/her to your house – warming party and write the date, guests, entertainment
  • explain how to get to your place ( location and means of transport)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Робота

I –го туру обласної олімпіади

з англійської мови

студентки (студента)  _______ групи

Новгород-Сіверського медичного училища

 

___________________________________________

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                 Викладач __________  (Л.П.Довгорук )

 

 

 

 

 

 

 

 

 

__________          ____________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ВІДПОВІДІ

на завдання I – го туру обласної олімпіади

з англійської мови

 

 

студента(ки) ___________________________________________________

 

група      ,курс      ,                           справа

 

 

Part I. General English

 


Task 1

1 –

2 –

3 –

4 –

5 –

 

Task 2

1 -

2 -

3 -

4 -

5 –

 

 

Task 3

1 –

2 –

3 –

4 –

5 –

6 –

 

Task 4

1 –

2 –

3 –

4 –

5 –

6 –


 

Part II. Writing

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

_______  ____________

 

 

Правильні відповіді  _____________                    Оцінка_____________

 

 

Викладач _______________ (Л.П.Довгорук)

 

 

 

 

 

НОВГОРОД-СІВЕРСЬКЕ МЕДИЧНЕ УЧИЛИЩЕ

 

Відділення            Лікувальна справа / Сестринська справа

 

Спеціалізація        Лікувальна справа / Сестринська справа

 

Курс  I-II            Група  А

 

 

 

 

 

ПРОТОКОЛ

I – го туру обласної олімпіади з англійської мови

 

Склад журі:

Голова: Недашківська Я.В., заступник директора з навчальної роботи, викладач української літератури.

Члени:

Дорожко Т.І. – голова циклової комісії загальноосвітніх дисциплін;

Довгорук Л.П., викладач англійської мови.

Дата проведення олімпіади: «_______» ______________ 2018 року

 

 

 

з/п

Прізвище,

ім’я, по батькові учасника

Кількість набраних балів

Оцінка

Підпис

викладача

1

 

 

 

 

2

 

 

 

 

3

 

 

 

 

4

 

 

 

 

5

 

 

 

 

6

 

 

 

 

7

 

 

 

 

8

 

 

 

 

9

 

 

 

 

10

 

 

 

 

11

 

 

 

 

12

 

 

 

 

13

 

 

 

 

14

 

 

 

 

15

 

 

 

 

 

 

 

Підсумки

 

I – го туру обласної олімпіади з англійської мови

 

 

 

Призові  місця розподілилися так:

 

ПІП

Сума балів

Місце

1.

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Голова журі__________________Я.В.Недашківська

Члени журі  __________________Т.І.Дорожко

                     ___________________Л.П.Довгорук

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розглянуто на засіданні                                                     ЗАТВЕРДЖУЮ

циклової комісії                                                                 Заступник директора

загальноосвітніх дисциплін                                              Новгород – Сіверського

Протокол № ___ від _________2018р.                             медичного училища

Голова ЦК________Т.І.Дорожко                                      ____________Я.В.Недашківська

 

 

 

 

 

ЕТАЛОНИ ВІДПОВІДЕЙ

на завдання I – го туру обласної олімпіади з

Англійської мови

 

 

Task 1

1 – H

2 – C

3 – D

4 – B

5 – A

 

Task 2

1 - A

2 - C

3 - B

4 - A

5 – B

 

Task 3

1 – A

2 – C

3 – A

4 – D

5 – B

6 – A

 

Task 4

1 – C

2 – D

3 – D

4 – B

5 – A

6 – B

 

 

 

 

Критерії оцінювання творчої роботи

 

  1. Обсяг та форма:

1бал – все витримано

0балів – оформлено невірно

  1. Граматична частина:

3бали  – допущено 1-3 помилки

2бали - допущено 4-6 помилок

1бал  – допущено 7-10 помилок

0 балів – більше 10 помилок

  1. Лексична наповнюваність:

3бали – лексичні одиниці 100% відповідають програмі

2бали - лексичні одиниці відповідають програмі лише на 50%

1бал - лексичні одиниці відповідають програмі лише на 25%

  1. Логічна послідовність листа:

2бали - наявна

0 балів – відсутня

  1. Відповідний зміст листа:

3бали  – 100% відповідає

2бали - відповідає лише на 50%

1бал -  25%

  1. Правопис слів:

3бали – 1-3 помилки

2бали - 4-6 помилок

1бали  – 7-10 помилок

0балів – більше 10 помилок

  1. Творчий підхід ( приказки, вислови, цитати):

3бали  – наявний

0балів  - відсутній

 

 

Шкала переводу набраних балів в оцінку

 

Оцінка

Бал

Відсоток

12

40

100%

11

39-36

99- 92%

10

35-32

91 -84%

9

31-28

83 -74%

8

27-24

73 -68%

7

23-20

67 -60%

6

19-16

59 -52%

5

15-12

51 -44%

4

11-8

43 -36%

3

7-4

35 - 28%

2

3-2

27 -20%

1

1-0

19 -12%

 

 

 

       Викладач _______________ (Л.П.Довгорук)

       

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ЗВІТ

Про підсумки проведення

Обласної олімпіади з англійської мови

у Новгород – Сіверському медичному училищі

 

Відповідно до наказу №____ від 05.02.2018 по Новгород – Сіверському медичному училищу “ Про проведення I етапу IV обласної олімпіади з англійської мови серед студентів ВНЗ III рівнів акредитації “, згідно з Положенням про IV  обласну олімпіаду з англійської мови серед студентів ВНЗ III рівнів акредитації, розробленим оргкомітетом 10 січня  2018 року та з метою підвищення престижу вивчення іноземної мови та якості підготовки кваліфікованих фахівців, було проведено I етап олімпіади з англійської мови   серед студентів I - II курсів спеціалізації «Лікувальна справа» та спеціалізації  «Сестринська справа». Призові місця розподілилися так:

 

ПІП

Сума балів

Місце

1

 

 

I

2

 

 

II

3

 

 

III

 

 

 

Голова оргкомітету_____________________________Я.В.Недашківська

12