Пропоную використання "хмаринок слів" на уроках зарубіжної літератури в різних класах як один із засобів візуалізації текстової інформації. Цей вид роботи буде доречним на різних етапах роботи. Застосовувати "хмаринки слів" можна індивідуально чи для роботи в групах.
Художні особливості драми Г.Ібсена «Ляльковий дім»
Визначте риси «нової драми» у творі Г.Ібсена. Завдання:
Епіграфи до уроків за комедією Мольєра «Міщанин – шляхтич»
Завдання
Скласти розповідь про Шолом – Алейхема за опорними словами.
Мольєр «Міщанин – шляхтич». Види комічного
Запитання і завдання
1.Що вам відомо про комічне у літературі?
2.Які існують різновиди комічного?
3.Які різновиди комічного використовує Мольєр в комедії «Міщанин – шляхтич»? Проілюструйте приклади із змісту комедії.
Світова література другої половини ХІХ століття
Стендаль ____,
І ____Бальзак,
І Діккенс _____,
І _____ Вайльд.
Толстой _____,
Прискіпливий Флобер.
_____Співець Краси – Бодлер.
_____Тютчев
І _____Фет.
______Вітмен
І _____ пан Верлен.
І ____ Ібсен,
____ Метерлінк,
І Шоу - _____,
І Чехов - ______.
_____ Рембо,
І Достоєвський супить
_________.
Облич знайомих низка,
І віще слово їх,
Як мамина колиска,
У пам’яті бринить.
В.Міхеєнко
Запитання і завдання
1.Представників яких національних літератур згадує автор у своєму поетичному переліку?
2.До яких літературних напрямів, шкіл вони належать?
3.Відновіть поетичну характеристику кожного з письменників.