Матеріали до уроку на тему "Узагальнення та систематизація знань про прислівник"

Про матеріал

Запропоновані матеріали містять презентацію до уроку узагальнення знань з теми "Прислівник", лінгвістичну казку та мультимедійний супровід до неї та друковане видання, яке підготували учні 7 класу.

Зміст архіву
Перегляд файлу

Описание: Картинки по запросу емблема філології



 


Описание: Картинки по запросу емблема філології

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Редакція інформаційного бюлетеня «Філологічні викрутаси»Цікаво пишемо на мовні теми. Графік роботи:вівторок - 08.55 – 09.40п'ятниця - 10.00 – 10.45

Номер слайду 2

Словникова робота. Бюлетень (фр. Bulletin, італ. Bulleting - записка, листок; bulla з лат. - документ із печаткою.) - це періодичне видання з постійною рубрикацією, що має ознаки журнального або газетного видання..

Номер слайду 3

Двадцять восьме лютого. Класна робота. Урок-презентація. Прислівник: знайомий незнайомець

Номер слайду 4

Рубрика «Із глибин мовознавства» Дослідити історію вичення прислівника; оформити морфологічне досьє; укласти список використаних джерел; підготувати публічну презентацію проекту.

Номер слайду 5

Рубрика «Цікаво про корисне»Повторити загальні відомості про прислівник;скласти лінгвістичну казку; запропонувати мовознавче завдання.

Номер слайду 6

Рубрика «Орфографічна шпаргалка»Повторити орфографічні правила з теми;провести діагности тестування;підготувати орфографічну шпаргалку;дібрати тренувальну вправу.

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Орфографічний тренажер. Розподілити запропоновані слова на 3 групи ( ті, що пишуться разом; окремо; через дефіс), підкреслити в них третю літеру й скласти з них вислів. Хтозна/де, голі/руч, тишком/нишком, по/двоє, по/українськи, в/сюди, що/дня, в/низу, по/київськи, на/ура, до/нині, ані/трохи, за/багато, на/шкоду, по/англійськи, с/під/лоба, най/важче, на/удачу, по/середині, по/третє, на/яву, ось/ось.

Номер слайду 9

Ключ до вправи. Разом. Окремо. Через дефіс Голіруч По двоє Хтозна-де Всюди На ура Тишком-нишком Щодня На шкоду По-українськи Внизу На удачу По-київськи Донині  По-англійськи Анітрохи  По-третє Забагато  Ось-ось Спідлоба   Найважче   Посередині   Наяву  

Номер слайду 10

Людині бійся душу ошукать…Ліна Костенко

Номер слайду 11

У душ красивих і красива мова, убогість мови – це убогість духу!В. Іващенко

Номер слайду 12

Любий друг!Чи доводилося тобі тримати колинебудь у душі таємницю Справжню таємницю, якої ніхто незнає? Якщо не доводилося, то я тобі скажу віч на віч що це не стерпно важко! Таємниця та не дає тобі вільно дихати підкидає в гору несе штовхає куди- сь. І де тих сил набратися, щоб утримати її? Гляди ж, не пусти з язика!  

Номер слайду 13

Вправа «Коректор»Любий друг!Чи доводилося тобі тримати колинебудь у душі таємницю Справжню таємницю, якої ніхто незнає? Якщо не доводилося, то я тобі скажу віч на віч що це не стерпно важко! Таємниця та не дає тобі вільно дихати підкидає в гору несе штовхає куди- сь. І де тих сил набратися, щоб утримати її? Гляди ж, не пусти з язика!

Номер слайду 14

Любий друже!Чи доводилося тобі тримати коли-небудь у душі таємницю? Справжню таємницю, якої ніхто не знає? Якщо не доводилося, то я тобі скажу віч-на-віч що це нестерпно важко! Таємниця та не дає тобі вільно дихати , підкидає вгору, несе, штовхає кудись. І де тих сил набратися, щоб утримати її? Гляди ж, не пусти з язика!  

Номер слайду 15

Р А Н ОЩ О Д Н ЯД А Л Е К ОР А П Т О В ОС И Л О М І Ц ЬЛінгвістичний ігроленд. Кровсорд «Сходинки»

Номер слайду 16

Проба пера. Сенкан (синквейн)1. Тема (іменник).2. Опис (два прикметники).3. Дія (три слова).4. Ставлення (фраза – чотири слова).5. Перефразування сутності ( одне слово).

Номер слайду 17

Сьогодні на уроціЯ узагальнив (-ла) знання про . . . Я повторив(-ла) правила . . . Я удосконалив(-ла) уміння . . . Я навчився (-лася) цінувати…

Номер слайду 18

. Домашнє завдання. Повторити матеріал підручника, § 32-40. Виконати тестові завдання , с. 92-93. Виконати вправу 430. Альтернативне завдання. Виконайте тестиhttp://natalianemirovska.blogspot.com/2016/04/7.html. Виконайте вправи http://Learning. Apps.org/view2127744 Зробіть знімок (скріншот) виконаної вправи. Надішліть повідомлення на електронну адресуlara0476@yandex.ua

Перегляд файлу

Казка про прислівник

Жили-були в країні Морфологія прислівники. Вони були цілком самостійними, а ще дуже допитливими і часто задавали всім питання: «Де? Коли? Куди? Звідки? Чому? Навіщо? Як? Скільки? Якою мірою? ».

Усі вони були дуже любязними частинами  мови.Прислівники, що позначають ознаку дії (а таких була більшість), любили спілкуватися з дієсловами : залюбки допомагали, голосно говорили,по-справжньому кохали. Деякі прислівники могли також позначати ознаку іншої ознаки, вони дружили з прикметниками, дієприкметниками і іншими прислівниками й були по-діловому налаштовані, дуже зайняті , а іноді трохи стомлені. Мало хто з прислівників міг потоваришувати з  іменником: кому пощастило на сніданок каву по-варшавськи.

Варто зазначити, що прислівники ніколи не змінювалися: у них не було ні роду, ні відмінка, ні числа, як, наприклад, у прикметників, ні особи, як у дієслів. Але вони не переймалися і не заздрили іншим частинам мови, незмінно були добрими і милими.

Крім того прислівники  були спостережливими, тож завжди підмічали, хто виглядає охайно, а хто охайніше, хто працює старанно, а хто найбільш старанно. Так вони утворювали ступені порівняння: вищий і найвищий.

У всіх прислівників була робота. Усі вони старанно працювали в ПП «Синтаксис» на посаді обставини: трудилися допізна,роботу виконували старанно,вихідні брали коли-не-коли. Зарплатню отримували скромну, тож деякі прислівники пробували себе в якості означення: смакували картоплю по-селянськи в офісі праворуч. А найбільш цілеспрямовані й наполегливі отримували роль головного члена - присудка в односкладному реченні: їм було зручно й комфортно.

Ось такі милі частини мови мешкали в країні Морфологія.

 

 

 

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Творча лабораторія навчального пректу «Прислівник: знайомий незнайомець» презентує лінгвістичну казку «ПРО ПРИСЛІВНИК»

Номер слайду 2

дієприкметник

Номер слайду 3

Ознака діїДопомагали (як?) залюбки. Говорили (як?) голосно Кохали (як?) по-справжньому

Номер слайду 4

Ознака іншої ознаки. Налаштовані (як?)по-діловому. Зайняті (наскільки?) дуже Стомлені (якою мірою?) трохи

Номер слайду 5

Ознака предмета. Кава (приготована яким способом?) по-варшавськи

Номер слайду 6

Номер слайду 7

найвищийвищийнульовий. Ступені порівняння

Номер слайду 8

ПП «Синтаксис»Прислівники трудилися допізна. Вони працювали в офісі напроти.Їм було зручно й комфортно.

Номер слайду 9

ТЕЗАУРУС(тематичний словник)морфологія;прислівник;ознака дії;ознака іншої ознаки;ознака предмета;незмінюваність;ступені порівняння;синтаксис;обставина;означення;присудок.

Номер слайду 10

Над проектом працювали: Дульська Софія,Підопригора Анна..

Номер слайду 11

zip
Додано
6 січня 2018
Переглядів
1510
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку